Diskuze
Průměrné stáří aut v Česku za dva roky stouplo o půl roku na 15,5 roku
Děkujeme za pochopení.
P20a59v83e28l 67M32a54r70t54i94n65e41k
No a? Můj Pažout 307 cc je pořád krásný a má věc, kterou nemá každé auto. Pevnou skládací střechu. A bude jezdit ještě hooodně dlouho. Teda, jestli ho manželka někde nerostřelí.
V28l36a79d44i38s30l33a14v 47B93u79r62y14š77e69k
Můj měsíční tuson 4x4 stajl prémijum bude jezdit 4 roky a pak půjdu už do elektriky
V94l42a96d65i44m79í35r 67R91e80t70t39i87n30g55e19r
Mně fascinuje ten přerod nejoblíbenějšího automobilu Škoda Octavia. Zatímco její verze Octavia I a Octavia II byl sen většiny lidí, u Octavie III už to mizí a Octavia IV už žádný sen není. Naopak zákazník usilovně vyhledává všude možně od bazaru až po dovoz zachovalé kusy Octavia I a II. To je opravdu to korporátní prostředí plné mladých a dynamických lidí odtržené od reality? V prvních dvou případech je to vyloženě zákaznické auto. Pak už ne. Za něco mohou předpisy, ale ne za všechno.
P68e54t85r 77Č25e82r25m54á15k
To je trochu zamotané moc dohromady. Zájemci o octavii 3/4 rozhodně nikde nehledají žádné dvojky (natož jedničky), a naopak zájemci o dvojku (jedničku už dneska opravdu nikdo usilovně nevyhledává, to už spíš do sbírek eresa a pod.) zase nejsou cílovka o 4 a na trojku jen reálně nemají.
Trojka má jinak našlápnuto velmi dobře, ta díky růstu oproti dvojce jako první působí jako plnohodnotné auto, šíře konfigurací je obrovská, a je o ní obrovský zájem.
Pravda je že čtyřka má slabší start z mnoha důvodů, i mezigeneračně tam není od trojky takový posun, ale čas ukáže více.
M11i25l79o31š 23O88p62i58č38k56a
Civic 8g 1,8 I-VTEC s manuálem po faceliftu, a dokud to bude jezdit, nehodlám to měnit za nějakou oturbenou mrchu, co člověku kecá do řízení.
M39a31r60t92i67n 86K63a67r90á45s82e90k
Tak to mate auto ani ne prumerneho stari, to by prave melo minimalne dalsich 10-15 let vydrzet jezdit, aby takovy prumer mohl byt....
K19a79r45e33l 82N27o26v24á49k
To je houby, našemu autu za dva roky stouplo stáří dokonce o dva roky!
J74a33n 52M21a58r56t49i35n
mam 14 rocne auto (maly sedan) najazdene 372 000km. teraz cez predlzeny vikend sme sa zviezli na Istriu, vcera som vozil na streche tramky a dreveny obklad. O tom je u mna auto. proste kamos do nepohody, ktory mi pomoze a dopravi ma na fajn miesta. Brko ako sused jazdiaci s BMW X7 max do fitka si predlzovat nemusim
V70l27a61d40i60m17í60r 27R89e60t24t34i19n32g20e39r
A proc by nekdo menil Octavii 2 za Octavii 4, ktera je z pohledu uzivatele horsi? Kasli ma ta nova z papiru, motory vyhnane turbem, plna elektroniky nad pozadavky zakaznika a prakticke prvky odstraneny, za to ma destnik. A to vse o dost drazsi.
M50a77r64e78k 41B21a41r88t41o85š
Svoju firmu som rozbiehal na 10ročnom Roomsteri. A furt považujem 10-15ročné autá za perspektívne, ktoré na seba rýchlo zarobia, sú dostupné a po vyradení sú zdrojom lacných náhradných dielov.
L68e25o75p14o21l50d 20H22o72r32á77k
Pod vedením ekofašistů skončíme jako na Kubě. Ráj veteránů a budeme rádi, že jezdí.
J28i37r71i 64F36i65n98k
Kdyby to bylo na "ekodasistech" tak staré oblečky jsou vyražené a provoz aut tak drahý že si i Pepa z Dolní Lhoty radši pořídí Ev.
L25i79b52o23r 22J50a18n77e83č55e39k
Mam 11 stary offroad, najeto cca 170k km. Mam ABS, ESP, 6 airbagu, klimu, vyhrivany volat, sedacky, senzor deste... Minimum elektroniky v motoru, takze cekam, ze dalsich 150k km jeste vydrzi. Dela presne co ma a neni duvod vyhazovat penize za tezka predrazena vozitka plna kurvitek...
L16u30k50á29š 31M91u12l24l55e13r
Tak ono dneska 15 ti lete auto je dvojkova Oktavka a to je velmi dobre auto, ktere muze mit vykonny a spolehlivy motor, zaroven uz je to moderni auto s airbagy, posilovacem rizeni, s tempomatem, klimou a daji se s nim pekne jezdit i dlouhe trasy. A to je zasadni rozdil oproti dobe pred deseti lety, kdy 15ti lete auto bylo z roku 1995, takze treba Favorit/Felicia a to fakt je oproti dvojkove Octavii ten skol obrovsky...
V82l98a19d46i16s91l31a49v 92B24u14r54y41š72e61k
pokud má taková oktávka 1,9 TDI přetočenej tachometr na míň jak 300 tisíc, tak bych s tím jel všude, není potřeba nic jinýho
BMW prohrálo soud s budějovickým prodejcem ojetin o právo na užití loga
Exkluzivně Může nezávislý prodejce ojetých aut používat na provozovně logo automobilky, i když s ní nemá...
Italové zadrželi zásilku fiátků z Maroka. Budou strhávat nálepky s vlajkou
Italská policie zabavila víc než 130 vozů značky Fiat dovezených z Maroka na základě podezření, že...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Škoda láká na nový elektrický Elroq. Máme fotky z provozu
Exkluzivně Škoda Auto zveřejnila první oficiální siluetu zcela nového modelu Elroq. Maskovaný prototyp nafotil...
Umělá inteligence obchoduje s auty líp než člověk. Umí i mluvit se zákazníky
AURES Holdings překonává třicetileté prodejní rekordy díky nasazení umělé inteligence do svého...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Distingovaní gentlemani táhli Prahou, jízdu vedl prezident Pavel
Už po jedenácté projela Prahou Distinguished Gentleman’s Ride, tedy jízda distingovaných...
Bavorák, který „projel obrazem“, vyrazí do Le Mans. Dovézt umění k vítězství
Již poněkolikáté BMW promění slavný vytrvalostní závod 24 hodin Le Mans v největší, nejhlučnější a...
Volha se vrací. Čínská auta budou montovat na linkách místo škodovek
Dobový seriál České televize, kde titulní roli hraje sovětská automobilová ikona, Volha 21 Carevna,...
Číňané letos začnou u Českých Budějovic vyrábět sedačky pro BMW
Firma Nobo Automotive Systems Czech Republic bude jako první pobočka této čínské společnosti v...
Mini Cooper přepřáhl na elektro a odstěhoval se do Číny. Je to skvělý dravec
Exkluzivně Nový bateriový Mini Cooper je perfektním důkazem, že Čína tahá v elektromobilitě za delší konec...