Diskuze
STK zpřísnily: u emisí budou potíže, pozor na úpravy
Děkujeme za pochopení.
B11r44o81n11i38s81l12a52v 15P71l60á86š88e17k
na nic-jen blbý úředník vyplodil kravinu-jak je ale zvykem u takovýchto idiotů
P51e10t29r 63R17u67m51p76l65i94k
haha, benzínové motory jdou na odbyt, že se nestíhají vyrábět a dovoz do nějakých států je zastaven. Např citroen v čr. Ropáci mají stopku
P40e12t75r 19R43u42m77p73l85i21k
ta alfa byla ale u nás tak homologována, jestli tak mluví na ministerstvu, tak tam nemají co dělat.
M35a43r17t40i40n 92K17l79u31v91á19n31e34k
Keď Ti predajú 1000Mb disk, tak rozdiel pre teba bude dosť podstatný. Podstatnejší ako ď a Ď. Chytrolýne.
J91o59s15e21f 16Š19o31l60t16e13s
Nejlepší způsob, jak tohle ochcat, je pořídit si veterána a hodit ho na veteránský značky.
J78a35n 28P48a69v74e41l85k49a
Je to všechno lež a honba za větším prodejem automobilů. Z emisí, které se vyprodukují při výrobě a provozu auta připadá 70% na provoz a 30% na výrobu. Když nás donutí měnit auta 2x častěji, bude mít nové auto když hodně, tak o 10% menší emise. Takže výsledek? 60% na provoz auta a 60% na jeho výrobu. Nejekologičtější je, když auto jezdí co nejdéle dokud má motor alespoň v trochu slušném stavu.
P61a55v98e21l 68Š35e56v36č45í59k
Nejekologičtější je, když auto slouží co nejdéle a jezdí co nejméně. To jde ovšem proti zájmu trhu.
V66á43c69l48a51v 70J97e37b32a55v22ý
Kdyby se lidi chovali slušně a nejezdili v dýmovnicích, tak nic z toho nemusí být.
Ale když vidím, co jde některým autům (zvláště diesely) z výfuku, tak si jen říkám, že to mělo být už před 10-ti lety a dýchalo by se nám o dost lépe.
Z dieselů jdou totiž rakovinotvorné částice a lidské plíce se jich neumí zbavit. Opravdu je tak nutné ničit zdraví své i svých dětí pro pár korun úspory?
P79e17t55r 18B88o91c69e28k
Hlavně foťte ty vymontované filtry pevných částic
J74a93n 81P40a63v32e23l32k34a
Proč? Filtr pevných částic chytá hlavně ty větší, které nejsou tak nebezpečný. Ty menší nebezpečné propouští. Při regeneraci ty velké shoří a stanou se z nich ty menší. Navíc zvyšují spotřebu a tím i emise.
M58i83c69h59a63l 26Z45e63m37a64n
Tak to má bejt, na chudej lid patří přísnost! Musím na tomto místě zkroušeně přiznat, že i já jsem se proti těmto bohulibým a nanejvýš smysluplným směrnicím již jednou závažně provinil - dávám si sice pozor, abych se ani v obchodě nepodíval na nějakou vytuněnou koncovku výfuku nebo nedej bože rychlovarnou konvici, ale nedávno jsem málem zkolaboval, když jsem až v cílové destinaci zjistil, že moje 6letá dcera měla celou cestu u sebe - a tedy v interiéru vozidla - právě toho inkriminovaného plyšového medvídka!!! Ještě teď se mi třesou kolena, když si představím, co jsme mohli na našich krásných komunikacích napáchat za škody. Dceři jsem důrazně domluvil, medvídka rituálně upálil, a pro jistotu již všechny děti vozím raději nacpané do střešního boxu, aby cestovaly v exteriéru vozidla. Nicméně vím, že pozdní lítost mě neomlouvá. Soudruhu Velký bratře Babiši, kdy a kam se mám dostavit k nástupu do výkonu trestu?
M13a21r56e26k 27J21a24n66e72č91k94a
Dokud na STK nebude kamerový systém se záznamem, tak různé melouchy budou stále. Stačí aby si technik za úplatu místo emisí na vraku, udělal emise na svém voze, nebo jeho kolegy a je zase na kafe "Šikovně" vyfotit auto tak, aby nějaké úpravy nebyly vidět, snad nebude taky žádný problém. Český člověk je totiž velmi vynalézavej, když z toho kouká peníz.
J53i27ř53í 68Z80ý33k10a
Teoreticky by ta auta musela stát vedle sebe, být měřena současně a mít prohozené výfukové sondy. Pak by to šlo ošvindlovat.
Jinak ne, protože během měření emisí bude auto napojeno na diagnostiku a z ní vyčteno VIN auta - výsledek bude s VIN spojen. Nějaké přepisování nehrozí.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč