Diskuze
Pojišťovny zatím tápou, jak na elektromobily. Jisté je, že to bude drahé
Děkujeme za pochopení.
P21e42t71r 43V61l20a82d96i46m97í10r 22Č98e52r55m67á51k
Velmi dobře si pamatuji horovaní elektrofilů, kdy, jak je nyní zřejmé, lživě argumentovali lácí servisu a oprav. Neb je elektromobil o tolik jednodušší než "spalovák". A postupně vychází realita najevo. Statistiky pojišťoven jsou vždycky spolehlivé.
P12a89v80e31l 52G89n96i31d59a
To mně baví.
"Možnost mnohdy bleskové akcelerace dostává řidiče a jejich auta do poměrně složitých situací, následky nehod tak bývají větší právě kvůli tomu, že se stávají ve vyšší rychlosti.
Nechceme negativně ovlivňovat tento segment vozidel s ohledem na jejich ekologický přínos (hlavně) ve městech, proto u nich držíme standardní sazby.“
Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/pojistovna-elektromobil-aalianz.A200618_145818_automoto_fdv
A já pak za dvoutunovou mazdu s 1,9 motorem zaplatím 9.000,- za POV.
Boží
M82i24r44e29k 87G53a97j21e35r
Náklady na opravy elektromobilů jsou v průměru vyšší než u konvenčních vozidel. Ale vždyť cena pojištění se vždy odvíjela i od ceny samotného vozidla. A elektromobily jsou výrazně dražší, takže nevím, o jakém problému tu pojišťovny vlastně mluví.
I66v19o 87P55a44v34e75r80a
Článek o ničem. "Domníváme se, ale nic nevíme...", nebo "průkazné studie nemáme, ale patrně zdražíme...".
2 x jsem se svým VW E-Golf boural. Poprvé jsme si nerozuměli s polským řidičem při "zipu" v zúžení, podruhé s srncem, který mi ve 4 ráno zdemoloval část předku vozidla. Cca v 80 km/h. V obou případech vozidlo opravily neautorizované opravny (zasmluvněné leasingovkou) do týdne a v ani jednom případě nebyla oprava dražší než u konvenčního VW Golf ve stejné výbavě. https://pavera.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=746877
No, a pokud havárii nepřežije trakční baterie, tak to auto bude patrně v takovém stavu, že nikdo nebude řešit nic jiného než totální škodu. Mimochodem zkazky o životnosti baterií 8 až 10 let jsou nesmysl. To je pouze záruka poskytnutá výrobcem automobilu na tuto komponentu, nikoliv životnost
T57o64m42a79s 87S71a71l
Elektromobily jsou do budoucna urcite fajn vec, ale za soucasnych podminek (pořizovací cena, krátká životnost, jak je zmineno v clanku vse není ještě ideálně dolazeno po technicke stránce, nedostatecna infrastruktura, co se tyce nabijeni např. na sidlistich, atd.) by si to koupil jenom idiot. Za 10-15 let asi ok, ale fakt me stvou ty tendence do toho tlacit lidi uz ted.
V48l10a10d24i89s88l80a45v 40B60u98r82y12š78e22k
to štve každýho ty tendence, jenže kdyby ty tendence nebyly a elektromobily nejezdily, tak by se těžko mohly za 10 až 15 let zdokonalit, takhle to asi moc nefunguje, aba se něco co není zdokonalovalo
J68o11s40e29f 10M41i31l55e54r
Podle Idnes: Osobní elektrická vozidla se loni podílela na celkových registracích osobních aut 0,38 %.
Takže kvůli tomuto zanedbatelnému počtu elektromobilů budeme zdražovat pojištění ??? Tak ať zdraží o 0,38%, ale ne jak avizují. Toto je jen snaha odůvodnit neustálé zdražování povinného ručení, ale odůvodnění, které matematicky neobstojí !
V55l54a71d42i42s87l79a94v 51B71u79r87y52š82e31k
kdybychom jim mohli nakázat, aby nezdražovali a matematicky jim spočítat, že nemůžou, tak to uděláme, ale protože to nakázat jim nemůžeme, tak musíme zaplatit oč si řeknou, je to blbý, ale nic s tím neuděláme
M45a84r73t57i94n 44H51e73i11s45l94e41r
Pojišťovny hledají způsob, jak zajistit, aby majitelé dražších elektromobilů platili více i jim.
Pokud jsou na silnici dražší auta, tak ale má být povinné ručení dražší pro všechny. Jenže e-auta nejsou dražší než autobusy a náklaďáky.
A havarijní se odvíjí od prodejní ceny a ta už vyšší je.
Spíše bych čekal, že budou předvídat pojistný podvod typu - když odchází baterie, tak si nechá majitel auto šikovně nabourat.
V48l67a71d40i26s53l55a68v 44B27u48r12y51š79e14k
nejen pojišťovny hledají způsoby, jak se mít líp a havarijní se odvíjí od ceny oprav havarovaných aut a ta vyšší je
D40a39v97i34d 25H28r19u83b24ý
Baterie je u elektromobilu nejdrazsi, ale zaroven nejrychleji odchazejici dil. Proto se elektro ani nenabizi za rozumnou cenu na operativni leasing i se spatne prodavaji z druhe ruky. Vyhody ktere elektro auto prinasi jsou k pomeru cenne nevyhodne. Co se tyce uhlikove stopy, tak ve vysledku na tom elektro lepsi neni (elektrina se nekde vyrobit musi). Parkovani zdarma v zonach zas neni takova uspora. A co jineho mi elektro prinasi? Jedine ze cerpat se da doma... Ale to zas takova vyhoda neni.
V59l19a14d80i69s95l46a56v 41B36u78r41y63š43e96k
přesně tak, kdyby byl elektromobil pro nás výhodný, tak by ho chtěl každej, to přece dá rozum
P44a13v21e78l 22P38e83l57c
Ja ten clanek nechapu. Pise se tam o cene opravy elektromobilu, ale porad tam operuji jen s povinnym rucenim. Cena opravy elektromobilu by se snad mela promitat do havarijniho pojisteni. Povinne ruceni by melo byt odvozovano od skod zpusobenych na jinych vozidlech v historii ridice.
P72e51t92r 45M64i63c56h52a64l
Ono to ale znamená, že se povinné ručení díky vysoké ceně EV zvýší všem.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Instalatér do Německa
Arcon Personalservice GmbH
nabízený plat:
75 260 - 90 320 Kč