Diskuze

Autopatenty, které se neujaly: chodcolapka nebo oddělovač neposlušných dětí

Jezdicí pás v kufru, zabudovaný skútr nebo dokonce lepivá kapota, která zachytí sraženého chodce. Každý den se po světě registrují desítky patentů včetně těch automobilových. Některé jsou opravdu šílené.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

o tom, ze by kapota, ktera je v drtive vetsine pripadu ukotvena na trech hodne slabych bodech a vyztuzena je predevsim pro to, aby se za jizdy "nevlnila", mela nejaky, byt zanedbatelny vliv na bezpecnost posadky pri narazu bych byl asi i ochoten diskutovat

maximalne tak ze udrzi to co je pod ni bezpecne pod ni, tim jeji uloha dle meho konci

1 0
možnosti
MK

Teda ta "kapota, která absorbuje energii nárazu" , je hrozná blbost.

Deformace kapoty chrání chodce, rozhodně ne posádku.

A ta turbína bude patent nějakého nevzdělaného kutila. O tom ani nemá cenu se bavit.

1 0
možnosti
MN

Tu větrnou turbínu musel vymyslet opravdu nějaký zelený inženýr

3 0
možnosti
MK

Blost. Sebezelenější inženýři mají ponětí o aerodynamice. Tohle vypadá na kutila.

0 0
možnosti
OP

O18n56d46ř83e39j 69P59e66t13r

25. 12. 2021 5:17

Ford taky, i do prakticky nejvíce “socka” výbav u trojkových Mondeí montoval přední vyhřívané okno.

Když ho má kamarád v nejnovějším 2021 “german-whipu” za příplatek, tak se fakt směju. A kdo to nezažil, neví, co mínusuje. Vyhřívaný čelní okno je skvělost.

15 1
možnosti
JB

VW má na rozdíl od ostatních vše za příplatek:-/

3 1
možnosti
Foto

Já zas vynalezl bodce, které napíchnou sraženou zvěř, aby nepronikla do kabiny automobilu. Nechápu, že se něco takového dávno nedělá.;-)

7 0
možnosti

Nebylo by praktičtější mít na přední části vozu roztočené kotouče cirkulárky, aby to tu zvěř naporcovalo? Zvěř rozdělená na menší kousky neponičí tak kapotu.

9 0
možnosti