- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
o tom, ze by kapota, ktera je v drtive vetsine pripadu ukotvena na trech hodne slabych bodech a vyztuzena je predevsim pro to, aby se za jizdy "nevlnila", mela nejaky, byt zanedbatelny vliv na bezpecnost posadky pri narazu bych byl asi i ochoten diskutovat
maximalne tak ze udrzi to co je pod ni bezpecne pod ni, tim jeji uloha dle meho konci
Teda ta "kapota, která absorbuje energii nárazu" , je hrozná blbost.
Deformace kapoty chrání chodce, rozhodně ne posádku.
A ta turbína bude patent nějakého nevzdělaného kutila. O tom ani nemá cenu se bavit.
Tu větrnou turbínu musel vymyslet opravdu nějaký zelený inženýr
Blost. Sebezelenější inženýři mají ponětí o aerodynamice. Tohle vypadá na kutila.
Ford taky, i do prakticky nejvíce “socka” výbav u trojkových Mondeí montoval přední vyhřívané okno.
Když ho má kamarád v nejnovějším 2021 “german-whipu” za příplatek, tak se fakt směju. A kdo to nezažil, neví, co mínusuje. Vyhřívaný čelní okno je skvělost.
VW má na rozdíl od ostatních vše za příplatek
Já zas vynalezl bodce, které napíchnou sraženou zvěř, aby nepronikla do kabiny automobilu. Nechápu, že se něco takového dávno nedělá.
Nebylo by praktičtější mít na přední části vozu roztočené kotouče cirkulárky, aby to tu zvěř naporcovalo? Zvěř rozdělená na menší kousky neponičí tak kapotu.