Diskuze
Modré zóny vynesly Praze půl miliardy. Odpůrce mají i mezi městskými částmi
Děkujeme za pochopení.
F39i85l51i67p 38T90ř28e90b27a
Což o to Praha, ale ať mi někdo vysvětlí, proč se nesmí parkovat na travnatých i vyasfaltovaných plochách před vchodem u nás na Konci Světa, a místo toho tahám nákupy ob dva bloky
O37d34s75t72r25a27n90ě92n95ý 62U24ž63i18v39a19t28e86l
M29a17r15e90k 56H53r74u90b39y
Prazanu se - jako obvykle - nikdo neptal. Modre zony nemel v programu nikdo.
P87e17t81r 67H64o52r88á72k
Už připravuju velkou mimopražskou zonu, kde si pražáci nezaparkují. Můžou pak stát ve své modré zoně nebo někde u lesa.
P73e61t82r 67Č42e28r77m62á33k
To je v pohodě, pražanům to bude vcelku buřt, ale půlka moravy se nedostne domů s nafasovaným služebákem
P55e40t84r 31F56r42ý49d50e71k
Za chvili budeme platit dan za to, ze vyjdeme z baraku...
P21a84v36e80l 79N11o81v84á38k
Líbí se mi, jak si pražští řidiči libují, že zaparkují před domem v modré zóně, což předtím nemohli, protože tam nebylo místo. A chápu, že se jim nelíbí, když jim říkáme, že je to veřejná komunikace a že na parkování mají úplně stejný nárok jako kdokoli jiný. Jenže - právo svobodně parkovat máte jen na svém vlastním pozemku nebo na soukromém parkovišti, které leží na soukromém pozemku. A ulice soukromý pozemek opravdu není!
Modrým zónám se od jejich počátku podařilo to, co asi nebylo jejich cílem. Zaplnit město auty. Auty Pražáků. Pokud chce Praha situaci s parkováním řešit, musí veškeré parkování rozumně zpoplatnit. Např. od 5,-/hod. na okrajích po dejme tomu 50,-/hod v centru. Ale PRO VŠECHNY!, i pro rezidenty. Jinak to nemá smysl. Samozřejmě by měla být možnost "předplatného" (také pro všechny bez rozdílu), které by začínalo třeba na 500,-/měsíc na okraji až po cca 5000,-/měsíc v centru. Komu to přijde moc, zaparkuje si jinde, kde to bude levnější. Nebo prodá auto. Žádný problém. Ale znovu opakuji, platit MUSÍ VŠICHNI. Namalované zóny ať klidně zůstanou, ale jako placené parkování. Buď hodinové, nebo paušální. A znovu opakuji - pro všechny.
J88i37ř37í 32V97a43l16d18h41a73n41s
Prostě jen dodatečné zdanění veřejného prostoru.
V26i91k40t13o46r 92J81o81h85á57n88e92k
"Je to opatření, díky kterému mohou alespoň rezidenti parkovat v místě svého trvalého bydliště."
Není, zaplacení modré zóny nic negarantuje a ani praktické zkušenosti rezidentů neodpovídají předpokladu, že by se po zavedení zón parkovací místa uvolnila.
Takže pan Scheinherr dost kecá.
P51a94v56e68l 20D85v91o84ř15á30k
Zpoplatňovat užívání veřejného prostoru je dle mého špatně. V každém případě by stačilo vybudovat na okrajích prahy záchytná parkoviště, jelikož ta současná absolutně nedostačují, a centru by se od aut ulevilo výrazně více. Bohužel to do kasy tolik nepřinese, tak proč to dělat, že...
P85e32t56r 97Č57e80r66m75á75k
Tak reálně moc neulevilo protože P+R vyřeší dojížděče a dojížděči tvoří v rámci dopravy v Praze naprostou minoritu. Ale bezpochyby P+R potřeba jsou, jen to nemá moc souvislost s modrýma zónama, ty omezují především a primárně samotné pražany.
F96r19a79n21t15i40š70e97k 70B74e61r42d37a
Tak Praha 4 se tváří, že je proti, jen naoko. Jinak si nedokážu vysvětlit, že od pondělí 2.12.2019 se zavádějí nové zóny, a to jak rezidenčního stání, tak placeného (zelené a fialové zóny) i v místech, kde až doposud nebyly.
Když se objevily první návrhy, tak se občané P-4 mohli vyjádřit k jejich rozmístění, což jim bylo prd platné, neboť připomínky nebyly z valné části vůbec zapracovány. Kupř. nesmyslné umístění placených zón krátkodobého stání ve vilových čtvrtích Podolí a Braníka, zejména v postranních úzkých uličkách, kde chybí přímá návaznost na MHD a kde nejsou ani obchody, ani kanceláře a návštěvy mají převážně možnost parkovat na soukromých pozemcích majitelů nemovitostí. Kdežto v místech jako je křižovatka Jeremenkovy ulice a Podolského nábřeží, kde je cca 6 linek MHD a za patnáct minut jste na Staroměstské, zase převažují zóny modré, tedy zóny rezidentů.
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Auta dnes může prodávat každý lúzr, říká k testu autosalónů novinář
Rozstřel Investigativní tým MF DNES a iDNES.cz opět po roce otestoval české autosalóny. Průzkumníci ve...
Biden v ekonomické válce s Čínou, na elektroauta uvalí USA clo sto procent
Spojené státy zvýší cla na dovoz elektromobilů z Číny z 25 na 100 procent, oznámila administrativa...
Auta dnes může prodávat každý lúzr, říká k testu autosalónů novinář
Rozstřel Investigativní tým MF DNES a iDNES.cz opět po roce otestoval české autosalóny. Průzkumníci ve...
Zastavením na dálnici riskujete život i pokutu. Odkliďte auto i sebe
Děsivá nehoda u Ostravy, při které přišel o život řidič a dalšího čeká podle všeho vězení, názorně...
Švýcaři varují před dětskou sedačkou, která se rozlámala při testech
Test dětských autosedaček, jehož kompletní výsledky budou zveřejněny na konci letošního května,...
Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA
Toužíte po dokonalé letní barvičce bez rizika spálení? Vyzkoušejte lehký přírodní samoopalovací krém na obličej i tělo od Manufaktury. Zapojte se...