Diskuze
Padesátkou v obcích jezdíme 20 let, v noci dřív rychlost omezená nebyla
Děkujeme za pochopení.
R36a39d47o86s46l48a49v 79B15o32d70ř71i50c53h
Nevím, jestli to tu někdo zmínil, ale důvod snižování rychlosti je také kvůli hluku z provozu. Málokdo si uvědomuje, že průjezd auta obcí při 30-40 a třeba při 50-60 je z hlediska hluku nebe a dudy.
I proto jsou v obci ty vynucovací zpomalovače. Primární je bezpečnost, ale sekundární a pro obyvatele v obci vítané, je i snížení hluku. Pokud by lidi jezdili do 50 na tachometru, tak by nebyly ani vybočovací ostrůvky, ani červené s radarem apod. Jenže dnes nemá nikdo z policie respeskt a zákon je všem pro srandu. Na silnici je prostě fůra bezohedných sviní. A to ze nezmiňuji o motorkářích, to je kapitola sama pro sebe.
S53l41a61v65o24m22í32r 51Š25t36ě42p45á40n
Čím pomalejší doprava tím více škodlivin ve městech čím častější rozjezd totéž
J69i24ř78í 97S66c11h19w47a43c62h
s tou rychlostí to neplatí obecně. Auto jedoucí stovkou má větší spotřebu než auto jedoucí padesátkou takže i rychlejší doprava produkuje kupodivu více škodlivin na kilometr....
P30e77t48r 81N58e48c38h90a98n84i25c82k97ý
Tohle by snad mohly vyřešit nějaké Smart značky, co budou podle denní doby, intenzity provozu aut i chodců nastavovat vhodné rychlostní limity. Ale stejně by bylo lepší, kdyby řidič i policejní orgán měli prostě rozum
K85a31r32e35l 26V37a88l94i37š
Jo, dřív i při nehodě byl alkohol polehčující okolností.
L36e19o82p55o23l88d 33H22o72r40á19k
Když už jsme z EU převzali 50 km/h, proč si také po večeři nemůžeme dát malé pivo, nebo dvojku vína jako všude jinde?
J78a40n 86D75l40o73u12h85ý
Když zaváděli 50tku tak tvrdili, že lidi takto budou jezdit těch 60 a že to budou tolerovat....
J44i43ř60í 25J85u26ř92i75c43a
No já jezdím těch 60 a ještě mi za to pokutu nikdo nedal.
P74e91t19r 53M66i91c51h39a98l
Padesátka v obci mi nevadí. Vadí mi na širokých a přehledných průtazích měst. Nebo třeba tam, kde podle značky je sice obec, ale silnice vede za zahradami a kromě křižovatky na začátku a na konci není důvod k omezení. Ani 70 tam nedají.
V12l35a49d66i86s21l84a73v 28B54u44r56y94š52e35k
mně to taky nevadí, jezdil jsem ve městě když byla rychlost neomezena, pak šedesátka a teď padesátka a jezdím pořád stejně bez problému, bez nehod, jak mně říkal policajt ve véesce při závěrečných jízdách, vždycky jeď raději o trochu rychleji než pomaleji, takže jezdím dle svého uvážení a když není důvod k omezení, tak se ani neomezuji, pravda je, že jsem platil desítky pokut, ale nedá se říct, že by mě to nějak zvlášť mrzelo
J93á75n 93B96o38k29o22r
Tiež som proti návratu k 60-tke. Áno, autá sú technicky vyspelejšie, ale je ich na cestách výrazne viac. Vodič tak musí "monitorovať" správanie viacerých pohyblivých elementov. Príklad: Keď idete po takmer prázdnej diaľnici 130km/h, cítite sa v pohode, lebo je tam len pár áut, ktorých pohyb musíte predpovedať. Ak idete po plnej diaľnici 110km/h, je to viac stresujúce, musíte toho proste vyhodnocovať viacej. A podobne je to aj v meste. Predtým bola infraštruktúra výrazne jednoduchšia, bolo menej áut a menej kolíznych situácií. Taktiež boli autá hlučnejšie a chodci nechodili so slúchadlami na ušiach a skôr si to auto všimli, kým dnes tie autá jazdia v kuse, takže ich zvuk sa zlieva do jednotvárneho šumu.
V88í46t79ě30z64s22l47a44v 45S41c71h76m46i76t55t
Já jsem získal řidičák letos na konci července a pár dní poté jsem jel po dálnici přes půl republiky a neměl jsem problém jet po vcelku plné dálnici něco kolem 140 kmh (podle navigace, ne tachometru). Pokud to nedokážete vy, pravděpodobně zkušený řidič, asi máte problém.
J40a22k97u48b 41F86e78i49f83a50r
Padesátka je bohužel na většině míst pouze teoretická. Na každém rohu semafor, pak kruhový objezd či jiné opatření na "zklidnění" provozu. Všude kolony a pak se někdo diví, že na to občas někdo šlápne, když se kus cesty vleče sotva třicítkou....
Bohužel dopravní "inženýři" moc nechápou, že kouzlo provozu je v jeho plynulosti...
L16u97d75v45í11k 72G16a36j77d49o41š63í18k
Ale oni to chápou. Akorát problém musí řešit z poněkud širšího pohledu než je pohled zpoza volantu.
BMW prohrálo soud s budějovickým prodejcem ojetin o právo na užití loga
Exkluzivně Může nezávislý prodejce ojetých aut používat na provozovně logo automobilky, i když s ní nemá...
Italové zadrželi zásilku fiátků z Maroka. Budou strhávat nálepky s vlajkou
Italská policie zabavila víc než 130 vozů značky Fiat dovezených z Maroka na základě podezření, že...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Škoda láká na nový elektrický Elroq. Máme fotky z provozu
Exkluzivně Škoda Auto zveřejnila první oficiální siluetu zcela nového modelu Elroq. Maskovaný prototyp nafotil...
Umělá inteligence obchoduje s auty líp než člověk. Umí i mluvit se zákazníky
AURES Holdings překonává třicetileté prodejní rekordy díky nasazení umělé inteligence do svého...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Distingovaní gentlemani táhli Prahou, jízdu vedl prezident Pavel
Už po jedenácté projela Prahou Distinguished Gentleman’s Ride, tedy jízda distingovaných...
Číňané letos začnou u Českých Budějovic vyrábět sedačky pro BMW
Firma Nobo Automotive Systems Czech Republic bude jako první pobočka této čínské společnosti v...
Mini Cooper přepřáhl na elektro a odstěhoval se do Číny. Je to skvělý dravec
Exkluzivně Nový bateriový Mini Cooper je perfektním důkazem, že Čína tahá v elektromobilitě za delší konec...
Plán Bruselu nevychází, Evropa vůbec nestíhá stavbu nabíječek elektroaut
Nizozemko, Německo a Francie – v těchto třech zemích je 61 % nabíjecích stanic ze všech zemí EU....
Nejdůležitější elektrická kia přibzučí už na podzim. Prošmejdili jsme ji
EV3 bude jedním z nejdůležitějších modelů značky Kia. Relativně malý, jen 430 centimetrů dlouhý...
NÁKUPČÍ AUTOMOBILŮ - BRNO (A12460)
AURES Holdings a.s.
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
40 000 - 60 000 Kč