Diskuze
Němečtí ekologové brojí proti neomezené rychlosti na dálnicích
Děkujeme za pochopení.
Jintaj
A jak trestat ty, co pojednou rychleji?
Trestnými body? Sotva, když není ve hře bezpečnost. Nanejvýš stejnou pokutou, jakou by dostali např. za pálení plastového odpadu na zahradě...
Jintaj
To jsou naprosto scestné argumenty
U nás jezdí po dálnicích spousta aut, krerá udělají sotva 80 km/h a přitom produkují tolik škodlivin, že se to dá nazvat chemickým poplachem! Pochybuji, že např. takové BMW nebo MB škodí životnímu prostředí při rychlosti 200 km/h více...
roba
ekoteroristi
Tak ekoteroristi už nám chtějí i diktovat, kolik budeme jezdit jo? Za chvíli nám předepíšou kompletní denní jídelníček a také program, tak aby to bylo všechno správně zelené (podle nich samozřejmě). Je zarážející, jaký vliv tato miniaturní část společnosti má na dění v celém světě.
Celkem mi to připomíná hned několik románů, kde se právě režimy založené na restriktivní zelené politice staly základy těch nejhorších totalit. Ano fikce, zatím.
Alpimera
Emise jsou mi nějde, ale omezil bych to
Je mi celkem jedno, o kolik emisí je tam více, spíš mi vadí, že tam lidi jezdí jako vrazi a už jsem to obešel, že bratr s kamošem jeli autem přes Německo do Dánska a já jel s kámoškou autobusem, protože jsem nechtěl riskovat, že nás něco zabije. Ano, pokud máte BMW, Volvo XC90 nebo jiný "tank" pak není problém, ale bál bych se tam třeba s Octavii combi 1.9 diesel
al
Re: Emise jsou mi nějde, ale omezil bych to
bože ty jsi ale hlupáček
Ace007
blbost
Když se vezme že to rychlejší jede 200Km/h a to pomalejší 130 a při tý rychlosti rychlejší vypouští o 1/3 víc emisí tak na 100kilometrech to rychlejší vypustí cca. 87% emisí toho pomalýho.(kvůli tomu že tu dráhu ujede rychlejc, cca 46min:30min) Soudruzi by měli zveřejnit čísla ze kterejch vychází, těch 200 sem střelil od boku ale i když se to číslo trochu změní tak ten rozdíl bude malej
Soda
Re: blbost
Rek bych, ze spotreba se udava prepoctena na vzdalenost a ne na rychlost, takze tento vypocet je totalni nesmysl...
proviron
Na co si to v Evropě hrajeme?
USA na emise kašlou,Čína a Indie v následujících letech vyprodukují takovejch emisí,že je naprosto jedno,kolik budem jezdit po dálnicích.Nakopat ekology,humanisty a socialisty do prdele a nenechat se vydírat jejich nesmyslnejma požadavakama,nebo Evropa nemá v dnešním světě šanci ekonomicky konkurovat.
petrmalyx
Re: Na co si to v Evropě hrajeme?
Coze??? Naopak USA maji na emise mnohem prisnejsi limity, nez Nemecko v EU. Spousta Nemeckych aut se v USA nesmi prodavat, protoze neprosla ekologickymi limity... I v nejrozvinutejsi a nejprumyslovejsi casti USA - kalifornii.
L.
ekologové brojí proti neomezené rychlosti na dálnicích
To nejsou ekologové, ale ekoteroristi... slušně řečeno
proviron
Re: ekologové brojí proti neomezené rychlosti na dálnicích
Socanská EU je cesta k světlým zítřkům.Ve Francii budou bezdomáči dostávat zadarmo byty,v Itálii budou africkým uprchlíkům vypláceny štědré dávky,v Německu se bude jezdit ekologicky a my pak eurohujersky všechny tyto geniální nápady taky převezmeme
M.
Ekologove a pseudohumanisti
Zalozte si prosim vlastni stat, kde bude vsechno zkazano, kazdy bude druheho z hloubi duse milovat a budete delat sbirky na to i ono.
Nebo jeste lepe, jedte do ha#zlu! Pokud mozno na volskem povozu, ktery je ekologicky a rychleji nez 120 nejede.
Lumen Co-morous
WEkologové chtějí jezdit 120
Však ať jezdí, já jim v tom nebráním.
škodovák
hlouposti
Já sem rád že je v německu neomezená. Jednou měsíčně se jedu do německa pořádně projet. Mám 1.2 HTP a v německu si to pálím 170 - 190 km/hod kopec nekopec ! U nás to musím škrtit na 130 - 140 km/hod.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Stavební pozemek 819 m, Nesperská Lhota Vlašim
Vlašim - Nesperská Lhota, okres Benešov
2 290 000 Kč