Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Němečtí ekologové brojí proti neomezené rychlosti na dálnicích

Poslední bašta řidičů, kteří mohou beztrestně uhánět s plynem přišpendleným k podlaze, je opět ohrožena. Další tažení proti neomezené rychlosti na německých dálnicích vyhlásili ekologové, kteří chtějí jezdit 120.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jintaj

7. 1. 2007 21:53
A jak trestat ty, co pojednou rychleji?

Trestnými body? Sotva, když není ve hře bezpečnost. Nanejvýš stejnou pokutou, jakou by dostali např. za pálení plastového odpadu na zahradě...:-©

0 0
možnosti

Jintaj

7. 1. 2007 21:51
To jsou naprosto scestné argumenty

U nás jezdí po dálnicích spousta aut, krerá udělají sotva 80 km/h a přitom produkují tolik škodlivin, že se to dá nazvat chemickým poplachem! Pochybuji, že např. takové BMW  nebo MB škodí životnímu prostředí při rychlosti 200 km/h více...[>-]Rv

0 0
možnosti
RB

roba

6. 1. 2007 12:49
ekoteroristi

Tak ekoteroristi už nám chtějí i diktovat, kolik budeme jezdit jo? Za chvíli nám předepíšou kompletní denní jídelníček a také program, tak aby to bylo všechno správně zelené (podle nich samozřejmě). Je zarážející, jaký vliv tato miniaturní část společnosti má na dění v celém světě.

Celkem mi to připomíná hned několik románů, kde se právě režimy založené na restriktivní zelené politice staly základy těch nejhorších totalit. Ano fikce, zatím.

0 0
možnosti

Alpimera

5. 1. 2007 15:37
Emise jsou mi nějde, ale omezil bych to

Je mi celkem jedno, o kolik emisí je tam více, spíš mi vadí, že tam lidi jezdí jako vrazi a už jsem to obešel, že bratr s kamošem jeli autem přes Německo do Dánska a já jel s kámoškou autobusem, protože jsem nechtěl riskovat, že nás něco zabije. Ano, pokud máte BMW, Volvo XC90 nebo jiný "tank" pak není problém, ale bál bych se tam třeba s Octavii combi 1.9 diesel

0 0
možnosti

al

5. 1. 2007 15:46
Re: Emise jsou mi nějde, ale omezil bych to

bože ty jsi ale hlupáček  :-/

0 0
možnosti
A

Ace007

5. 1. 2007 15:31
blbost

Když se vezme že to rychlejší jede 200Km/h a to pomalejší 130 a při tý rychlosti rychlejší vypouští o 1/3 víc emisí tak na 100kilometrech to rychlejší vypustí cca. 87% emisí toho pomalýho.(kvůli tomu že tu dráhu ujede rychlejc, cca 46min:30min):-) Soudruzi by měli zveřejnit čísla ze kterejch vychází, těch 200 sem střelil od boku ale i když se to číslo trochu změní tak ten rozdíl bude malej

0 0
možnosti

Soda

5. 1. 2007 16:48
Re: blbost

Rek bych, ze spotreba se udava prepoctena na vzdalenost a ne na rychlost, takze tento vypocet je totalni nesmysl...

0 0
možnosti
KP

proviron

5. 1. 2007 14:45
Na co si to v Evropě hrajeme?

USA na emise kašlou,Čína a Indie v následujících letech vyprodukují takovejch emisí,že je naprosto jedno,kolik budem jezdit po dálnicích.Nakopat ekology,humanisty a socialisty do prdele a nenechat se vydírat jejich nesmyslnejma požadavakama,nebo Evropa nemá v dnešním světě šanci ekonomicky konkurovat.

0 0
možnosti
PM

petrmalyx

5. 1. 2007 16:16
Re: Na co si to v Evropě hrajeme?

Coze??? Naopak USA maji na emise mnohem prisnejsi limity, nez Nemecko v EU. Spousta Nemeckych aut se v USA nesmi prodavat, protoze neprosla ekologickymi limity... I v nejrozvinutejsi a nejprumyslovejsi casti USA - kalifornii.

0 0
možnosti

L.

5. 1. 2007 14:00
ekologové brojí proti neomezené rychlosti na dálnicích

To nejsou ekologové, ale ekoteroristi... slušně řečeno!

0 0
možnosti
KP

proviron

5. 1. 2007 14:48
Re: ekologové brojí proti neomezené rychlosti na dálnicích

Socanská EU je cesta k světlým zítřkům.Ve Francii budou bezdomáči dostávat zadarmo byty,v Itálii budou africkým uprchlíkům vypláceny štědré dávky,v Německu se bude jezdit ekologicky a my pak eurohujersky všechny tyto geniální nápady taky převezmeme;-D

0 0
možnosti

M.

5. 1. 2007 13:47
Ekologove a pseudohumanisti

Zalozte si prosim vlastni stat, kde bude vsechno zkazano, kazdy bude druheho z hloubi duse milovat a budete delat sbirky na to i ono.

Nebo jeste lepe, jedte do ha#zlu! Pokud mozno na volskem povozu, ktery je ekologicky a rychleji nez 120 nejede. !:-©

0 0
možnosti

Lumen Co-morous

5. 1. 2007 13:37
WEkologové chtějí jezdit 120

Však ať jezdí, já jim v tom nebráním.

0 0
možnosti

škodovák

5. 1. 2007 13:36
hlouposti

Já sem rád že je v německu neomezená. Jednou měsíčně se jedu do německa pořádně projet. Mám 1.2 HTP a v německu si to pálím 170 - 190 km/hod kopec nekopec ! U nás to musím škrtit na 130 - 140 km/hod. [>-][>-]

0 0
možnosti

FastDriver

5. 1. 2007 13:42
Re: hlouposti

;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...