Citroën C1 – od 239 900 Kč
Jeho francouzské dvojče Peugeot 108 už nekoupíte, ale Citroën stále nabízí své malé městské vozítko, které se aktuálně dělí o první místo mezi nejdostupnějšími novými auty na českém trhu. V akci je s motorizací 1.0 Vti 72 S&S Man nabízeno za 239 900 Kč. Jde už ale pouze o doprodej skladových zásob. Nejmenší z citroënů patří do tria vyráběného v Kolíně, třetí do party je Toyota Aygo, jak jezdí čtěte zde.
Hyundai i10 – od 239 900 Kč
Za stejnou cenu jako Citroën C1 je v akci nabízen i nejmenší model značky Hyundai, a to s motorem 1,0i. Třetí generace minivozu se začala prodávat letos, tak patří mezi nejmladší auta v našem přehledu, který jinak zahrnuje především končící modely nebo jejich dlouho sloužící generace. Test Hyundaie i10 čtěte zde.
Mitsubishi Space Star – od 245 850 Kč
Jeden z nejdostupnějších vozů na trhu pochází od značky Mitsubishi, která se v podobných žebříčcích v minulosti moc nevyskytovala. Nyní je však její nejmenší vůz nabízen v akci s motorem 1.2 MIVEC pod hranicí 250 tisíc korun. Loni prošel omlazovací kúrou, takže by se měl v nabídce ještě nějakou dobu udržet. Jaký Space Star je, čtěte zde.
Dacia Sandero – od 245 900 Kč
Seznamu nejlevějších aut na českém trhu dlouho vládla Dacia Logan, jejíž nejnižší cena byla pod 170 tisíci korunami. Dnes Dacii drží v žebříčku nejlevnějších aut model Sandero, s motorem SCe 65 se vejde pod hranici čtvrt milionu. Pětidveřový vůz se představil v nové podobě v loňském roce. Jak Dacia Sandero jezdí, čtěte tady.
Kia Picanto – od 269 980 Kč
Autotesty
Sledovat další díly na iDNES.tvTřetí generace nejmenšího vozu korejské značky prošla faceliftem zhruba před rokem a půl a v rámci modernizace také zdražila. Přesto se dá aktuálně sehnat s motorem DPI 67 k / 49 kW pod 270 tisíc, nabídka ovšem platí pouze pro skladové vozy. Čtěte test Kie Picanto.
Toyota Aygo – od 277 900 Kč
Z původních kolínských trojčat automobilek Toyota, Citroën a Peugeot bude pokračovat jediný vůz, a to Toyota Aygo. Nová podoba už byla představena, spíš než o klasický městský minivůz půjde o malý crossover s prvky SUV. V ceníku importéra však zatím ještě najdete dosluhující generaci, která se ještě nedávno držela na cenách mezi 230 až 240 tisíci korunami, dnes nejlevnější motorizace 1.0 V VT‑i (72 k) je už citelně dražší. Nové chystané aygo si prohlédněte zde.
Hyundai i20 – od 279 900 Kč
Druhého zástupce má v žebříčku značka Hyundai, jejíž model i20 se prodává od 279 900 Kč. Patrně největší konkurent domácí Škody Fabia je ve své třetí generaci nástupcem i v Česku populárního modelu Getz. Více o Hyundai i20 čtěte zde.
Dacia Duster – od 289 900 Kč
Autotesty
Sledovat další díly na iDNES.tvDruhou automobilkou, která má v našem přehledu dvojnásobné zastoupení, je Dacia, a to díky svému terénnímu bestselleru Duster. Ten s motorem TCe 90 stojí od 289 900 Kč. Boduje u zákazníků nejen cenou, ale i robustností a tím, že nabídka výbavy zahrnuje hlavně ty nejčastěji používané věci typu parkovací kamery na úkor těch nejmodernějších elektronických asistentů. Jaké je vylepšené provedení dusteru, čtěte tady.
Fiat Panda – od 293 400 Kč
Autotesty
Sledovat další díly na iDNES.tvKdo by čekal větší zastoupení značky Fiat mezi nejlevnějšími vozy, bude překvapen. Jak model 500, tak Tipo už se s cenami přehouply přes hranici 300 tisíc Kč, zůstává jediný. Panda ovšem také výrazně podražila, nejlevněji je teď v ceníku motorizace 1.0 FIREFLY 70 k, nedávno byl tento model v nabídce za ceny od 259 900 Kč. Co všechno panda umí, ukazuje verze s pohonem všech kol – čtěte test.
Suzuki Ignis – od 299 900 Kč
Nejtěsněji se pod hranici 300 tisíc Kč vejde díky aktuální akční slevě 15 tisíc Kč model Suzuki Ignis 1.2 DualJet. Malý hatchback se zvýšenou světlou výškou a přidanými ochrannými plastovými doplňky navazuje na úspěšnou tradici tohoto typu vozů Suzuki, kterou v Česku nejvíc proslavil model SX4. Test Suzuki Ignis najdete zde.