Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Elektroauta není kde nabíjet, Evropa musí přidat, lamentují výrobci

Evropská unie by měla stanovit závazný cíl vybudovat jeden milion veřejných nabíjecích stanic pro elektromobily do roku 2024 a tři miliony do roku 2029. Evropské komisi to ve společném dopise napsaly Evropské sdružení výrobců automobilů, spotřebitelská organizace a sdružení za udržitelnou dopravu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

M79a16r21e26k 43H35r67u25b61y

26. 2. 2021 22:52

Prima, az postavi dost nabijecek, zacnou zjistovat, ze by stalo za to postavit i nejake ty elektrarny:-P

0 0
možnosti
Foto

Jen drobná poznámka. I kdyby je bylo možno, kde a čím, nabíjet, jak daleko by v letošní, únorové, zimě dojela?

0 0
možnosti
DP

D32a74d35a79k 57P31e25t71r

17. 2. 2021 18:39

A čím to je, že v Norsku je o elektro auta tak velký zájem?

0 0
možnosti
JD

J37a92n 93D34l58o38u12h98ý

16. 2. 2021 13:07

Elektroauta není kde nabíjet, Evropa musí přidat, lamentují výrobci - už jim to dochází.... ? ;-D

2 0
možnosti

Jim to došlo dávno - elektrifikace nebyl jejich nápad, ale vynucená věc. Systém je pak nastaven tak že nestačí elektrifikovaná auta jen nabízet, ale i fyzicky prodávat, což pochopitelně vyvolalo tento problém, protože běžný uživatel dobíjí venku.

0 1
možnosti
JU

J37a28n 80U19l53r34i94c56h

15. 2. 2021 19:51

Kdo nemá vlastní dům, nemůže dobíjet. Tím je řečeno vše. Polovině populace jsou tak elektrovozy k ničemu, i kdyby na ně měla peníze. Pro ty ostatní jsou drahé a mají malý dojezd. A to se v dohledné době nezmění. prostě k ničemu, k ničemu.

4 1
možnosti
VB

přesně, kdo nemá řidičák, nemůže mít taky auto, i kdyby na něj peníze měl a tak mu je pak auto k ničemu, když se to nezmění a nezíská ho, je mu auto k ničemu, ti co řidičák mají s ním ale můžou jezdit a podobný je to s elektroauty, někomu jsou k něčemu a jinýmu k ničemu, že budou všem ke všemu nikdy nebude

3 0
možnosti
Foto

Experimentovat s prototypy je jistě nutné, ale dokud nebude běžný dojezd nejméně 1000 km, nemají elektroauta šanci na masovou výrobu.

Tím zůstává dostatek času na ty nabíjecí stanice.

0 1
možnosti
ZM

500 tisíc vozů za rok prodaných jen u jedné značky, to není masová výroba? Asi je dost lidí, kteří si nemyslí, že dojezd 1000 km je nezbytný.

3 1
možnosti
ZH

Proč nedávají ke každému e-autu šlapky s dynamem?

Tím by se hodně věcí vyřešilo včetně nadváhy uživatelů. Kdyby bylo ještě hnutí "Šlape celá rodina", tak by to stmelilo i rozpadající se vztahy.

Prosím neplést výraz šlapky se sexuálními pracovnicemi a šlapání s jejich činností.

3 1
možnosti
JN

Tak to je větší komedie, než jsem si myslel, že bude:

1) nejprve postavíme 3 000 000 nabíjecích stanic

2) potom zjistíme, že nemáme ani kW, kterou je budeme napájet

3) zelený západ zjistí, že pokud nepostaví urychleně alespoň 30 jaderných elektráren, budou elektromobily přestavěny na šlapací autíčka....

4 2
možnosti
JS

Tak ja myslim ze je to v pohode. Elektrohujeri co uz si to poridili tak tvrdej ze s nabijenim neni naprosto zadny problem a ze to maj pohodlnejsi nez tankovani u pumpy. A normalni lidi si to nekoupej, takze nabijecky nepotrebujou. Takze vubec o nic nejde :-)

5 0
možnosti
ZM

Tak úplně všichni, kteří nabíječky nepotřebují, úplně normální nejsou, že?

https://electrek.co/2019/11/12/tesla-iced-pickup-truck-satisfying-justice-police-lift-crane/

0 0
možnosti
VM

Tento přístup k elektroautum je pochopitelně nesmysl (kvóty, nařízení atd.) Přitom technicky by to pro určité účely smysl dávalo (pošta,rozvoz obědů, prostě popojíždění po městě) jenomže i tam to zase pro změnu končí na ekonomice(pořizovací cena x životnost). Proto jediná životaschopná cesta jsou hybridy(ale ne plug in). Po městě na popojíždění nesmrdí a zároveň uživatele neomezují a zároveň se dají koupit za normální cenu (třeba produkce Toyoty)

5 0
možnosti
PH

Jak není kde nabíjet? Přeci všichni zastánci emobility říkají, že nabíjí doma a drahé rychlé nabíjení využívají jen výjimečně.

6 0
možnosti
VB

tak možná porávě proto, zastánci se musí naučit využívat i drahých rychlonabíječek, aby bylo kde nabíjet, protože pokud si budou nabijet doma, tak je nikdo stavět nebude

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...