Diskuze
Elektroauta není kde nabíjet, Evropa musí přidat, lamentují výrobci
Děkujeme za pochopení.
M79a16r21e26k 43H35r67u25b61y
Prima, az postavi dost nabijecek, zacnou zjistovat, ze by stalo za to postavit i nejake ty elektrarny
J46a23r78o94m68í56r 72H18l59u37b78e92k
Jen drobná poznámka. I kdyby je bylo možno, kde a čím, nabíjet, jak daleko by v letošní, únorové, zimě dojela?
D32a74d35a79k 57P31e25t71r
A čím to je, že v Norsku je o elektro auta tak velký zájem?
J37a92n 93D34l58o38u12h98ý
Elektroauta není kde nabíjet, Evropa musí přidat, lamentují výrobci - už jim to dochází.... ?
P27e43t97r 76Č43e23r55m58á71k
Jim to došlo dávno - elektrifikace nebyl jejich nápad, ale vynucená věc. Systém je pak nastaven tak že nestačí elektrifikovaná auta jen nabízet, ale i fyzicky prodávat, což pochopitelně vyvolalo tento problém, protože běžný uživatel dobíjí venku.
J37a28n 80U19l53r34i94c56h
Kdo nemá vlastní dům, nemůže dobíjet. Tím je řečeno vše. Polovině populace jsou tak elektrovozy k ničemu, i kdyby na ně měla peníze. Pro ty ostatní jsou drahé a mají malý dojezd. A to se v dohledné době nezmění. prostě k ničemu, k ničemu.
V76l56a40d84i46s85l14a52v 52B33u53r28y53š46e40k
přesně, kdo nemá řidičák, nemůže mít taky auto, i kdyby na něj peníze měl a tak mu je pak auto k ničemu, když se to nezmění a nezíská ho, je mu auto k ničemu, ti co řidičák mají s ním ale můžou jezdit a podobný je to s elektroauty, někomu jsou k něčemu a jinýmu k ničemu, že budou všem ke všemu nikdy nebude
M54i73r90o25s38l11a58v 19S29t75e18i29n12e43r
Experimentovat s prototypy je jistě nutné, ale dokud nebude běžný dojezd nejméně 1000 km, nemají elektroauta šanci na masovou výrobu.
Tím zůstává dostatek času na ty nabíjecí stanice.
Z83d67e97n77ě80k 80M70o24r80á57v93e34k
500 tisíc vozů za rok prodaných jen u jedné značky, to není masová výroba? Asi je dost lidí, kteří si nemyslí, že dojezd 1000 km je nezbytný.
Z89d89e12n40ě27k 90H86o36l45e62č19e66k
Proč nedávají ke každému e-autu šlapky s dynamem?
Tím by se hodně věcí vyřešilo včetně nadváhy uživatelů. Kdyby bylo ještě hnutí "Šlape celá rodina", tak by to stmelilo i rozpadající se vztahy.
Prosím neplést výraz šlapky se sexuálními pracovnicemi a šlapání s jejich činností.
J54a27n 47N21e18k37o66v11á18ř
Tak to je větší komedie, než jsem si myslel, že bude:
1) nejprve postavíme 3 000 000 nabíjecích stanic
2) potom zjistíme, že nemáme ani kW, kterou je budeme napájet
3) zelený západ zjistí, že pokud nepostaví urychleně alespoň 30 jaderných elektráren, budou elektromobily přestavěny na šlapací autíčka....
J89i49ř84í 30S74e64h59n82a58l
Tak ja myslim ze je to v pohode. Elektrohujeri co uz si to poridili tak tvrdej ze s nabijenim neni naprosto zadny problem a ze to maj pohodlnejsi nez tankovani u pumpy. A normalni lidi si to nekoupej, takze nabijecky nepotrebujou. Takze vubec o nic nejde
Z20d67e44n75ě67k 28M27o45r90á37v25e16k
Tak úplně všichni, kteří nabíječky nepotřebují, úplně normální nejsou, že?
https://electrek.co/2019/11/12/tesla-iced-pickup-truck-satisfying-justice-police-lift-crane/
V26o30j58t41ě33c62h 42M58o15u53č89k91a
Tento přístup k elektroautum je pochopitelně nesmysl (kvóty, nařízení atd.) Přitom technicky by to pro určité účely smysl dávalo (pošta,rozvoz obědů, prostě popojíždění po městě) jenomže i tam to zase pro změnu končí na ekonomice(pořizovací cena x životnost). Proto jediná životaschopná cesta jsou hybridy(ale ne plug in). Po městě na popojíždění nesmrdí a zároveň uživatele neomezují a zároveň se dají koupit za normální cenu (třeba produkce Toyoty)
P25e10t50r 26H19o51f35m37a52n85n
Jak není kde nabíjet? Přeci všichni zastánci emobility říkají, že nabíjí doma a drahé rychlé nabíjení využívají jen výjimečně.
V52l50a31d78i59s28l93a71v 45B38u84r11y73š28e35k
tak možná porávě proto, zastánci se musí naučit využívat i drahých rychlonabíječek, aby bylo kde nabíjet, protože pokud si budou nabijet doma, tak je nikdo stavět nebude
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej zahrady 4 180 m2
Všechovice, okres Brno-venkov
2 500 000 Kč