- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Karoserie dost vysoká a úzký rozchod kol značí nestabilitu v zatáčkách nebo v losím testu. ESP ještě nemělo.
V losim testu obstál, na rozdíl od Mercedes-Benz třídy A. Tenkrát to byla pro MB velká ostuda.
V ničem horším jsem snad nikdy nejel ...... je to takový novodobý Trabant .....
Předcházelo kultovní Daewoo Tico... dováželo se k nám jen jeden rok.
Koupil jsem to v 3/2000 jako svoje první nové auto, tehdy ještě svobodný. V té cenové kategorii tehdy bylo na výběr mezi Felicií, Fiatem Seicento, Suzuki Swift a možná tak Opel Corsa (ale u té si cenou nejsem jistý).
Za 4,5 roku jsem najel 105000 km a v poho. Co si tak vybavuju, tak jsem měnil propálený kabel ke svíčkám, žárovky a to je tak všechno. Samozřejmě spotřebák, tam byl servis snad po 10000 km, ale to jsem dodržoval. Spotřeba v létě v zimě 5,5.
Pro dva lidi pak super, když se narodil syn, tak jsme tuším vydrželi 10 měsíců, složený kočárek se vozil vevnitř za spolujezdcem nastojato (žena si posunula sedačku dopředu), dětská sedačka za řidičem.
Nikdy nás nikde nenechal.
Tak tohle si mohl koupit jako rodinný auto jedine duševně slabý jedinec
Moje první auto. Materiály nebyly příliš kvalitní, ale vyrobeno to bylo precizně. A naplňovalo slogan malé-velké auto. Při těch skromných parametrech umělo překvapit výkonem - 5 studentů vevnitř s 80l batohy na střeše a ještě jsem obíhal náklaďáky. Jezdili jsme s ním 800km na východní Slovensko, vyjeli sme v 30°C horku Glosglocknerweg ( na 3. stupni). Dojelo nakonec na ty slabé díly- podvozek na našich špatných cestách strašně trpěl, pořád se tam musely měnit čepy řízení, homokinetické klouby, praskaly manžety poloos, dokonce jsem jednou ohnul poloosu, co v servisu krotili hlavou, že snad ještě nikdy neviděli. Holt za málo peněz, přiměřeně muziky.
V dnešní době by tedy stál lidových 650 tis. KČ - to jen pro ty co tu plkají skoro v každé diskuzi jak jsou dnes auta strašně drahá.
Jenže to je trochu ten problém. Obecně se u nás nadává na starý vozový park a když už Čechům stoupají mzdy a doufají, že si to nové slušné auto konečně budou moct dovolit, tak jim cenově opět ujede.
Byl to strašný krám. Hlavně co se týká kvality, motoru a bezpečnosti.
Proti tomu zlatá felda nebo Twingo.
Do dnes si pamatuju, jak jsme jeli tímhle autem na florbalový zápas.
Tehdy jsme porušili nepsané pravidlo, že dva golmani NIKDY NESMÍ JET na zápas V JEDNOM AUTĚ.
No, jeli jsme tam tehdy 4 ... dva golmani + dva hráči. Dodnes nechápu, jak jsme se tam s těma taškama a vakama mohli vejít. A dokážu si představit, jak to asi vypadalo z druhé strany, když jsme se z toho auta soukali ven ... asi to nejspíš vypadalo jako ty auta plné klaunů :D