Diskuze
Italská vláda se hádá s městy o omezení rychlosti na 30 kilometrů za hodinu
Děkujeme za pochopení.
S56t41a45n51i29s11l26a80v 69N62ý48v89l62t
Tam kde je třicítka, tak troubím a vytáčím motor. Kdybych měl Trabanta, tak vytáhnu sytič.
Absolutní blbokracie.
M76a84r24t28i24n 72A54m14b12r29o52s
Vůbec nejlepší by bylo tyhle ekofanatiky, přilepovače, cykloaktivisty a podobné sestěhovat na jedno místo aby si tam zavedli svůj vysněný eko ráj bez smrdících automobilů. Motoristi by věděli jakému místu se vyhnout a tihle magoři by si mohli zažádat o výjimku k opuštění ráje třeba jednou za pár měsíců. Aby jim nikdo nepoškodil zdraví.
Dokud bude mlčící většina přistupovat na tyhle hloupé, neekologické nápady, tak budou zkoušet kam až mohou zajít. A zbabělí politici ustoupí křiklounům.
V39á44c84l19a87v 32B56r24o65d15í52k
.....no a tak za 5 let budou před auty běžet ohlašovatelé, kteří budou ohlašovat, že jede hnusný a znečišťující automobil. To nás čekají pěkně zítřky...
J32i71n49d46ř53i64c15h 48P10l23z21á76k
Ať žije svoboda projevu! "Aktuálně" vyhodili Honzáka. Dokonce vymazali i jeho starší články
Ne že bych mu fandil, ale mainstream žere své přisluhovače.
A77n20n75a 51K38u26l98i89c65h41o70v80á
Neznám člověka ze svého okolí, který by nebyl pro snížení rychlosti. Háček je v tom, že my všichni bydlíme v centru města, máme tu nemovitosti, naše děti i staří rodiče po zdejších ulicích chodí, prostě tu reálně žijeme. Proti omezování rychlosti jsou naopak často lidé, kteří bydlí mimo. Každý den sem dojíždějí autem a pro ty je město jenom silnice kombinovaná s parkovištěm, chtějí jím co nejrychleji projet a co nejsnadněji zaparkovat. Na bezpečnost chodců i kvalitu života zvysoka kašlou, sami tu přece nebydlí.
O40n90d75ř95e33j 34Č19a45p65k19a
V místě, kde je provoz nebezpečný, ať se klidně udělá zóna. Ale tohle je o plošném snížení (prostě v zákoně by bylo, že rychlost v obci je 30).
To znamená, že 30 se musí jet i v místě, kde kolem silnice je na každou stranu metr trávníku a dvoumetrový chodník a přechody jsou se semaforama. Nebo na kilometrovém úseku mezi polem a oploceným skladištěm, co je ale v katastru obce. Plus jako bonus, obec může zvýšit rychlost maximálně o 20 kilometrů, takže kde je dneska 70 (obchvaty a podobně, s nulovým výskytem chodců) by šlo dát maximálně 50.
M49i81r64e65k 74G87a33j95e83r
Hlavní argument proti snižování rychlosti je zvyšování emisí všech splodin z výfuků. Tohle by nemělo projít nikde, protože jde o zvýšené ohrožení zdraví lidí.
J95a76n 55N78ě13m89e62c
Je to takové zpolitizované téma, přitom správné řešení je jasné: extrémní uličky 20, uličky a silnice s neoddělenými tramvajemi nebo zaparkovanými auty 30, běžná průjezdní okreska ve vesnici 50, rozumně poloodělená průjezdní okreska 70, úplně oddělené silnice bez přechodů a křižovatek, obchvaty atd. rychlost jako by to nebylo v obci.
J23i58r78i 71K48n90o11t67e15k
Takhle - pokud si to mistni ve sve obci/mestecku preji, budiz. Ale usporadal bych tam na to mistni referendum, aby bylo jasne, ze ti je vule vetsiny lidi a ne par urvanych "aktivistu".
M61i88k18u24l75á14š 75B20e68r69k92a
Držím ministrovi dopravy palce. Už dost bylo třicítkového šílenství.
M86i72c50h21a65l 69P56a74u13l84í22č71e16k
Já tedy absolutně nechápu, jak si může toto snížení rychlosti pochvalovat ekolog. Při 30 je mnohem vyšší spotřeba paliva (na ujetou vzdálenost) a tedy emise než při 50, většina aut má optimální potřebu někde mezi 60-90 km/h. I když zase když čteme články o tom, jak ekologičtí aktivisté vypouští v rámce boje proti emisím autům pneumatiky a klidně vypustí vzduch i u Tesly, tak se asi už nelze divit ničemu.
Co se týče nehodovosti, tak by mě velmi zajímalo, kolik se stane smrtelných nehod ve městě při rychlosti 50 km/h.
M69i20l60a65n 93H69o57r79a
O ekologii vůbec nejde. Jde o postupné prosazování levicových cílů "Udržitelné mobility". Třicítkou budou muset jezdit i elektromobily i když jich bude 100%.
Legendární ženevský autosalon končí. Může za to nejistota celého průmyslu
Legendární ženevský autosalon se již nebude konat. Organizátor akce, Comité permanent du Salon...
Návod na města bez nehod: přesednout na bicykly, zvýhodnit chodce, zpomalit
Oběti dopravních nehod jsou tragickou součástí silničního provozu. Jako cosi krajně nechtěného,...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Volha se vrací. Čínská auta budou montovat na linkách místo škodovek
Dobový seriál České televize, kde titulní roli hraje sovětská automobilová ikona, Volha 21 Carevna,...
Stíhací vlajková loď stojí u Renaultu pod milion. Nabídne spoustu techniky
Rafale je francouzský dvoumotorový víceúčelový stíhací letoun a nově také vlajková loď automobilky...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Espézetky máte jen půjčené od státu. Upravením či zakrytím riskujete řidičák
I ti, kteří nesouhlasí s EU a dávají to najevo přeškrtnutím nebo přelepením unijního znaku na...
Filozofující cyklopoustevník Nelson putuje Evropou dvaadvacet let
Exkluzivně Páteční mejdan ve drážďanském Neustadtu jede na plné pecky. Sedíme na parapetu výkladu obchodu,...
Americký mamut padl na kolena před 15 lety. Bankrot GM musela odvrátit vláda
Americká automobilka General Motors byla několik desítek let světovou jedničkou a se svými vozy...
Dítě patří v autě do sedačky. Pravidla jsou jasná a striktní
Za ignorování povinnosti vozit dítě v sedačce dostane řidič až pět tisíc korun pokuty – a hlavně...
Legendární ženevský autosalon končí. Může za to nejistota celého průmyslu
Legendární ženevský autosalon se již nebude konat. Organizátor akce, Comité permanent du Salon...