Diskuze
Seděli jsme v nové Škodě Rapid. Zvenku je hezká a jednoduchá
Děkujeme za pochopení.
Antonín, topič
Zvláštní,
jedna z německých automobilek opět vyplkne meganudný auto nesmyslné třídy, které cpe někam mezi fabii a octavii (tj. fabii s větším kufrem) a spousta lidí tu začne tvrdit, že design u auta je nepodstatný, hlavně, že bude kvalitní. Tak design je mi fuk, když sedím vevnitř, to je pravda, ale tu kvalitu, tu hledám u škodovek marně, a tím nemyslím kvalitu zpracování, ale kvalitu návrhu.
Naštěstí je to tak zařízeno, že každýmu se líbí něco jinýho, a podle toho si pak pořídí, co chce (a na co má, že).
Antonín, topič
Re: Zvláštní,
Důležité je, že se to vyrábí aspoň zčásti v ČR a dokonce se to (škodovky) i dobře prodává, to je veskrze pozitivní.
jarafara
můj názor
Vídám to auto skoro každý den, chvíli trvalo než jsem si na něj zcela zvykl, ale jo, přijde mi za ty peníze co se bude prodávat jako celkem pohledné a hlavně kvalitní auto. Nejsem cílová skupina pro tento produkt, tak snad je můj názor objektivní.
Undik
Škodovku si koupí jen jednodušší lidé
Alespoň je poznáme i na silnici.
martynezz
Re: Škodovku si koupí jen jednodušší lidé
Tohle muze napsat jen primitiv. Alespon je snadno pozname v diskuzi kdyz maji za to, ze jejich auto supluje nedostatek inteligence :)
HAIRY SNATCH
tuctove auto
ktere by bolo zajimave na popojizdeni kolem 150 tisic
rebbe
Re: tuctove auto
tuctové auto jsou třeba Hyundai s momentálně módním barokem- rokokem. Škodovky ovšem neletí po módě, jako slepice po flusu. I ta první Oktávka je stále ještě pohledná. A srovnejte si třeba Tiguána s Yeti. Jako vůz do terénu je Yeti nepochybně přesvědčivější a není tuctový.
rebbe
ASP bude povinné, takže nelze mluvit o holobytu
současná doba vyžaduje také LPG- variantu, nejlépe přímo od výrobce. Budoucí Oktávie zřejmě povyrostla a má soutěžit s vyšší třídou, Rapid ji má zřejmě nahradit. Souvisí to nepochybně s vývojem platforem u VW, ty určují základní parametry. Také se připravuje větší čtyřkolka, než je Yeti. To by šlo nejspíš ve směru Touareg, ale snad vkusnější a praktičtější karoserie.
Prestižní auta Škoda asi vyrábět nebude, ta si nechá koncern pro sebe. Rapid je spíš ukázkou, jak se dá vytvořit hospodárný, střízlivý design pro každodenní nasazení. MPV by to zajisté zaokrouhlil, Dacia to s Loganem krásně předvedla. Každodenní nasazení také potřebuje robustní a jednoduché motory- přeplňování je u Rapida asi nevhodné- zvyšuje cenu i poruchovost. Problém je spíš Euro 5 a výše, to zatím nepřeplňovaným motorům dělá potíže. Praktický řidič sáhne po výrobku domácí automobilky- úroveň, cena a hustota servisu v praxi hraje velkou roli.
ČR-Kalouskův ostrůvek stability
Re: ASP bude povinné, takže nelze mluvit o holobytu
Nepřeplňované benzínové motory nemají s Euro 5 žádné velké potíže, největší problém pro benzíňáky byl přechod z Eura 2 na Euro 3.
Co se týče motorů pro Rapid, pravděpodbně tam bude převaha přeplňovaných motorů, atmosferické motory nabízí koncern už převážně jen mimo Evropu. Souhlasím, že právě ty by pro Rapida byly nejvhodnější.
hokejový expert von Kei II.
Tou vychvalovanou...
...rozmanitostí jste dosáhli akorát nudné sterility - kompromis z kompromisu.
B.Walsh
Problém škodovek,
byla vždycky výbava. To co mají jiná auta v základu, třeba okna v elektrice a v článku zmíněný stěrač zadního okna, je u škodovky za příplatek. Proboha, proč? Už první generace octávie trpěla tímto nesmyslem.
JeFFik
Re: Problém škodovek,
1. protože zadní stěrač je u tohoto typu karoserie (sedan) skoro úplně zbytečný, okno se totiž nešpiní.
2. Provedeni holobyt se dostane pod cenu konkurence a kdo nemá peníze tak si ho prostě koupí, protože je levnější a konkurence tuto variantu nenabízí
Já to nebyl, já to nebil!
Zvenku je hezká a jednoduchá
Takže auto pro jednoduché
martynezz
Re: Zvenku je hezká a jednoduchá
jestli spis nejsou jednodusi lide, kteri potrebuji slozite vypadajici auto aby meli pocit ze jsou nadrazeni :)
Serge_Gainsbourg
Čím větší low-end, tím delší oslavné články a reklamní masáž
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Prodej bytu 3+kk v Ostrově, ul. Myslbekova
Myslbekova, Ostrov, okres Karlovy Vary
4 200 000 Kč