Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

ANALÝZA: Polibek smrti, neobratnost, či podpora? Chvála Škodu překvapila

Nečekané věci se stávají i ve světě korporací nalajnovaném procesy a hierarchickými postupy. Také ve velkých firmách s dynamikou státního aparátu totiž pracují lidé s vrtochy, slabostmi a libůstkami.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak je správně uvedeno v článku - překvapivé a náhlé rozhodnutí o tom že se přecijen fabia udělá i v kombi verzi a toto navazující PR nespadlo z nebe jen tak. Souvislost se změnou šéfa a mediální dezinterpretační kampaní v okurkové sezóně je jasná.

Zjednodušeně řečeno je to taková náplast na české remcaly. Škodovka bude mít vcelku nevýznamný model který se nijak zvlášť neprodává a ještě méně vydělává (což po nástupu mqb a0 bude ještě výraznější) ale z nějakého nepochopitelného důvodu ho chce, koncern naopak argument že jednak škodě umožnil ho mít a jednak důvod proč se přesunou jiné modely jinam.

0 1
možnosti
JK

Holt Čechom sa je ťažké zavďačiť. Aj chválu od najvyššieho šéfa vnímajú negatívne... Buzerácia od Diessa by priniesla asi viac spokojnosti. :-)

Autorovi zjavne unikajú širšie súvislosti. Herbert Diess úplne mení komunikáciu, ale aj filozofiu značky Volkswagen. Stretol sa s Muskom, vymenili povozil sa na Tesle (a Elon Musk na ID.3-ke alebo ID-4-ke), a E. Muska považuje za priateľa a vzor v jednej osobe. Elektrifikáciu áut koncernu VW považuje za svoju najväčšiu prioritu.

Predvčerom si po vzore E.Muska založil tweeter účet a hneď jeho prvý tweet sa týkal aj Tesly:

"Hello @Twitter! I’m here to make an impact with @VWGroup, especially on political issues. And, of course, to get some of your market shares, @elonmusk – after all, our ID.3 and e-tron have won the first markets in Europe. Looking forward to productive discussions!"

To, že sa Herbert Diess tak obšírne venoval novej Fabii kombi, mi presne zapadá do tohto nového spôsobu komunikácie najvyššieho šéfa VW. Teda aspoň mne.

Rovnako je aj v súlade s predtým stanovenou filozofiou, že škodovka by mala vyrábať autá (aj) pre bežných ľudí. Octávka je síce krásne auto, ale už to nie je žiadna "ľudovka", ale cenovo balancuje niekde medzi mainstreamom a luxusnými autami. Už som to viac krát písal, že tam, kde bývam, som novú Octávku na ulici videl len raz - aj to s rakúskymi značkami. Pre bežných ľudí je drahá, pre tých, čo majú peňazí viac, zase málo luxusná a exkluzívna.

Fabia a Fabia kombi tak možno budú jednými z mála skutočne ľudových modelov v portfóliu Škodovky.

1 0
možnosti
MA

A vítězem se stává rodina, resp. táta od rodiny, s lehce poprůměrným platem, který vyfasuje jako služební automobil dejchavičnou, ale novou Škodu Fabii v holobytu s velkým kufrem a pocitem, že podporuje českou firmu.

To, že za pět let (dobrá, deset) bude automobilový trh úplně někde jinde, na bohatém západě, ale i na východě (velkých městech v Číně) si budete vybírat z x druhů elektromobilů už nikomu nedochází.

V roce 2007 se všichni smáli iPhonu a patlacímu mobilu a dnes? Tesla je prostě král, bruselský úředník v EU by jí také rád vyfasoval, ale logicky nemůže. Tak se snaží, aby se velké evropské automobilky s luxusními modely prostě nejen přiblížily, ale i předběhly USA, Japonsko, Koreu i Čínu v elektromobilitě.

0 1
možnosti

Tak rodina se v tomto případě vítězem opravdu nestává ;-D

Malé městské auto pak opravdu nijak nesouvisí s úspěšnou značkou telefonu a neúspěšnou značkou aut ;-)

0 0
možnosti
RH

Marná sláva, Němec to má prostě v sobě a dokud bude Diess u vesla, tak se pár lidí v Bolce bude odkopávat ze spaní, tam je možné úplně všechno.

0 0
možnosti
Foto

Takže, co nám chtěl autor říct?

7 0
možnosti
MF

To je ANALÝZA. Jen mi jaksi uniká čeho. Asi si budu muset dát pár panáků, a pak si to přečtu znovu. Možná potom pochopím obsah autorova sdělení. Nebo je to osobou autora a pan Dvořák opět potvrdil, že automobily a svět automotive obecně nejsou jeho doména.

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Škoda láká na nový elektrický Elroq. Máme fotky z provozu

23. května 2024

Exkluzivně Škoda Auto zveřejnila první oficiální siluetu zcela nového modelu Elroq. Maskovaný prototyp nafotil...

Návod na města bez nehod: přesednout na bicykly, zvýhodnit chodce, zpomalit

28. května 2024

Oběti dopravních nehod jsou tragickou součástí silničního provozu. Jako cosi krajně nechtěného,...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Volha se vrací. Čínská auta budou montovat na linkách místo škodovek

25. května 2024

Dobový seriál České televize, kde titulní roli hraje sovětská automobilová ikona, Volha 21 Carevna,...

Vzdušný zámek šampiona nízkých cen. Dacia Jogger umí být low-cost obytňákem

22. května 2024

Oblíbená rumunská značka nabízí své největší auto s alternativním pohonem na LPG, které svým...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Designová frajeřinka. Karavan pro milence jsme zapřáhli za ladný hyundai

27. května 2024

Je to domov na kolech, za kterým se lidé otáčejí. Minikaravan SteelDrop má kovový potah,...

Tmářství, nebo zdravý rozum? ČR má druhý nejnižší podíl registrací elektroaut

29. května 2024

Česko má druhý nejnižší podíl registrací nových osobních bateriových elektromobilů v Evropské unii....

Opel vrací do nabídky Combo se spalovákem. Jde na dračku

29. května 2024

Opel uvedl na trh vylepšenou verzi své malé dodávky Combo, která patří k nejprodávanějším modelům...

Espézetky máte jen půjčené od státu. Upravením či zakrytím riskujete řidičák

28. května 2024

I ti, kteří nesouhlasí s EU a dávají to najevo přeškrtnutím nebo přelepením unijního znaku na...

Návod na města bez nehod: přesednout na bicykly, zvýhodnit chodce, zpomalit

28. května 2024

Oběti dopravních nehod jsou tragickou součástí silničního provozu. Jako cosi krajně nechtěného,...

Jaké vitamíny brát v těhotenství? Poradíme vám, jak se rozhodnout.
Jaké vitamíny brát v těhotenství? Poradíme vám, jak se rozhodnout.

Každá budoucí maminka se snaží zajistit pro své miminko jen to nejlepší. GS Mamavit je komplexní multivitaminový doplněk, který je speciálně...