Diskuze
GLOSA: Zcela zbytečná „evidenčka“ jen tahá peníze z kapsy. Zrušte ji
Děkujeme za pochopení.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/102023/261020237C390DD91DEB0238F2DBE82E58C2A83A.jpg)
I82v98a77n 60K24a39z31i61m74o93u57r
Čili, pokud tomu vašemu textu dobře rozumím, v Parlamentu ČR máme poslance, kteří byli zkorumpováni k tomu, aby pozměnili návrh tak aby majitelé STK nepřišli o své značné příjmy. Trochu hnusné!
M55a74r27e28k 66H84r15u39b55y
Standardni.
Jak rikal jeden znamy z Parlamentu v devadesatych - kazdy zakon je urcen k obohaceni predem urcene skupiny osob.
Tuhle tradici drzime stale
O81n94d31ř72e60j 69E75l43i72á34š
Evidenčka má smysl (při neexistenci povinného "carpassu" jako na Slovensku, nebo v Belgii). prostě proto, že se při ní zaznamenává stav tachometru do registru Ministerstva Dopravy. A ke změně vlastníka dochází často mnohem častěji než za 4 roky (u nového) nebo 2 roky (u ojetého) vozidla. Takže to pomáhá. Jak říkám, ideální by byl povinný carpass, jako v Belgii, při každé návštěvě servisu, pneuservisu, jakéhokoli většího zásahu na autě povinnost zaznamenat stav tachometru... U dovozu evidenčka nic neřeší. Spíš situaci zhoršuje. Pokud nelze prověřit historii v zahraničí, ve značkových servisech atd. tak tam dovozce natočí co chce.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/032020/1203202083658D960CC31B5E28F61256B8D66B67.jpg)
T58o35m47á23š 90C47h74r17a94s81t52n42ý
Takze evidencka vubec neresi nejpalcivejsi problem co se tyce obchodu s ojetymi vozy, ale smysl ma... aha... jsem jediny kdo v tom nevidi logiku?
L83u77d87m69i53l52a 33K57a85š86p77a15r98o53v63á
"Ministerstvo dopravy je ovšem kategoricky proti, evidenčku chce zrušit a k návrhu (na její zrušení) dává zamítavé stanovisko." Nerozumím.
J86a88r49o62m13í87r 62K67r92á29l
Přece si úředník nepodřeže pod sebou větev, ne ?
M70i24c91h79a73l 10F49r30ý28d85a
Evidenční kontrola má smysl u dovezené ojetiny před prvním přihlášení v ČR.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/032020/1203202083658D960CC31B5E28F61256B8D66B67.jpg)
T96o55m13á80š 86C30h19r35a70s56t42n23ý
Jaky smysl ma, kdyz evidencni kontrola je delana az dny po dovozu a nema zadnou spojitost s vystupni kontrolou v zemi vyvozu?
J46i82ř87í 28S55c28h49m53i31d20t
Ono by i ohledně STK měl fungovat nějaký centrální registr, kde by zájemce poptal STK a systém by mu přidělil místo a čas vzhledem k jeho bydlišti, aby skončily ty kontroly u známého nebo u známého od známého atd., protože člověk potkává na silnicích stále vraky s platnou STK a ostatní s auty v pořádku jezdí zbytečně na STK a pak ještě musí čuchat ten puch, když jedou za těmi uplacenými.
J50i81ř38í 41S76c21h86m38i84d80t
Kdyby ta evidenčka byla alespoň na úrovni jakou dělá třeba Cebia, najeté km, škodní události, servisní historie atd., tak by to i smysl dávalo, ale takto je to totální zbytečnost.
M67i65c41h85a68l 74Z81e78t36e96k
Jakýs takýs význam mají evidenčky při dovozu ojetiny z ciziny. U auta přihlášeného v ČR už před převodem je to naprostý nesmysl a buzerace od státu.
J45i85ř56í 77S18c91h54m54i30d79t
při dovozu by se snad měly takové údaje kontrolovat automaticky i bez evidenčky
A73n64t86o60n61í97n 58S88e41b24e83r28a
Ano. Chci koupit motorku co je cerstve po stk s platnosti nove na 4 roky a, stejne bych musel na evidencku. Proc jako? Nedava to smysl.
M57i42l77o27š 56S42e85t53í66k
Proč jako? Četl jste ten článek? Pro prachy. Nic jiného v tom nehledejte.
V94l22a58d63i35m59í32r 84F65i42b17i14g17e13r
Ještěnby to chtělo rozvolnění trhu s STK už takhle jich je na počet aut méně než v Německu. Cena by klesla a nabídka vzrostla. Každý kdo splní podmínky by měl dostat oprávnění k STK. Ohánějí se bezpečností aut, ale občas policie odhalí strašné kousky které byly v hrozném stavu i před stk
J92a46r22o22m26í38r 24K98r90á45l
Hlavně by měla být možnost, aby to mohly dělat i servisy. Na emise mají často lepší vybavení, než STK.
Garáž fotbalového boha Ronalda má cenu půl miliardy. Hvězdou je bugatti
Fotbalová superstar Cristiano Ronaldo, se kterou se česká fotbalová reprezentace utká na Euru 2024...
Divoké automobilové devadesátky. Zavzpomínejte na zlaté časy
„Kdo pamatuje devadesátky, ten je neprožil,“ říká staré pankáčské přísloví. Na velkou jízdu první...
{NADPIS}
![](https://1gr.cz/u/free.gif#230x129)
{LABEL} {POPISEK}
Česko je ostrov elektromobilní skepse, potvrdily to i evropské volby
Češi jsou dlouhodobě skeptičtí k elektromobilům. Boj o zákaz spalovacích aut a s ním související...
Americká města ničí závislost na parkovištích. Řidičů přitom ubývá
Řada amerických měst sdílí problém, o kterém se příliš nemluví. I když jej každý má na očích....
{NADPIS}
![](https://1gr.cz/u/free.gif#230x129)
{LABEL} {POPISEK}
Zemřel karosář, co stavěl legendy pro Lancii i Fiat. Zkusil exoty i šílenosti
Ve věku 87 let zemřel Bruno Maggiora, majitele stejnojmenné karosárny, která mimo jiné vyráběla...
Malé auto, velká cenová bomba. První jízda obnoveným Renaultem Captur
Renault Captur, spolu s Cliem stěžejní model francouzské automobilky, dostal decentní facelift...
GLOSA: Praha v populistickém boji s SUV nacení parkování podle velikosti auta
Parkování v hlavním městě začíná být velký problém a zdá se, že zastupitelé Prahy se jej rozhodli...
Tříválcová jistota od Yamahy. Ojetou motorku dobře prozkoumejte
Premium Střední objemová kategorie motocyklů Yamaha opustila dva čtyřválce o objemu 600 a 800 ccm a dostala...
Garáž fotbalového boha Ronalda má cenu půl miliardy. Hvězdou je bugatti
Fotbalová superstar Cristiano Ronaldo, se kterou se česká fotbalová reprezentace utká na Euru 2024...
![Realita práce s dětmi: Nikdy neuhádnete, co o svém povolání říká setra Lucia](//1gr.cz/u/free.gif)
Realita práce s dětmi: Nikdy neuhádnete, co o svém povolání říká setra Lucia
Dětská sestra a laktační poradkyně Lucia Berešová se pohybuje ve zdravotnictví již 19 let. Přestože se ke studiu střední zdravotnické školy dostala...