Diskuze
Etanolová pohroma starým autům zatím nehrozí, E10 povinné od ledna není
Děkujeme za pochopení.
V63í69t 48K82o36u86b40a
nedávno jsme byl na Benzině a na stojanu s Vervou byla nálepka E5, tak nevím, zda měli špatnou nálepku, nebo zda pán z benziny uvádí uživatele v omyl.
D66u28š26a87n 27P91e25š57e81k
O kolik procent je vyšší spotřeba toho benzínu, který má v sobě přimícháno 10% etanolu?
M81a78r27t62i68n 48K44a68r59á22s65e54k
Tak na ethanol ma auto spotrebu vyssi az o 30%, tzn s 10% ethanolu to bude spotrba vyssi cca o 3%...
M73i88k12u11l58á82š 60L19é43v39y
nepochopím, proč EU bojuje tak nesmyslnými prostředky proti znečišťování ovzduší. Vždyť řešení alespoň dočasné je nasnadě. Úprava motorů na LPG případně na CNG.
Ty nesmyslné elektroauta jsou téměř k ničemu. Pokud nemáte garáž kdy by jste mohli své elektro zázraky dobíjet v noci, tak vám je ten to přibližovadlo téměř k ničemu. Já bych tu hovadinu nebral i kdyby byla dokonce levnější než klasická auta.
M38a58r33t93i95n 70K54a90r11á91s15e61k
No ono tou vyrobou aut na CNG si jako vyrobce dost pomuzete (auto na CNG ma nizsi emise, jak CO2, tak skodlive latky), tzn vyroba aut na CNG je prave smer podporovany unijnimi narizenimi...
R33o19m24a50n 71P87o66l74á53č81e83k
Elfové nezafungovali :D:D:D Článek z roku 2016, kde se říká, že od 2019... A "strašení" o poškození motorů je dokonce od ADACu...
https://auto.idnes.cz/benzin-natural-e10-0zk-/automoto.aspx?c=A160729_112558_automoto_fdv
I89v44a49n 56M59a58r25e14k
Ne nadarmo se říká "na každém šprochu, pravdy trochu" . Pumpaři by měli povinně a viditelně informovat o procentuálním obsahu etanolu ve svých pohonných hmotách.
J57a40n 90V55á34c31l93a93v25í68k
Zajímalo by mě, jaké hoaxy se u nás budou šířit, až z EU vystoupíme ... hádám že něco zadržování dešťových srážek nad Německem nebo o agentech lucemburské tajné služby podrývajících naše socialistické hospodářství.
R45o48m48a59n 16P37o60l94á17č28e17k
Tak informace o E10 byla dokonce tady . Viz výše článek z idnesu 2016 :-).
Jinak nevím co je na tom za hoax... Tlaky ze strany EU tímto směrem jsou...
T42o90m60á54š 79N24o90v30o55t28n63ý
"Na jejich životnost či servisní intervaly by to nemělo mít vliv..." až na malý detail, jako "...motoru prospěje více, pokud palivo E10 používat nebude, vyloučí se tím rizikové faktory jako rychlejší degradace oleje, nadměrné opotřebení ventilů, mírné navýšení spotřeby a v zimě pak i ztížená startovatelnost motoru..."
T19o28m62á64š 42N56o42v52o71t41n87ý
Ještě jsem zapomněl "...může kvůli usazeninám dojít k poškození motoru..."
J62a87r11o39m67í86r 39H32l85u37b91e39k
Co tvoří tu biosložku? Řepkový, který ničí zvěř, olej nebo palmový, který ničí pralesy, olej? Jen se ptám, abych byl trošku v obraze.
J49i45ř53í 80S32c88h30w83a68c71h
Zvěř je přemnožená...
a palmový olej rozhodně pralesy taky neničí, kde by se tam vzal?
M41a41r51e84k 60J71a74n69e58č71k90a
Kdo chce jezdit bez biosložek, tak je tady EuroOil a pak 100 oktanová Verva od Benziny a OMV MaxxMotion. Pro delší odstavení vozidla, stačí tímto benzínem naředit stávající benzín v nádrži a neuškodí přidat ani léty osvědčené aditivum VIF. U vozu, které je denně v provozu beru vždy nejlevnější benzín N95 v okolí na malé benzínce, kde si na aditiva oproti Shell apod. vůbec nehrají, ale vždy liji po načepování i VIF. Auto od té doby jde hodně svižně za plynem, zcela bezproblémové starty na brnknutí startéru i v mrazech a spotřeba šla o 0,5 l dolů i při dávání autu za uši. A ani v E10 bych tak neviděl do budoucna problém.
P91e23t60r 61Č67e88r41m13á15k
Ono je toho více, prakticky všechny premiové a vysokooktanové paliva jsou bez biosložek. VIF je sice super, na druhou stranu není plně schopen nahradit výrobní aditivace, takže pokud je možnost brát lepší benzín tak ideálně tak činit a vifem to doplnit
I27g87n29á25c 96D12i61v29i82š
Nevíte, jestli by na E10 jezdil Mercedes Piano 200D?
A13l93e25š 82K96l36o45n
Jako jestli by ten naftak dokazal jet na benzin? No ony ty stare jednoduche diesely sice schroupou ledacos, to je pravda, ale zrovna na benzin bych si nevsadil.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč