Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Elektromobily získají energii ze střechy garáže

Auta jezdící na elektřinu čelí kritice za to, že jejich palivo vzniká v tepelných elektrárnách, které vypouštějí škodlivé látky do ovzduší, nebo v jaderných reaktorech. Německá společnost Juwi však tvrdí, že solární panely na střeše garáže vyprodukují dost elektřiny na to, aby auto ujelo ročně 12 tisíc kilometrů na energii ze slunce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

11. 8. 2009 5:27
www.ELEKTROMOBILY.org

Vážení, my už na elektřinu jezdíme, dokonce někteří již přes dvacet let, nabíjíme z vlastních střech a pomáháme tomu, aby se o nás a o takovéto možnosti pro eutomobilismus dozvědělo co nejvíce lidí. Můžete nás navštívit  a vidět na výstavách. Další, kde budeme je  Země živitelka, poté pražská Autoshow .

http://www.elektromobily.org   http://www.elektromobil.wz.cz  proudu zdar

0 0
možnosti

Host

12. 8. 2009 14:19
Re: www.ELEKTROMOBILY.org

Souhlas a porad jeste mnoho lidi nechape ze to opravdu jde. Jen doufam ze az krize utichne ze automobilky splni sliby a elektromobily opravdu zacnou vyrabet, v jinem pripade budu muset prekopat auto na elektro sam

0 0
možnosti
JN

Die Hard

10. 8. 2009 23:57
kdepak...

zase udelaji soudruzi z ndr chybu??:-/

0 0
možnosti

Host

10. 8. 2009 15:25
Jak to dopadne

Jsem rád, že se podobná technologie vyvíjí a vyrábí. Mám ale jednu obavu. Až to vědci vypiplaj, až to bude nákladově návratné, až to bude na každé střeše, příjde někdo moudrý a převědčí nás všechny jak výhodné to bude zdanit. Nebo nás ani přesvědčovat nebude.

0 0
možnosti

Host

10. 8. 2009 19:42
Re: Jak to dopadne

Zdanit solární panely na střeše vaší vlastní garáže? Nebo třeba doma za oknem? Mimochodem, dneska existují částečně průsvitné solární fólie, které se dají lepit na okna. Ty se také zdaní? A kdo zjistí, že tam jsou? No, Paroubkovce by i to mohlo napadnout, ale je to podobné, jako danit vzduch, který vydýcháme.

0 0
možnosti

Host

10. 8. 2009 14:32
Argumenty

Kdyby se neinvestovaly vysoke financni prostredky do vyzkumu a nasledne do prakticke vyuzitelnosti "jadra", meli by jsme pouze tepelne a plynove el. a pravdepodobne by jsme je uz v dnesni dobe p form;ro ne nemeli palivo. Souhlasim s vyuzivanim atomove elektriny, ale je nutne videt i zdroje  pro tento druh vyroby energie. Zasoby (vcetne predpokladaneho vyuziti vyhoreleho paliva) uranu jsou omezene a budou rychle klesat diky rychle vystavbe JE v Cine a Indii (nemluve o bezpecnosti takoveho zarizeni v techto zemich). Tudiz je nutne mit v zasobe dalsi zdroj a momentalne nic jineho nez vitr a Slunce nemame. Takze se opakuje historie, investuje se do nove technologie s tim, ze tyto vysledky se projevi pozdeji (ostatne atomove pokusy byly take dani za pokrok).

0 0
možnosti
ZW

cassul

10. 8. 2009 14:39
Re: Argumenty

Proti výzkumu nikdo nic nemá. Ale stávající FV a větrné elektrárny nemají s novými technologiemi nebo ochranou životního prostředí nic společného. Jde pouze o mechanismus, jak přinutit všem zaplatit prachy pár vyvoleným - to je jediný důvod, proč u nás rostou jako houby po dešti.

0 0
možnosti

Host

10. 8. 2009 13:31
Zelené báchorky stejné jako Global warming!

Atom, jedině atom, vy zelený ovádi! Je nejlevnější a nejčistčí a nejmńě zatěžuje životní prostředí! A, neni dotovaný ! Pak si mužete jezdi elmobilech jak chcete. Fotovoltaické články nemají perspektivu v budoucnosti, už kvůli tomu, že se jejich výroba neobejde bez ropy ! ;-( Ovšem nejde o úspory, ale o DOTACE !!;-D Po nás potopa!

0 0
možnosti

Host

10. 8. 2009 13:29
Argumentovat tím, že energie pro elektromobily

vzniká v tepelných elektrárnách, které znečišťují prostředí víc než auta na ropná paliva, je dost zcestné:

1) Spalovací motor spaluje optimálně pouze za optimálních podmínek, které jsou v provozu trvale nedosažitelné, zatímco elektrárenský kotel pracuje v optimálním spalovacím režimu trvale.

2) Elektromotor spotřebovává energii pouze tehdy, když pracuje (žádné volnoběžné otáčky a "túrování"). Když brzdí, je schopen energii naopak vracet do zdroje (rekuperace, běžná v železniční dopravě). Okamžitá pohotovost za jakýchkoli teplot.

3) Elektromobil lze dobíjet mimo dobu špičky (noční proud).

4) V mnoha oblastech pochází značná část energie z vodních elektráren.

0 0
možnosti

Host

11. 8. 2009 5:21
Re: Argumentovat tím, že energie pro elektromobily

Elektromotor má účinnost téměř 100%, kdežto spalovač sotva čtvrtinovou. Já osbně jezdím na Slunce, mám na střeše nezávislý zdroj a jsem zajištěn a spokojen.

Dejte se k nám!! http://www.elektromobily.org

0 0
možnosti

Host

10. 8. 2009 13:06
Budoucnost je v jadru a fuzi

Myslim si, ze budoucnost je v jadernych a fuznich elektrarnach...FV byly puvodne pro kosmicke programy a tam taky patri...na zemi maji malou ucinnost a nanotechnologie to sice muze vyresit, ale za jakou cenu. FV bych pouzil jen v pripade mist, kde se neda cerpat energie z jaderek... :-)

0 0
možnosti
MP

Host

10. 8. 2009 12:26
rozměry střechy garáže v hektarech

Aby elektromobil získal energii na ujetí 12 tisíc kilometrů ročně ze střechy garáže, musela by taková střecha mít rozměry v hektarech;-D

0 0
možnosti

Host

10. 8. 2009 12:41
Re: rozměry střechy garáže v hektarech

placas nesmysly

staci 10m2

0 0
možnosti

Host

10. 8. 2009 12:23
a co n a to podzemni garaze?

omg to je zase napad.

0 0
možnosti

Host

10. 8. 2009 12:19
vetrniky a solarni panely nas spasi

Fajn, a tu enrgii na vyrobu panelu a vetrniku berete z ceho? Je to fraska.

0 0
možnosti

Host

10. 8. 2009 13:24
Re: vetrniky a solarni panely nas spasi

tyhlety argumenty se týkají technologie o třy, čtyři generace zpátky... mezitím jsme se posunuli v řádech někam jinam

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil

7. května 2024  16:43

Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...

Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého

9. května 2024

Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž

10. května 2024

Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...

Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys

6. května 2024

Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny

9. května 2024

Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...

Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají

12. května 2024

Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...

Čínský dravec BYD chce být v roce 2030 hlavním výrobcem elektroaut v Evropě

12. května 2024

Čínská automobilka BYD zvažuje výstavbu další továrny v Evropě. Uvedl to šéf evropských aktivit...

Módu SUV odstartovala před 30 lety Toyota, dnes městské teréňáky frčí

11. května 2024

Japonská automobilka Toyota představila 10. května 1994 model RAV4. Tři písmena ve jménu jsou...

OBRAZEM: Plejáda superkár gaučových pilotů. Znáte speciály světa videoher?

11. května 2024

Virtuální závodiště jménem Gran Turismo, do kterého nově vyrazila i Škoda, umožňuje i bez řidičáku...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!