Diskuze
Design aut odráží náladu ve společnosti. Jsou agresivnější a mohutnější
Děkujeme za pochopení.
I36g43n79á82c 67D34i29v29i31š
Na mě působí daleko agresivněji stará BMW se šikmými příděmi než ta nová. Ta jsou jenom hnusná.
M33a81r34t24i80n 26N90o15v70o79t35n37ý
„Designéři se autům snaží vtisknout výraz, což jim umožňuje především nová světelná technika, zejména LED světla.“
Před 50 lety LED světla neměli a přesto se auta odlišovala mnohem více než dnes, dnešní auta jsou všechna na jedno brdo :-(
L27u47d38ě37k 63N55ě28m34e55c
Je to tak, přestože to každý popírá. Někdo má prostě auto jako nástavec na pinďoura.
F22i52l63i62p 31Z64á42v31o47d61n42ý
Já se lidem moc nedivím, že chtějí SUV. Sám jsem SUVčka neuznával, ale pak jsem si pořídil starý offroad a musím uznat, že ta jízda "na posedu" má něco do sebe. Nicméně až budu kupovat náhradu za moje hlavní auto, zase to nebude SUV, protože prostě nehodlám solit desítky tisíc navíc za ten "SUV příplatek". Zvýšený kombík, proč ne, ale za stejné peníze prostěš dostanu víc auta, když neskočím na špek módní vlně SUV, na které automibilky vyvaří víc peněz, protože lidi jsou ochotní platit těžké peníze navíc za menší auto, jen na větších kolech a delších tlumičích.
M51a18r52e63k 61Š54t74ě90t88k18a
Také jsem měl služební SUV, pak jsem měl odvést 6 krabic dokumentace a ejhle, ony se do kufru vůbec nevyšly, dvě jsem musel dát na zadní sedadla
R84o20b42e63r85t 84H52e62l44e86m46b33a23i
100 suhlas, design alla votrelec respektive kobra (okrem Mazdy)
P84e20t36r 82B36a45r94t62ů80n78ě47k
Já si přední masky vždy spojuji s nějakým typem lidí nebo zvířetem apod. Třeba to nové BMW v galerii - prcek co se snaží vypadat mohutně a tvářit se drsně, i3 - vrčící roztomilé štěně, Mercedes - starší udržovaný pán, takový hodný pan doktor, Kona - cyborg, apod. A to je dle mě to, co se snaží designéři vytvářet, vtisknout autu tvář.
P51e27t90r 63B52o22ž63e14k
Design aut určuje a vnucuje náladu v naší společnosti. Pak nemá být agresivní a mohutnější.
M94a54r89e20k 77Š53t63ě60t11k84a
Kdo, společnost? Agresivnější možná, ale mohutnější? Pokud nepočítám cikorky a různé Ukrajince, tak rodilých Čechů zrovna moc nepřibývá
P28e28t66r 16S25p58a88t26z77i64e33r42e34r
a to je pak důvod, proč i mnohdy normální člověk když sedne do takového auta, tak je z něj najednou agresivní člověk. Vidí svoje auto a říká si...to je prostě kára..s tou se musí jezdit tak, aby se každej bál....říká se tomu pochroumané ego, nebo komplex z něčeho jiného..třeba ho doma manželka bije..nebo v práci je jen ušmudlaná kancelářská krysa...a tak si myslí, že když má dravě vypadající auto, tak musí i tak jezdit. Jak to píší..je to odraz společnosti.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...