Diskuze
Auta s CNG dostanou slevu na dálnici, ty na LPG mají smůlu, stálo by to moc
Děkujeme za pochopení.
P27e77t28r 83B49á26č83a
Furt nam ty ubohy kramy budou cpat a furt
Ubozaci.
Stejne do toho v zivote nevlezu, mate to marny.
I kdyby posledni auta na planete byly trapny tesly a trabant, stejne vzdycky sednu do toho trabantu.
J28i55ř33í 81S45c14h76w41a14c78h
Co se tu všichni divíte? Smyslem všech těch zvýhodnění je, aby se něco rozšířilo. Pokud to je už rozšířené, podpora ztrácí smysl a logicky se zruší. To jen český chytracek by chtěl všechny výhody a nastoupit do procesu až když ti první všechny problémy vyřešili.....
M13a88r86t10i95n 18Š47i37m67e84k
LPG je sice rozšířené, ale v celkovém objemu je to pořád malé procento
J43a50n 94D17l66o78u96h13ý
Vlada tim jasne vzkazuje ze o ekologii v prvnim miste rozhodne nejde. Opet podporuje technologii, ktera je x krat drazsi a neprinasi zadny vetsi ekologicky ani ekonomicky benefit vuci lpg. Ja cekam uz 20 let na to parkovani zdarma pro vozy lpg v Praze ;-) a najednou to maj elktrokramy... tomu rikam ekologicke planovani... se nedivte, ze ty lidi vam na ty kydy neskoci... a dal budou jezdit v cem chtej....
P54a12v40e91l 58R46u23s
Je to blbost, někoho takto zvýhodňovat. Pokud si kupuji auto na CNG či na LPG, tak proto, že budu mít velké nájezdy a investice do CNG nebo LPG se mi brzo vrátí. Ta ušetřená pětistovka za rok na dálničním kupónu je nic, tu nechám dnes v hospodě.
Na LPG jezdím (asi) od roku 1980, kdy se benzín opět zdražil, napřed jsem si vše vyrobil sám, později byla instalace prováděna v různých Svazarmech, poslednich dvacet let už jen u profesionálů. Letos jsem prodal mé staré poslední auto co bylo na LPG a koupil si na benzín, protože opětovná investice cca 35000 Kč do přestavby, při mém současném nájezdu cca 8000 km, se již nevyplati.
A proč o tom tady blafu? Instalaci LPG anebo CNG si kupuji proto, abych já ušetřil, ne proto, že je to ekologické!
J24a80n 72D50l52o44u47h79ý
To mate nejake drahe, prestavby pro 4 valcove motory se cenove pohybuji od 17 tisic bez DPH ;-) pro motor s multi port injection
P73e76t35r 81H27o83f47m71a54n84n
CNG auta dalnici opotrebovavaji mene, nez benzinova? Tak pro se za ne plati mene?
V71l95a38d63i81m40í32r 55R94e44t90t16i57n36g91e12r
Na LPG jezdím už dvacet pět let. S rostoucím počtem čerpacích stanic a množstvím vozidel se zvedá cena. Jediné co kleslo, je cena samotné technologie, respektivě ta co pro složité motory byla za 100 tisíc je dnes za 35, jako ta pro jednoduché motory. To je ČR. V zahraničí i po zavedení emisních zon v Bruselu, mám vjezd zdarma.
V71l31a95d70i64m68í47r 73R68o62z61e98h25n65a75l
Dobrá zpráva pro elektroauta. Kupujte, budete zvýhodněni, ale až vás bude moc, končí výhody.
A34n83t70o18n77í47n 70S98e85b60e90r76a
A co se vyplatí na tom, vypláznout za auto o 400 tisíc víc, abych ušetřil 500 kč na známce :-D
P93r71e12m88y31s62l 44K52y30s87e20l13a57k
Takže nejde o ekologii, ale o to aby stát, jakože vypadal, že dělá něco ekologického,ale přitom aby pokud možno nepřišel o své příjmy ze známek. Stupidita. Navíc, dle mého názoru se nejdná o ekologický pohon, jelikož pořád funguje na principu neobnovitelných zdrojů energie a vypouští CO2 o ovzduší. Takže zvýhodňování této technologie nepřináší žádný užitek.
A64n94t29o78n32í39n 38S67v65o31b85o28d24a
v Německu lze tankovat biometan-Biogas, takže škodí měně než elektromobil
P63a10v32e19l 20K72r90á38l
Co na to teď zastánci elektroaut, když stát otevřeně přiznává, že při větším rozšíření jakékoliv výhody končí? Protože to stejné se dá čekat i u spotřební daně, která teď z elektriky není, zato z benzínu a nafty brutální.
P78r96e59m71y76s61l 30K33y13s95e59l14a29k
Přesně tak. A každý kdo je zastáncem jakékoliv dotace si musí uvědomit, že tyto dojné krávy byly vytvořen jen pro některé, kteří mají na to provozovat tyto technologie od prvopočátku a jakmile dojde na masové rozšíření veškeré dotace končí. Rozumnější by bylo vydatty peníze na výzku toho, jak zefektivnit výrobu a parametry ekologických technologií aby se masově rozšířily a opravdu nahradily ty současné. Navíc dálniční známka není daň z auta, ale měla by sloužit na obnovu silniční sítě v ČR. A pokud vím, tak auto na CNG neopotřebovává dálnici nebo silnici o nic méně, než jiné.
První elektrovůz pod půl milionu vyrobí na Slovensku. Nový citroën jsme zkusili
Exkluzivně Takže nakonec ani Čína, ani Volkswagen: rodinný elektromobil s cenou pod půl milionu korun, který...
Phoenix zůstává věrný unikátní technice. Po 50 letech má Tatra nové nápravy
Tatra Phoenix nové generace se představuje na polygonu společnosti Tatra Trucks v Kopřivnici. Druhá...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
UFO v Průhonicích. Tesla Cybertruck se na cestě Evropou zastavila v Česku
Cybertruck se v Evropě neprodává, neboť jeho hranatá karoserie z nerez oceli nesplňuje zdejší...
Legendární ženevský autosalon končí. Může za to nejistota celého průmyslu
Legendární ženevský autosalon se již nebude konat. Organizátor akce, Comité permanent du Salon...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Kouzla a čáry nového Superbu. Škoda si dopřála limuzínu, projeli jsme ji
Až budete nového superba přebírat, pohlaďte ho, a všimněte si malé hranky kopírující linii střechy....
Emisní povolenky EU mohou vyhnat ceny benzinu a nafty přes 50 korun
Premium Systém emisních povolenek se Evropě vymyká z rukou. „Emisní povolenky můžou zdražit benzin a naftu...
Diář petrolheada: Do Čáslavi nahoře bez a miniprasečinky v Peruci
Další víkend nabitý akcemi prosycenými vůní benzinu je na spadnutí. Na své si přijdou i příznivci...
Kouzla a čáry nového Superbu. Škoda si dopřála limuzínu, projeli jsme ji
Až budete nového superba přebírat, pohlaďte ho, a všimněte si malé hranky kopírující linii střechy....
Phoenix zůstává věrný unikátní technice. Po 50 letech má Tatra nové nápravy
Tatra Phoenix nové generace se představuje na polygonu společnosti Tatra Trucks v Kopřivnici. Druhá...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!