Diskuze
Ladný čínský elektromobil sviští do Evropy. Má ujet přes 600 kilometrů
Děkujeme za pochopení.
J21a50r95o94s55l19a20v 52K74o21t65u12l77a
Tomu se rika nahravka na smec. Politici EU tak dlouho a opakovane tlaci "diesely" ke zdi (kdysi vyhoda EU automobilek - obrovsky naskok ve vyvoji, ktery si musi kazda automobilka proslapat sama, coz trva dekady) a chteji je nahradit elektro auty, ktere jsou technologicky jednodussi a kde vsichni zacinaji na stejne startovni care, takze jim Cina mela sanci utect, nebot Evropa zapomnela nakupovat zdroje narozdil od Cinanu. Tim padem po desitky let budovany autoprumysl v EU pujde dolu diky dumpingove politice Ciny, pro kterou je dumping i za techto okolnosti vyhodny. A co vic. Cina nemusi tolik dumpovat, kdyz nas prumysl bude muset kupovat zdroje od Ciny. Je krasny, opravdu krasny sen, kdyby jezdili ciste tiche elektroauta po mestech, stejne jako v Oslu (kdo jste to nezazili, zajedte si tam na vikend, je to vazne lek na dusi), ale je potreba preyslet i nad podminkami a moznosti, jestli je to realizovatelne. Nepromyslena green politika si sama nabehla do opratky a opakovane porad dokola bude nahravat Cine na gol a bude to delat tak dlouho, dokud ten zapas Asie nevyhraje. I kdyz ma EU velke vyvojove kapacity, zdroje ji bohuzel budou chybet. Ale pokud o tom rozhoduji lide, kteri se nedivaji na veci z cele perspektivy, ale sleduji jen sve zajmy, aby byli priste znovu zvoleni, k cemuz musi nalhat dalsi sliby, at jsou jakekoliv, tak to bude mit vzdy trhliny.
J93i43ř88í 29Č63u94m35p32e83l92í60k
Problém je již opačný.
Kopírují se technická řešení z Číny, která má ročně nejvíce patentů.
Svět se zbláznil, Čína jde dopředu.
Š39t54e29f63a49n 23Š39t55e33v84k68o
Podobně se kdysi psalo o japonských a pak korejských autech (a nejenom autech).
Kdo pracuje ve výrobě čehokoliv v Evropě ví, jak je stále složitější něco vyrobit a prodat. Nová a nová nařízení, certifikace, komplikace...
Ale zdá se, že někteří stále věří v evropskou výjimečnost.
J25a74n 85F37i90a38l36a
"Baterie Blade Battery využívá jednotlivé buňky spojené do řady, které jsou následně jako celek uloženy do obalu baterie" Každá baterie využívá jednotlivé články, spojené do série a uložené do obalu.
"Řídicí jednotka motoru obsahuje technologii MOSFET s karbidy křemíku" Při výrobě polovodičů se místo germania používá křemík už přes 50 let a struktura MOSFET je známá desítky let.
Ještě opoměli vyzdvihnout vynález kola.
K57a44r65e11l 88N55o12v60o81t19n77y
Tak jako pekny to je, to je fakt. Otazka je, jestli je to kvalitni.
Š92t34e63f33a24n 24Š68t70e74v19k50o
Tak pokud je standardem kvality elektroauta Tesla, není laťka bůhvíjak vysoko.
A82n19t70o21n39í33n 48S52e28b41e55r42a
Auto hezké, ale ta televize v autě je děs. Kdyby to raději byl vestavěný dlouhý display.
M23o69j67m51i89r 82P69e91ř59i70n68a
Krásné auto a na rozdíl od Tesly hezké i v přední partii. Ta se Tesle moc nepovedla.
V63í27t 17H60r55a40d76i26l
Design opět ukradli, ale tak tam se nedalo čekat nic jiného... No snad se těch elektroaut bude do budoucna prodávat co nejméně...
Z78d22e38n90ě46k 46M91o42r13á74v77e31k
Když někoho osočíte z krádeže, měl byste k tomu dát alespoň nějaké podklady.
P80e38t68r 41Š87i81k58y
Tohle je zajímavější
https://elektrickevozy.cz/clanky/elektromobil-lucid-air-slibuje-rekordni-dojezd-dosahne-az-na-710-km
J20i91r24i 24F68i92n16k
Zajímavejsi to bude až se to bude vyrábět, mít evr.homologaci,dostupné v prodejní síti a cenu srovnatelnou s Teslou s.
Do té doby je to jen vzdušný zámek..
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej světlého bytu 2+kk, 50 m2 - Bílovice nad Svitavou, ulice Lesní
Lesní, Bílovice nad Svitavou, okres Brno-venkov
4 890 000 Kč