Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Ladný čínský elektromobil sviští do Evropy. Má ujet přes 600 kilometrů

Čínský koncern BYD specializovaný na elektrický pohon přiváží do Evropy svou vlajkovou loď. Ladnému sedanu Han EV nelze upřít skvělý design zevnitř i zvenčí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Tomu se rika nahravka na smec. Politici EU tak dlouho a opakovane tlaci "diesely" ke zdi (kdysi vyhoda EU automobilek - obrovsky naskok ve vyvoji, ktery si musi kazda automobilka proslapat sama, coz trva dekady) a chteji je nahradit elektro auty, ktere jsou technologicky jednodussi a kde vsichni zacinaji na stejne startovni care, takze jim Cina mela sanci utect, nebot Evropa zapomnela nakupovat zdroje narozdil od Cinanu. Tim padem po desitky let budovany autoprumysl v EU pujde dolu diky dumpingove politice Ciny, pro kterou je dumping i za techto okolnosti vyhodny. A co vic. Cina nemusi tolik dumpovat, kdyz nas prumysl bude muset kupovat zdroje od Ciny. Je krasny, opravdu krasny sen, kdyby jezdili ciste tiche elektroauta po mestech, stejne jako v Oslu (kdo jste to nezazili, zajedte si tam na vikend, je to vazne lek na dusi), ale je potreba preyslet i nad podminkami a moznosti, jestli je to realizovatelne. Nepromyslena green politika si sama nabehla do opratky a opakovane porad dokola bude nahravat Cine na gol a bude to delat tak dlouho, dokud ten zapas Asie nevyhraje. I kdyz ma EU velke vyvojove kapacity, zdroje ji bohuzel budou chybet. Ale pokud o tom rozhoduji lide, kteri se nedivaji na veci z cele perspektivy, ale sleduji jen sve zajmy, aby byli priste znovu zvoleni, k cemuz musi nalhat dalsi sliby, at jsou jakekoliv, tak to bude mit vzdy trhliny.

1 0
možnosti

Problém je již opačný.

Kopírují se technická řešení z Číny, která má ročně nejvíce patentů.

Svět se zbláznil, Čína jde dopředu.

2 0
možnosti
ŠŠ

Podobně se kdysi psalo o japonských a pak korejských autech (a nejenom autech).

Kdo pracuje ve výrobě čehokoliv v Evropě ví, jak je stále složitější něco vyrobit a prodat. Nová a nová nařízení, certifikace, komplikace...

Ale zdá se, že někteří stále věří v evropskou výjimečnost.

2 0
možnosti
Foto

J25a74n 85F37i90a38l36a

12. 8. 2020 9:09

"Baterie Blade Battery využívá jednotlivé buňky spojené do řady, které jsou následně jako celek uloženy do obalu baterie" ;-D Každá baterie využívá jednotlivé články, spojené do série a uložené do obalu.

"Řídicí jednotka motoru obsahuje technologii MOSFET s karbidy křemíku" ;-D Při výrobě polovodičů se místo germania používá křemík už přes 50 let a struktura MOSFET je známá desítky let.

Ještě opoměli vyzdvihnout vynález kola.

2 0
možnosti
KN

Tak jako pekny to je, to je fakt. Otazka je, jestli je to kvalitni.

1 0
možnosti
ŠŠ

Tak pokud je standardem kvality elektroauta Tesla, není laťka bůhvíjak vysoko.

1 0
možnosti
AS

Auto hezké, ale ta televize v autě je děs. Kdyby to raději byl vestavěný dlouhý display.

0 0
možnosti
JL

J31a30n 49L46u46k18á54š

12. 8. 2020 10:45

Tohle neni auto, to je jen cinan.

0 0
možnosti
MP

Krásné auto a na rozdíl od Tesly hezké i v přední partii. Ta se Tesle moc nepovedla.

1 0
možnosti
VH

V63í27t 17H60r55a40d76i26l

10. 8. 2020 8:47

Design opět ukradli, ale tak tam se nedalo čekat nic jiného... No snad se těch elektroaut bude do budoucna prodávat co nejméně...

0 5
možnosti
ZM

Když někoho osočíte z krádeže, měl byste k tomu dát alespoň nějaké podklady.

2 0
možnosti
PE

P61e29t94r 79E25b66r

10. 8. 2020 7:32

V BYD auto má myslím 10% Waren Buffett.

0 0
možnosti
JF

J20i91r24i 24F68i92n16k

9. 8. 2020 11:00

Zajímavejsi to bude až se to bude vyrábět, mít evr.homologaci,dostupné v prodejní síti a cenu srovnatelnou s Teslou s.

Do té doby je to jen vzdušný zámek..

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...