Auto, které si nikdo nebude kupovat kvůli praktičnosti, ale výhradně kvůli společenskému statusu, bylo dlouho na trhu osamoceno a konkurenci trvalo několik let, než přišla s podobně koncipovanými vozy. Dnes naopak podobně řešené kupé-SUV nabízí skoro každý prémiový výrobce a přicházejí s nimi i levnější značky, nově třeba Renault se svou Arkanou.
Nejlevnější X6 už spadly pod tři sta tisíc korun, ale pokles cen se zastavil, respektive ojeté X6 kopírují mírně rostoucí trend na trhu ojetin. I tak se ale občas nějaká X6 s cenou pod tři sta tisíc objeví. Bude mít hodně najeto, klidně přes čtyři sta tisíc kilometrů. V ceně do tří set padesáti tisíc korun je aktuálně pár aut, která by možná za úvahu stála.
Takové auto nemá investiční potenciál. Žádné podobné SUV si nedrží cenu tak dobře jako tradiční sportovní modely prémiových značek.