BMW X6 první generace | foto: BMW

BMW X6 není pro každého. Ojetinu shánějte bez zbytečných drahých složitostí

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Jedno z nejkontroverznějších aut na trhu je tu s námi už od roku 2008. To je poměrně dlouhá doba na to, abychom o první generaci crossoveru BMW X6 věděli vše podstatné.

Auto, které si nikdo nebude kupovat kvůli praktičnosti, ale výhradně kvůli společenskému statusu, bylo dlouho na trhu osamoceno a konkurenci trvalo několik let, než přišla s podobně koncipovanými vozy. Dnes naopak podobně řešené kupé-SUV nabízí skoro každý prémiový výrobce a přicházejí s nimi i levnější značky, nově třeba Renault se svou Arkanou.

Nejlevnější X6 už spadly pod tři sta tisíc korun, ale pokles cen se zastavil, respektive ojeté X6 kopírují mírně rostoucí trend na trhu ojetin. I tak se ale občas nějaká X6 s cenou pod tři sta tisíc objeví. Bude mít hodně najeto, klidně přes čtyři sta tisíc kilometrů. V ceně do tří set padesáti tisíc korun je aktuálně pár aut, která by možná za úvahu stála.

Takové auto nemá investiční potenciál. Žádné podobné SUV si nedrží cenu tak dobře jako tradiční sportovní modely prémiových značek.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se