Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Značky, které nemusí přežít změny autoprůmyslu. Elektřina ohrožuje Teslu i VW

Saab, DeLorean, Pontiac. To jsou značky, které už neexistují. Automobilový průmysl dnes stojí před velkou změnou. Nucený nástup elektromobility doprovází pád prodejů na většině důležitých trhů. Které značky by to v následujících pěti až deseti letech nemusely ustát a mohly by zmizet z trhu?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jen doufám, že s sebou VW nevezme i Porsche.

0 0
možnosti
KL

To klidně může, od 911 je to stejně o ničem.

0 0
možnosti
PHH

Ten článek je zbytečně tendenčně zabarvený. Celkem zbytečně se tam užívají obraty jako vynucovaná eklektromobilita, evropská legislativa apod. Celkový trend je už jasný a největšími lokálním znečišťovateli jsou, také zcela jasně, automobily se spalovacími motory. To se ví dlouho a dlouho se to řeší. Po lokálních topeništích, která se celkem daří řešit, přišly na řadu, celkem logicky, spalovací motory. Buďme rádi, že dnes už existuje alternativa těm páchnoucím pojízdným vehiklům. Do jaké míry se o to zasloužila Tesla nebo někdo jiný, je sice zajímavé téma, ale mnohem důležitější je to, že se mobilita ubírá směrem k čistějšímu životnímu prostředí.

2 1
možnosti
Foto

Vy pisete o nejake tendencnosti? ;-D Pobavil jste. Diesely jsou dnes ekologictejsi, nez ty vase elektrohyby. Elektrinu musite nekde vyrobit a nevykladejte mi o super eko solarech a vetrarnach, ktere eko nejsou ani z rychliku. Ze jsou znecistovatele auta? A elektrarny, vyrobny baterii, skladky techto (ta vase recyklace je z rise snu, videl jsem to jakozto pracovnik v odpadovem hospodarstvi v terenu). Proste vsechno co pisete je teoreticka snusnka blabolu a snu, jak by kdyby a nic z toho nefunguje. Hlavne si neverte. To vam jde dobre.

5 3
možnosti
Foto

Sice bych si nikdy nekoupil koncern pro jeho nudnost, ale uznavam ze maji jiste kvality. R.I.P.

0 0
možnosti
JK

Spíše měly. Ještě trojkový Golf byl držák, šestkový už se sypal jako ostatní auta. :-/ Kde jsou ty časy zinkovaného spodku !

2 0
možnosti
MS

M70a12r80c54e65l 54S61u50p

27. 10. 2019 19:37

Docela by mě zajímalo, jestli evropské automobilky se budou soustředit pouze na evropský trh (kde budou "vězni" co si nemohou koupit nic jiného než to co splňuje nesmyslné normy), nebo jestli se s "obyčejnými motory" pokusí pokrytecky dobývat ostatní světové trhy.

Mám obavu, že ty modely, co budou určené pro evropský trh, budou na ostatních světových trzích "díky" své vysoké ceně nekonkurenceschopné a nezajímavé.

0 0
možnosti
PHH

To si nemyslím, ale je možné, že na levnější trhy půjdou levnější varianty, například tam bude okrouhaný infotainment ap. Ostatně, VW začíná stavět továrnu v Číně.

0 0
možnosti

V62a55š15e13k 28Ř93í70h53a

27. 10. 2019 16:07

Osobně mám dojem, že vše bude směřovat k tomu být co nejméně závislí na státu a dovozu. Proto fotovoltaika na střechách, proto tepelné vrty atd.

Proto bude i elektřina výhodnější jak ropa.

A zejména Evropské automobilky by na toto měli zareagovat. Ostatně už dnes doháníme jen těžko vývoje těch Asijských. Ostatně je znám jeden pořad Top Gearu, kde právě přemýšlí nad velkým úbytkem anglických značek a přišli na to že jej právě způsobil neskutečný konzervatismus.

2 1
možnosti
JB

Proto bude elektřina výhodnější než ropa ???Tak to potom jo;-D

0 0
možnosti
Foto

Ale vy jste to sami napsali. Nucený přechod na elektromobilu. Socialismus a komunismus taky byly nucené a jak dopadly. Vyspělé státy se ekonomicky zruinují a ostatním je to jedno. Budou prosperující.

3 0
možnosti
VB

kapitalismus je taky nucený, nejen socialismus, to je velkej omyl, že kapitalismus není nucenej, existuje nějaká vláda a ta i v kapitalismu nutí lidi aby dělali co dělat nechtějí, třeba nevypouštěli do vzduchu nežádoucí látky

1 4
možnosti
VR

Já elektromobilům šanci nedávám. Automobilky je umí vyrobit, ale nikdo je nechce. Takže automobilky žádají politiky donutte lidi at je kupují. To bude následovat, daněmi a penalizací aut se spalovacím motorem a zdražením fosilních paliv. Jenže pak vidím spíš omezení užívání aut se spalovacím motorem zavřením do garáží jako za socialismu a nikoliv nákup elektromobilů.

4 0
možnosti
VB

tak pokud někdo nebude moct v budoucnosti jezdit autem, tak jak nemohl jezdit za socialismu, tak jezdit nebude, omezení ježdění je v budoucnu dost pravděpodobné

0 0
možnosti
JM

J79a82n 20M46a86c46h93á69č

27. 10. 2019 8:30

Cesta do pekel,je dlážděna dobrými úmysly.......

4 0
možnosti
JS

to ale neznamená, že "cesta do nebe" je dlážděna těmi špatnými....

2 0
možnosti
JB

Velké aglomerace,firmy i nějaké soukromé osoby žijící tam,tam to dává smysl,ve zbytku území, dá se říci na venkově jenom nadšenci do elektra,takže suma sumárum moc růžové to pro automobilky moc slavně nevypadá

0 0
možnosti
VB

pro elektroautomobily to růžově vypadá a to na celém území, automobilky jsou nuceny je vyrábět, protože jim byly stanoveny emisní limity, které by jinak nesplnily, pokud je musí vyrábět, tak je musejí také prodat, takže si je taky musí někdo koupit a pokud si je někdo koupí, tak to s nimi růžově vypadá a ne že ne

0 4
možnosti
JN

J39a59n 17N46o51v71á47k

27. 10. 2019 6:14

VW prezije pouze pokud vlada SRN donuti vsechny v EU kupovat auta na baterky.

Dobrovolne baterkove auto koupi pouze firmy profitujici na klimatickem boomu.

Takze lze ocekavat:

1) progresivni dan na auta se spalovacim motorem a na naftu a benzin,

2) statni dotace do vyroby baterek,

3) nespokojenost volicu,

4) strach z volicu u vladnoucich elit,

5) opusteni eko cilu po promrhani miliard,

6) stat zachrani potapejici VW nakupem akcii a vlozenim kapitalu,

7) orientace na elektro auta bez baterek... vodikove clanky,

8) orientace na auta CNG

3 1
možnosti
VB

VW přežije, pokud nedojde ke zrušení stávajících emisních limitů a protože se nic takového zatím neplánuje, tak přežije, jak se začne plánovat zrušení limitů a k návratu k pístovým vznětovým motorům, bude mít problémy, ale nic takovýho není na stole a on to ví

0 2
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!