Diskuze
Značky, které nemusí přežít změny autoprůmyslu. Elektřina ohrožuje Teslu i VW
Děkujeme za pochopení.
M20a90r17t25i81n 18Č93e77r44v81e11n36ý
Jen doufám, že s sebou VW nevezme i Porsche.
K73a34r78e32l 90L68o95p39a93t71a
To klidně může, od 911 je to stejně o ničem.
P88e81t33r 62H49a61r46i28p79r17a64s71a85d 11H82a61j65i74č
Ten článek je zbytečně tendenčně zabarvený. Celkem zbytečně se tam užívají obraty jako vynucovaná eklektromobilita, evropská legislativa apod. Celkový trend je už jasný a největšími lokálním znečišťovateli jsou, také zcela jasně, automobily se spalovacími motory. To se ví dlouho a dlouho se to řeší. Po lokálních topeništích, která se celkem daří řešit, přišly na řadu, celkem logicky, spalovací motory. Buďme rádi, že dnes už existuje alternativa těm páchnoucím pojízdným vehiklům. Do jaké míry se o to zasloužila Tesla nebo někdo jiný, je sice zajímavé téma, ale mnohem důležitější je to, že se mobilita ubírá směrem k čistějšímu životnímu prostředí.
P93a78v59e64l 72M24a62r13t30i18n82e62k
Vy pisete o nejake tendencnosti? Pobavil jste. Diesely jsou dnes ekologictejsi, nez ty vase elektrohyby. Elektrinu musite nekde vyrobit a nevykladejte mi o super eko solarech a vetrarnach, ktere eko nejsou ani z rychliku. Ze jsou znecistovatele auta? A elektrarny, vyrobny baterii, skladky techto (ta vase recyklace je z rise snu, videl jsem to jakozto pracovnik v odpadovem hospodarstvi v terenu). Proste vsechno co pisete je teoreticka snusnka blabolu a snu, jak by kdyby a nic z toho nefunguje. Hlavne si neverte. To vam jde dobre.
P41a55v56e59l 63M73a45r64t86i32n95e69k
Sice bych si nikdy nekoupil koncern pro jeho nudnost, ale uznavam ze maji jiste kvality. R.I.P.
J35a92r46o57m98í56r 25K15r64á67l
Spíše měly. Ještě trojkový Golf byl držák, šestkový už se sypal jako ostatní auta. Kde jsou ty časy zinkovaného spodku !
M70a12r80c54e65l 54S61u50p
Docela by mě zajímalo, jestli evropské automobilky se budou soustředit pouze na evropský trh (kde budou "vězni" co si nemohou koupit nic jiného než to co splňuje nesmyslné normy), nebo jestli se s "obyčejnými motory" pokusí pokrytecky dobývat ostatní světové trhy.
Mám obavu, že ty modely, co budou určené pro evropský trh, budou na ostatních světových trzích "díky" své vysoké ceně nekonkurenceschopné a nezajímavé.
P76e27t30r 29H19a27r98i27p29r78a19s88a46d 97H18a33j70i35č
To si nemyslím, ale je možné, že na levnější trhy půjdou levnější varianty, například tam bude okrouhaný infotainment ap. Ostatně, VW začíná stavět továrnu v Číně.
V62a55š15e13k 28Ř93í70h53a
Osobně mám dojem, že vše bude směřovat k tomu být co nejméně závislí na státu a dovozu. Proto fotovoltaika na střechách, proto tepelné vrty atd.
Proto bude i elektřina výhodnější jak ropa.
A zejména Evropské automobilky by na toto měli zareagovat. Ostatně už dnes doháníme jen těžko vývoje těch Asijských. Ostatně je znám jeden pořad Top Gearu, kde právě přemýšlí nad velkým úbytkem anglických značek a přišli na to že jej právě způsobil neskutečný konzervatismus.
J74a15r96o29s83l23a20v 15B74i50r25n75e47r
Proto bude elektřina výhodnější než ropa ???Tak to potom jo
P39a79v77e16l 25H28e69r62o77l19d
Ale vy jste to sami napsali. Nucený přechod na elektromobilu. Socialismus a komunismus taky byly nucené a jak dopadly. Vyspělé státy se ekonomicky zruinují a ostatním je to jedno. Budou prosperující.
V28l97a90d15i45s73l97a36v 58B64u51r93y29š10e93k
kapitalismus je taky nucený, nejen socialismus, to je velkej omyl, že kapitalismus není nucenej, existuje nějaká vláda a ta i v kapitalismu nutí lidi aby dělali co dělat nechtějí, třeba nevypouštěli do vzduchu nežádoucí látky
V94l78a40d32i67m18í94r 87R37e82t77t97i86n10g34e18r
Já elektromobilům šanci nedávám. Automobilky je umí vyrobit, ale nikdo je nechce. Takže automobilky žádají politiky donutte lidi at je kupují. To bude následovat, daněmi a penalizací aut se spalovacím motorem a zdražením fosilních paliv. Jenže pak vidím spíš omezení užívání aut se spalovacím motorem zavřením do garáží jako za socialismu a nikoliv nákup elektromobilů.
V75l65a85d97i37s77l76a46v 16B48u91r60y34š53e19k
tak pokud někdo nebude moct v budoucnosti jezdit autem, tak jak nemohl jezdit za socialismu, tak jezdit nebude, omezení ježdění je v budoucnu dost pravděpodobné
J79a82n 20M46a86c46h93á69č
Cesta do pekel,je dlážděna dobrými úmysly.......
J24i40ř70í 18S36c47h85w97a12c49h
to ale neznamená, že "cesta do nebe" je dlážděna těmi špatnými....
J85i17ř31í 71B26r28u42t34o83v75s56k70ý
Velké aglomerace,firmy i nějaké soukromé osoby žijící tam,tam to dává smysl,ve zbytku území, dá se říci na venkově jenom nadšenci do elektra,takže suma sumárum moc růžové to pro automobilky moc slavně nevypadá
V44l27a12d94i86s49l23a86v 23B15u50r55y37š29e50k
pro elektroautomobily to růžově vypadá a to na celém území, automobilky jsou nuceny je vyrábět, protože jim byly stanoveny emisní limity, které by jinak nesplnily, pokud je musí vyrábět, tak je musejí také prodat, takže si je taky musí někdo koupit a pokud si je někdo koupí, tak to s nimi růžově vypadá a ne že ne
J39a59n 17N46o51v71á47k
VW prezije pouze pokud vlada SRN donuti vsechny v EU kupovat auta na baterky.
Dobrovolne baterkove auto koupi pouze firmy profitujici na klimatickem boomu.
Takze lze ocekavat:
1) progresivni dan na auta se spalovacim motorem a na naftu a benzin,
2) statni dotace do vyroby baterek,
3) nespokojenost volicu,
4) strach z volicu u vladnoucich elit,
5) opusteni eko cilu po promrhani miliard,
6) stat zachrani potapejici VW nakupem akcii a vlozenim kapitalu,
7) orientace na elektro auta bez baterek... vodikove clanky,
8) orientace na auta CNG
V45l87a17d66i91s14l61a62v 28B22u52r95y53š15e41k
VW přežije, pokud nedojde ke zrušení stávajících emisních limitů a protože se nic takového zatím neplánuje, tak přežije, jak se začne plánovat zrušení limitů a k návratu k pístovým vznětovým motorům, bude mít problémy, ale nic takovýho není na stole a on to ví
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...