Diskuze
Krocení neurvalého býka: jízda s Lamborghini Aventador
Děkujeme za pochopení.
Bubrak
no
k tomu snad jen 'no ty vole' mam Firebirda 5.7 V8, 450Nm, v utery sem jel v S600 od Mercedesu, kde je V12 a 550 koni, nicmene pry 3 tuny, jel sem v Audi RS6, 570 koni, ale tohle bude masakr jeste nekde o kus dale a design A+++
the doctor
Re: no
mám F14 Tomcat a F18 Hornet a toto bude podobný svezení
oykaxpoi
nedávno
jsem to viděl v topgearu a musím řict, že to opravdu povedený stroj
A z nuly na 100 za 2,9s, to si nedokážu představit.. je to stíhačka bez křídel..
Bubrak
Re: nedávno
tak 2.9 umi kdejaka starsi motorka co se dneska da koupit pod 50tis, nicmene v aute je to uplne jinej zazitek, z 0 na 200 maj seriovy motorky uz pod 7sec
oldfashioned Kokodák v1
je autorovi vůbec znám význam slova "neurvalý"???
oldfashioned Kokodák v1
Re: je autorovi vůbec znám význam slova
jinak ovšem: Lamba byla, jsou a vždy budou nejkrásnější auta
V12
Haldex
Odkedy vie Haldex menit pomer krutiaku prenasaneho dopredu / dozadu, ked je to iba obycajna spojka na pripojenie pohonu druhej napravy ? Rozdelovat krutiak dokaze iba medzinapravovy diferencial, nie spojka, nech je to cokolvek - ci Visco, BorgWagner, elektrodynamika, Haldex atd.
Zasa niekto zavadza, alebo nevie o com pise.
jisi258
Re: Haldex
tam v tom clanku je vice kravin, ta prevodovka samozrejme JE dvouspojkova, nicmene Haldex uz davno neni ten hloupy Haldex prvni generace, co umel pripojovat jen zadni kola, kdyz se predni protacela a to jeste se spozdenim. Pravdepodobne se jedna o aktivne rizeny elektronicky rizeny system, kde se tlakem hydrauliky na zaklade propoctu muze plunule menit distribuce tociveho momentu v libovolnem pomeru mezi predni a zadni napravu. S timhle resenim tusim prisel jako prvni SAAB.
jisi258
technika
no vite, pani novinari...
kdyby to auto nebylo "rozporuplne", ale bylo by to echt lambo se vsim vsudy jak ze stare skoly, tak byste tenhle clanecek nemeli sanci sepsat. Myslim, ze ta "rozporuplna" prevodovka s ESP rozdelujici tocivy moment (neplest se silou) na kazde kolo vam a Aventadoru zachranila kuzi, protoze bez tech elektronickych udelatek byste to otocili zadkem napred v prvni zatacce. A to v mnohem tezsim a slabsim aute.
Jezdit s motorem uprostred se totiz musi umet, na to nestaci pruprava z nejake rychle Audiny 4x4, to uz musi mit clovek neco odjezdeno a mit to v ruce.
A co se tyce zrychleni 0-100 za 3s, tak to me nechava naprosto v klidu, za komentar stoji az ta dvoustovka.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!