Diskuze
Peugeot 508 RXH: svéhlavý cestovatel by se obešel bez hybridu
Děkujeme za pochopení.
R22o41m75a27n 89K69ř24i21v51á76n52e39k
Ještě jedna drobnost - mám sám Peugeot 3008 a ten dostal v mnohých recenzích "přes prsty" za to, je schránka pod loketní opěrkou je příliš velká. 508 má zase schránky malé... Kde je tedy ideál? V Oktávce? Superbu, Passatu, nebo BMW3?
Také jsem mnohokrát četl kritiky headup displeje - 3008 ho má a já jsem za necelé dva roky na klasický tachometr kouknul asi 5x. Jinak sleduji rychlost jen v HeadUp displeji - a to samé jsem dělal u 508. Někomu to prostě vyhovuje, někomu ne - ale to neznamená že to je špatně. Subjektivita hodnocení aut mi fakt už leze - no víte kam...
P59a30v29e56l 83S11t61a82v11j41a28n63í15k
Nojo a já zas mám budíky zhasnutý, protože podle zhasnutých budíků poznám, že mám rozsvícený světla. Za ty roky už nějak tuším, jak rychle jedu a nevím, co bych furt študoval.
R38o52m86a19n 15K37ř94i96v16á21n85e30k
škoda že se do diskuze - alespoň jako obhajobu pro svá tvrzení - nezapojil také autor článku... On je podle profilu mj. vlastníkem "trojkového bavoráka". No jestli tedy porovnává rozmístění prvků s BMW - tak chápu, že se v tom nevyzná - kupodivu jsou ovladače jinde. Já mám zkušenosti z francouzskými auty dost velké - a rozhodně mi rozmístění nevadilo. Uznal jsem - a uzávám, že RHX s "robotem" je snad největší omyl automobilky za poslední roky - ale auto jako celek je skvělé. Bohužel to není "koncern" a tak nesmí být hodnoceno lépe než bylo. Už jsem si tak nějak zvykl, že v médiích je prostě "koncern" etalonem kvality a všechno ostatní je horší. Nikdy jsem neměl nic proti škodovkám, "lidovým autům", audinám či seatům - ale po "masírce", které se českým lidem dostává neustálým vyzdvihováním těchto značek už mi to prostě z principu vadí. V každém časopise, každý den, prostě pořád, je nějaké hodnocení "Škodovek" - jako by snad to byla národní hrdost (i když nevím na co, když nám Skodovka dávno nepatří a je koncernem využívána jen jako "levnější doplněk jejich "fauvé" - příkladem budiž víceprvkové nápravy u Golfu a u Octavie). Nemám tuto hrdost, už 10 let jezdím s francouzskými auty a jsem jen a jen spokojený. Užitná hodnota těchto aut je mnohem vyšší než u koncernu, kde je například zůstatková cena při prodeji uměle vyšroubována právě množstvím prodaných aut. Německých aut. Škodovky.
Jedno pozitivum ale autor u mě má - nenapsal nic o tom, že při "nájezdu do zatáčky ve stovce auto nedrží tak dobře jako například Subaru Imprezza WRX" - což je oblíbený "zápor" při hodnocení vozů - rodinných nebo manažerských vozů, které rozhodně nikdy neměly, nemají a mít nebudou ambice sportovních "raket" - které ovšem s pohodlným cestováním nemají nic společného. Buď chcete jezdit, nebo se vozit. Peugeot 508 je ukázkovým zástupcem druhé kategorie. Tak byl postaven, a tak by měl být brán.
T81o38m43á59š 63F47i90r37b27a55c21h16e18r
Jednostranný pohled majitele , trochu zaslepeného pocitem vlastnictví francouzkého " manažerského " vozu Chce to trochu nadhled a reálné vidění světa .
Taky nemám rád francouzská auta, ale takhle strhat auto v reportáži, která má být objektivní asi není v rámci novinářské práce v pořádku. Mimochodem, nebyl to právě pan redaktor, co se se mnou minulý týden pokoušel honit na dálnici a tento článek napsal ve špatném rozpoložení, když nebyl schopný s peugeotem dojet mé BMW
R13o37m41a17n 70S92m76a70t88a47n82a
Autor tejto recenzie asi vstal ráno hore riťou To, že má iné ovládanie a rozmiestnenie odkladacích skriniek neznamená automaticky, že je to zlé auto. Nie všetci berú VW ako etalón auta a nechcú mať strohý a stále rovnaký kokpit.
D15a16v24i81d 55H33u48r44k98a
Romane - deset bodů. Etalon je daný a novináři umí jen jedno. Četl jsem hodnocení nějakého BMW zde nedávno, vlastně napsali, že to auto není dobré, ale pořád je nejlepší.
P73a54v67e11l 28M62a49y
Inak ešte dodám pre kufrofilov.
Ak teda porovnám Peugeot 508 a Novú Oktávku.
Teda nie hybrid, lebo geniálna škoda sa k hybridom ešte nedostala.
Peugeot 508 SW 660l bez rezervného kolesa a 612l s rezernvným kolesom
Oktávka kombi 590l
R90o46m58a26n 45S77m15a77t94a86n35a
Ale tento Peugeot je stredná trieda (D) a Octávia nižšia stredná trieda (C). Keď porovnávať, tak s Passatom, Lagunou, Optimou alebo Superbom.
P22a43v24e40l 44M55a38y
Teda, kritizovať, že nedočiahne do schránky pred spolujazdcom je ozaj obrovská zaujatosť voči Peugeotu. Neviem, či niečo podobné testovali u skvelej Škodovky, ale asi tam to nevadí, alebo je tá schránka tak plytká, že tam v pohode dočiahne. Ale inak poradím ako sa hrabať v schránke pred spolujazdcom, stačí zastaviť auto a odopnúť pásy a trochu sa predkloniť. Lebo tak ako to skúšal na tej fotke predpokladám by to bol problém u každého auta čo má poriadnu hlbokú schránku pred spolujazdcom. Inak takto úboho kritizovať úplné banality celkom slušného auta som už dávno nečítal.
M53i49l65a44n 14Š77v20a22g41r63o45v35s22k54ý
Co jsi čekal, když nějaký přerostlý zédéeškár hodnotí drahé auta? Ten potřebuje za jízdy pít rovnou z 1,5 litrové láhve. Že by v té Francii byla jiná kultura?
L12a40d22i72s11l14a98v 38M28i93k29a
Francouz zase vymýšlel, vymýšlel a opět to nedopadlo dobře, kdepak asi dělají francoužští soudruzi neustále chybu?
R20o14m30a67n 39K97ř38i56v78á96n14e86k
v tom, že se snaží o alternativní pohony - Francouzi vždy vymýšleli (hydro pérování, natáčecí světla)... a holt se někdy něco nepovedlo - což je tento systém pohonu - ve spojení s převodovkou. Uznávám... Ale věřím, že neustálé vymýšlení není na škodu. Kopírovat umí každý - ale vymyslet něco je umění..
M13i13r24o68s51l81a42v 14D20i13o12p67a42n
Tak opravdu mi přijde, že tato recenze pochází přímo z dílen škodovky, nebo má pan novinář slušnej vývar od této firmy.
T25o30m70á25š 92F73i88r54b12a64c17h77e43r
Stačí zajít do některého autosalonu Peugeot a přesvědčit se na vlastní oči, že autor má ve všem pravdu
P72a72v68o97l 89K40u85b46r61a24n
Najprv som chcel napísať či je autor pako, že nevidí v cenníku benzínové verzie, ale sranda je, že v ČR fakt nie sú benzíny v ponuke. Na Slovensku však áno: 1,6 THP 115 kW.
O98l11d28ř98i95c56h 98K41n57o36z
Trochu podivná recenze. Autor si stěžuje na držáky na pití, ale upřímně mám snad auto na to, abych tam nasával a žral nebo na jízdu? A co se týče těch odkládacích schránek dvě stačí. Když si vzpomenu u golfa takový ty speciální schránky na brýle aj. kde se akorát pokazilo nadobro otevírání to stejný u Hyundaie, tak děkuji za dvě normálně funkční (nemusím si z auta dělat další kancl)
J92a93k59u58b 11F58e61i72f48a84r
přesně tak, nevím proč se furt řeší odkládací prostory, pak je v nich akorát bordel nebo člověk furt něco hledá.
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
Čínský dravec BYD chce být v roce 2030 hlavním výrobcem elektroaut v Evropě
Čínská automobilka BYD zvažuje výstavbu další továrny v Evropě. Uvedl to šéf evropských aktivit...
Módu SUV odstartovala před 30 lety Toyota, dnes městské teréňáky frčí
Japonská automobilka Toyota představila 10. května 1994 model RAV4. Tři písmena ve jménu jsou...
OBRAZEM: Plejáda superkár gaučových pilotů. Znáte speciály světa videoher?
Virtuální závodiště jménem Gran Turismo, do kterého nově vyrazila i Škoda, umožňuje i bez řidičáku...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!