Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Peugeot 508 RXH: svéhlavý cestovatel by se obešel bez hybridu

Peugeot postavil outdoorovou verzi svého vrcholového modelu. Kromě zvýšení podvozku a oplastování mu nadělil i unikátní pohon všech kol. Přední a zadní nápravu nespojuje mechanika, ale dráty. Kdo shání příjemný stroj na dálkové cestování, může 508 zkusit, ale musí překousnout jistá specifika.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ještě jedna drobnost - mám sám Peugeot 3008 a ten dostal v mnohých recenzích "přes prsty" za to, je schránka pod loketní opěrkou je příliš velká. 508 má zase schránky malé... Kde je tedy ideál? V Oktávce? Superbu, Passatu, nebo BMW3? ;-)

Také jsem mnohokrát četl kritiky headup displeje - 3008 ho má a já jsem za necelé dva roky na klasický tachometr kouknul asi 5x. Jinak sleduji rychlost jen v HeadUp displeji - a to samé jsem dělal u 508. Někomu to prostě vyhovuje, někomu ne - ale to neznamená že to je špatně. Subjektivita hodnocení aut mi fakt už leze - no víte kam...

3 4
možnosti
PS

Nojo a já zas mám budíky zhasnutý, protože podle zhasnutých budíků poznám, že mám rozsvícený světla. Za ty roky už nějak tuším, jak rychle jedu a nevím, co bych furt študoval.

0 0
možnosti
Foto

škoda že se do diskuze - alespoň jako obhajobu pro svá tvrzení - nezapojil také autor článku... On je podle profilu mj. vlastníkem "trojkového bavoráka". No jestli tedy porovnává rozmístění prvků s BMW - tak chápu, že se v tom nevyzná - kupodivu jsou ovladače jinde. Já mám zkušenosti z francouzskými auty dost velké - a rozhodně mi rozmístění nevadilo. Uznal jsem - a uzávám, že RHX s "robotem" je snad největší omyl automobilky za poslední roky - ale auto jako celek je skvělé. Bohužel to není "koncern" a tak nesmí být hodnoceno lépe než bylo. Už jsem si tak nějak zvykl, že v médiích je prostě "koncern" etalonem kvality a všechno ostatní je horší. Nikdy jsem neměl nic proti škodovkám, "lidovým autům", audinám či seatům - ale po "masírce", které se českým lidem dostává neustálým vyzdvihováním těchto značek už mi to prostě z principu vadí. V každém časopise, každý den, prostě pořád, je nějaké hodnocení "Škodovek" - jako by snad to byla národní hrdost (i když nevím na co, když nám Skodovka dávno nepatří a je koncernem využívána jen jako "levnější doplněk jejich "fauvé" - příkladem budiž víceprvkové nápravy u Golfu a u Octavie). Nemám tuto hrdost, už 10 let jezdím s francouzskými auty a jsem jen a jen spokojený. Užitná hodnota těchto aut je mnohem vyšší než u koncernu, kde je například zůstatková cena při prodeji uměle vyšroubována právě množstvím prodaných aut. Německých aut. Škodovky.

Jedno pozitivum ale autor u mě má - nenapsal nic o tom, že při "nájezdu do zatáčky ve stovce auto nedrží tak dobře jako například Subaru Imprezza WRX" - což je oblíbený "zápor" při hodnocení vozů - rodinných nebo manažerských vozů, které rozhodně nikdy neměly, nemají a mít nebudou ambice sportovních "raket" - které ovšem s pohodlným cestováním nemají nic společného. Buď chcete jezdit, nebo se vozit. Peugeot 508 je ukázkovým zástupcem druhé kategorie. Tak byl postaven, a tak by měl být brán.

6 3
možnosti
TF

Jednostranný pohled majitele , trochu zaslepeného pocitem vlastnictví francouzkého " manažerského " vozu ;-) Chce to trochu nadhled a reálné vidění světa .

7 2
možnosti

17. 4. 2013 13:46

Taky nemám rád francouzská auta, ale takhle strhat auto v reportáži, která má být objektivní asi není v rámci novinářské práce v pořádku. Mimochodem, nebyl to právě pan redaktor, co se se mnou minulý týden pokoušel honit na dálnici a tento článek napsal ve špatném rozpoložení, když nebyl schopný s peugeotem dojet mé BMW ;-D

5 3
možnosti
RS

Autor tejto recenzie asi vstal ráno hore riťou :-/ To, že má iné ovládanie a rozmiestnenie odkladacích skriniek neznamená automaticky, že je to zlé auto. Nie všetci berú VW ako etalón auta a nechcú mať strohý a stále rovnaký kokpit.

5 2
možnosti
DH

D15a16v24i81d 55H33u48r44k98a

17. 4. 2013 11:33

Romane - deset  bodů. Etalon je daný a novináři umí jen jedno. Četl jsem hodnocení nějakého BMW zde nedávno, vlastně napsali, že to auto není dobré, ale pořád je nejlepší.

0 0
možnosti
PM

P73a54v67e11l 28M62a49y

17. 4. 2013 10:49

Inak ešte dodám pre kufrofilov.

Ak teda porovnám Peugeot 508 a Novú Oktávku.

Teda nie hybrid, lebo geniálna škoda sa k hybridom ešte nedostala.

Peugeot 508 SW 660l bez rezervného kolesa a 612l s rezernvným kolesom

Oktávka kombi 590l

3 4
možnosti
RS

Ale tento Peugeot je stredná trieda (D) a Octávia nižšia stredná trieda (C). Keď porovnávať, tak s Passatom, Lagunou, Optimou alebo Superbom.

3 1
možnosti
PM

P22a43v24e40l 44M55a38y

17. 4. 2013 10:42

Teda, kritizovať, že nedočiahne do schránky pred spolujazdcom je ozaj obrovská zaujatosť voči Peugeotu. Neviem, či niečo podobné testovali u skvelej Škodovky, ale asi tam to nevadí, alebo je tá schránka tak plytká, že tam v pohode dočiahne. Ale inak poradím ako sa hrabať v schránke pred spolujazdcom, stačí zastaviť auto a odopnúť pásy a trochu sa predkloniť. Lebo tak ako to skúšal na tej fotke predpokladám by to bol problém u každého auta čo má poriadnu hlbokú schránku pred spolujazdcom. Inak takto úboho kritizovať úplné banality celkom slušného auta som už dávno nečítal.

7 3
možnosti

Co jsi čekal, když nějaký přerostlý zédéeškár hodnotí drahé auta? Ten potřebuje za jízdy pít rovnou z 1,5 litrové láhve.;-D  Že by v té Francii byla jiná kultura?

6 2
možnosti
LM

Francouz zase vymýšlel, vymýšlel a opět to nedopadlo dobře, kdepak asi dělají francoužští soudruzi neustále chybu?

2 5
možnosti
Foto

v tom, že se snaží o alternativní pohony - Francouzi vždy vymýšleli (hydro pérování, natáčecí světla)... a holt se někdy něco nepovedlo - což je tento systém pohonu - ve spojení s převodovkou. Uznávám... Ale věřím, že neustálé vymýšlení není na škodu. Kopírovat umí každý - ale vymyslet něco je umění..

5 1
možnosti
MD

Tak opravdu mi přijde, že tato recenze pochází přímo z dílen škodovky, nebo má pan novinář slušnej vývar od této firmy.;-)

6 5
možnosti
TF

Stačí zajít do některého autosalonu Peugeot a přesvědčit se na vlastní oči, že autor má ve všem pravdu :-P

5 7
možnosti
PK

Najprv som chcel napísať či je autor pako, že nevidí v cenníku benzínové verzie, ale sranda je, že v ČR fakt nie sú benzíny v ponuke. Na Slovensku však áno: 1,6 THP 115 kW.

0 1
možnosti
OK

Trochu podivná recenze. Autor si stěžuje na držáky na pití, ale upřímně mám snad auto na to, abych tam nasával a žral nebo na jízdu? A co se týče těch odkládacích schránek dvě stačí. Když si vzpomenu u golfa takový ty speciální schránky na brýle aj. kde se akorát pokazilo nadobro otevírání to stejný u Hyundaie, tak děkuji za dvě normálně funkční (nemusím si z auta dělat další kancl)

4 1
možnosti
JF

přesně tak, nevím proč se furt řeší odkládací prostory, pak je v nich akorát bordel nebo člověk furt něco hledá.

5 1
možnosti
  • Nejčtenější

Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil

7. května 2024  16:43

Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...

Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého

9. května 2024

Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž

10. května 2024

Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...

Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají

12. května 2024

Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys

6. května 2024

Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...

Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají

12. května 2024

Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...

Čínský dravec BYD chce být v roce 2030 hlavním výrobcem elektroaut v Evropě

12. května 2024

Čínská automobilka BYD zvažuje výstavbu další továrny v Evropě. Uvedl to šéf evropských aktivit...

Módu SUV odstartovala před 30 lety Toyota, dnes městské teréňáky frčí

11. května 2024

Japonská automobilka Toyota představila 10. května 1994 model RAV4. Tři písmena ve jménu jsou...

OBRAZEM: Plejáda superkár gaučových pilotů. Znáte speciály světa videoher?

11. května 2024

Virtuální závodiště jménem Gran Turismo, do kterého nově vyrazila i Škoda, umožňuje i bez řidičáku...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!