- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě jedna drobnost - mám sám Peugeot 3008 a ten dostal v mnohých recenzích "přes prsty" za to, je schránka pod loketní opěrkou je příliš velká. 508 má zase schránky malé... Kde je tedy ideál? V Oktávce? Superbu, Passatu, nebo BMW3?
Také jsem mnohokrát četl kritiky headup displeje - 3008 ho má a já jsem za necelé dva roky na klasický tachometr kouknul asi 5x. Jinak sleduji rychlost jen v HeadUp displeji - a to samé jsem dělal u 508. Někomu to prostě vyhovuje, někomu ne - ale to neznamená že to je špatně. Subjektivita hodnocení aut mi fakt už leze - no víte kam...
Nojo a já zas mám budíky zhasnutý, protože podle zhasnutých budíků poznám, že mám rozsvícený světla. Za ty roky už nějak tuším, jak rychle jedu a nevím, co bych furt študoval.
škoda že se do diskuze - alespoň jako obhajobu pro svá tvrzení - nezapojil také autor článku... On je podle profilu mj. vlastníkem "trojkového bavoráka". No jestli tedy porovnává rozmístění prvků s BMW - tak chápu, že se v tom nevyzná - kupodivu jsou ovladače jinde. Já mám zkušenosti z francouzskými auty dost velké - a rozhodně mi rozmístění nevadilo. Uznal jsem - a uzávám, že RHX s "robotem" je snad největší omyl automobilky za poslední roky - ale auto jako celek je skvělé. Bohužel to není "koncern" a tak nesmí být hodnoceno lépe než bylo. Už jsem si tak nějak zvykl, že v médiích je prostě "koncern" etalonem kvality a všechno ostatní je horší. Nikdy jsem neměl nic proti škodovkám, "lidovým autům", audinám či seatům - ale po "masírce", které se českým lidem dostává neustálým vyzdvihováním těchto značek už mi to prostě z principu vadí. V každém časopise, každý den, prostě pořád, je nějaké hodnocení "Škodovek" - jako by snad to byla národní hrdost (i když nevím na co, když nám Skodovka dávno nepatří a je koncernem využívána jen jako "levnější doplněk jejich "fauvé" - příkladem budiž víceprvkové nápravy u Golfu a u Octavie). Nemám tuto hrdost, už 10 let jezdím s francouzskými auty a jsem jen a jen spokojený. Užitná hodnota těchto aut je mnohem vyšší než u koncernu, kde je například zůstatková cena při prodeji uměle vyšroubována právě množstvím prodaných aut. Německých aut. Škodovky.
Jedno pozitivum ale autor u mě má - nenapsal nic o tom, že při "nájezdu do zatáčky ve stovce auto nedrží tak dobře jako například Subaru Imprezza WRX" - což je oblíbený "zápor" při hodnocení vozů - rodinných nebo manažerských vozů, které rozhodně nikdy neměly, nemají a mít nebudou ambice sportovních "raket" - které ovšem s pohodlným cestováním nemají nic společného. Buď chcete jezdit, nebo se vozit. Peugeot 508 je ukázkovým zástupcem druhé kategorie. Tak byl postaven, a tak by měl být brán.
Jednostranný pohled majitele , trochu zaslepeného pocitem vlastnictví francouzkého " manažerského " vozu Chce to trochu nadhled a reálné vidění světa .
Taky nemám rád francouzská auta, ale takhle strhat auto v reportáži, která má být objektivní asi není v rámci novinářské práce v pořádku. Mimochodem, nebyl to právě pan redaktor, co se se mnou minulý týden pokoušel honit na dálnici a tento článek napsal ve špatném rozpoložení, když nebyl schopný s peugeotem dojet mé BMW
Autor tejto recenzie asi vstal ráno hore riťou To, že má iné ovládanie a rozmiestnenie odkladacích skriniek neznamená automaticky, že je to zlé auto. Nie všetci berú VW ako etalón auta a nechcú mať strohý a stále rovnaký kokpit.
Romane - deset bodů. Etalon je daný a novináři umí jen jedno. Četl jsem hodnocení nějakého BMW zde nedávno, vlastně napsali, že to auto není dobré, ale pořád je nejlepší.
Inak ešte dodám pre kufrofilov.
Ak teda porovnám Peugeot 508 a Novú Oktávku.
Teda nie hybrid, lebo geniálna škoda sa k hybridom ešte nedostala.
Peugeot 508 SW 660l bez rezervného kolesa a 612l s rezernvným kolesom
Oktávka kombi 590l
Ale tento Peugeot je stredná trieda (D) a Octávia nižšia stredná trieda (C). Keď porovnávať, tak s Passatom, Lagunou, Optimou alebo Superbom.
Teda, kritizovať, že nedočiahne do schránky pred spolujazdcom je ozaj obrovská zaujatosť voči Peugeotu. Neviem, či niečo podobné testovali u skvelej Škodovky, ale asi tam to nevadí, alebo je tá schránka tak plytká, že tam v pohode dočiahne. Ale inak poradím ako sa hrabať v schránke pred spolujazdcom, stačí zastaviť auto a odopnúť pásy a trochu sa predkloniť. Lebo tak ako to skúšal na tej fotke predpokladám by to bol problém u každého auta čo má poriadnu hlbokú schránku pred spolujazdcom. Inak takto úboho kritizovať úplné banality celkom slušného auta som už dávno nečítal.
Co jsi čekal, když nějaký přerostlý zédéeškár hodnotí drahé auta? Ten potřebuje za jízdy pít rovnou z 1,5 litrové láhve. Že by v té Francii byla jiná kultura?
Francouz zase vymýšlel, vymýšlel a opět to nedopadlo dobře, kdepak asi dělají francoužští soudruzi neustále chybu?
v tom, že se snaží o alternativní pohony - Francouzi vždy vymýšleli (hydro pérování, natáčecí světla)... a holt se někdy něco nepovedlo - což je tento systém pohonu - ve spojení s převodovkou. Uznávám... Ale věřím, že neustálé vymýšlení není na škodu. Kopírovat umí každý - ale vymyslet něco je umění..
Tak opravdu mi přijde, že tato recenze pochází přímo z dílen škodovky, nebo má pan novinář slušnej vývar od této firmy.
Stačí zajít do některého autosalonu Peugeot a přesvědčit se na vlastní oči, že autor má ve všem pravdu
Najprv som chcel napísať či je autor pako, že nevidí v cenníku benzínové verzie, ale sranda je, že v ČR fakt nie sú benzíny v ponuke. Na Slovensku však áno: 1,6 THP 115 kW.
Trochu podivná recenze. Autor si stěžuje na držáky na pití, ale upřímně mám snad auto na to, abych tam nasával a žral nebo na jízdu? A co se týče těch odkládacích schránek dvě stačí. Když si vzpomenu u golfa takový ty speciální schránky na brýle aj. kde se akorát pokazilo nadobro otevírání to stejný u Hyundaie, tak děkuji za dvě normálně funkční (nemusím si z auta dělat další kancl)
přesně tak, nevím proč se furt řeší odkládací prostory, pak je v nich akorát bordel nebo člověk furt něco hledá.