Diskuze

Peugeot 508 RXH: svéhlavý cestovatel by se obešel bez hybridu

Peugeot postavil outdoorovou verzi svého vrcholového modelu. Kromě zvýšení podvozku a oplastování mu nadělil i unikátní pohon všech kol. Přední a zadní nápravu nespojuje mechanika, ale dráty. Kdo shání příjemný stroj na dálkové cestování, může 508 zkusit, ale musí překousnout jistá specifika.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ještě jedna drobnost - mám sám Peugeot 3008 a ten dostal v mnohých recenzích "přes prsty" za to, je schránka pod loketní opěrkou je příliš velká. 508 má zase schránky malé... Kde je tedy ideál? V Oktávce? Superbu, Passatu, nebo BMW3? ;-)

Také jsem mnohokrát četl kritiky headup displeje - 3008 ho má a já jsem za necelé dva roky na klasický tachometr kouknul asi 5x. Jinak sleduji rychlost jen v HeadUp displeji - a to samé jsem dělal u 508. Někomu to prostě vyhovuje, někomu ne - ale to neznamená že to je špatně. Subjektivita hodnocení aut mi fakt už leze - no víte kam...

3 4
možnosti
PS

Nojo a já zas mám budíky zhasnutý, protože podle zhasnutých budíků poznám, že mám rozsvícený světla. Za ty roky už nějak tuším, jak rychle jedu a nevím, co bych furt študoval.

0 0
možnosti
Foto

škoda že se do diskuze - alespoň jako obhajobu pro svá tvrzení - nezapojil také autor článku... On je podle profilu mj. vlastníkem "trojkového bavoráka". No jestli tedy porovnává rozmístění prvků s BMW - tak chápu, že se v tom nevyzná - kupodivu jsou ovladače jinde. Já mám zkušenosti z francouzskými auty dost velké - a rozhodně mi rozmístění nevadilo. Uznal jsem - a uzávám, že RHX s "robotem" je snad největší omyl automobilky za poslední roky - ale auto jako celek je skvělé. Bohužel to není "koncern" a tak nesmí být hodnoceno lépe než bylo. Už jsem si tak nějak zvykl, že v médiích je prostě "koncern" etalonem kvality a všechno ostatní je horší. Nikdy jsem neměl nic proti škodovkám, "lidovým autům", audinám či seatům - ale po "masírce", které se českým lidem dostává neustálým vyzdvihováním těchto značek už mi to prostě z principu vadí. V každém časopise, každý den, prostě pořád, je nějaké hodnocení "Škodovek" - jako by snad to byla národní hrdost (i když nevím na co, když nám Skodovka dávno nepatří a je koncernem využívána jen jako "levnější doplněk jejich "fauvé" - příkladem budiž víceprvkové nápravy u Golfu a u Octavie). Nemám tuto hrdost, už 10 let jezdím s francouzskými auty a jsem jen a jen spokojený. Užitná hodnota těchto aut je mnohem vyšší než u koncernu, kde je například zůstatková cena při prodeji uměle vyšroubována právě množstvím prodaných aut. Německých aut. Škodovky.

Jedno pozitivum ale autor u mě má - nenapsal nic o tom, že při "nájezdu do zatáčky ve stovce auto nedrží tak dobře jako například Subaru Imprezza WRX" - což je oblíbený "zápor" při hodnocení vozů - rodinných nebo manažerských vozů, které rozhodně nikdy neměly, nemají a mít nebudou ambice sportovních "raket" - které ovšem s pohodlným cestováním nemají nic společného. Buď chcete jezdit, nebo se vozit. Peugeot 508 je ukázkovým zástupcem druhé kategorie. Tak byl postaven, a tak by měl být brán.

6 3
možnosti
TF

Jednostranný pohled majitele , trochu zaslepeného pocitem vlastnictví francouzkého " manažerského " vozu ;-) Chce to trochu nadhled a reálné vidění světa .

7 2
možnosti

17. 4. 2013 13:46

Taky nemám rád francouzská auta, ale takhle strhat auto v reportáži, která má být objektivní asi není v rámci novinářské práce v pořádku. Mimochodem, nebyl to právě pan redaktor, co se se mnou minulý týden pokoušel honit na dálnici a tento článek napsal ve špatném rozpoložení, když nebyl schopný s peugeotem dojet mé BMW ;-D

5 3
možnosti
RS

Autor tejto recenzie asi vstal ráno hore riťou :-/ To, že má iné ovládanie a rozmiestnenie odkladacích skriniek neznamená automaticky, že je to zlé auto. Nie všetci berú VW ako etalón auta a nechcú mať strohý a stále rovnaký kokpit.

5 2
možnosti
DH

D24a50v51i56d 13H70u49r14k43a

17. 4. 2013 11:33

Romane - deset  bodů. Etalon je daný a novináři umí jen jedno. Četl jsem hodnocení nějakého BMW zde nedávno, vlastně napsali, že to auto není dobré, ale pořád je nejlepší.

0 0
možnosti
PM

P60a62v45e46l 79M76a69y

17. 4. 2013 10:49

Inak ešte dodám pre kufrofilov.

Ak teda porovnám Peugeot 508 a Novú Oktávku.

Teda nie hybrid, lebo geniálna škoda sa k hybridom ešte nedostala.

Peugeot 508 SW 660l bez rezervného kolesa a 612l s rezernvným kolesom

Oktávka kombi 590l

3 4
možnosti
RS

Ale tento Peugeot je stredná trieda (D) a Octávia nižšia stredná trieda (C). Keď porovnávať, tak s Passatom, Lagunou, Optimou alebo Superbom.

3 1
možnosti
PM

P78a46v67e36l 70M78a44y

17. 4. 2013 10:42

Teda, kritizovať, že nedočiahne do schránky pred spolujazdcom je ozaj obrovská zaujatosť voči Peugeotu. Neviem, či niečo podobné testovali u skvelej Škodovky, ale asi tam to nevadí, alebo je tá schránka tak plytká, že tam v pohode dočiahne. Ale inak poradím ako sa hrabať v schránke pred spolujazdcom, stačí zastaviť auto a odopnúť pásy a trochu sa predkloniť. Lebo tak ako to skúšal na tej fotke predpokladám by to bol problém u každého auta čo má poriadnu hlbokú schránku pred spolujazdcom. Inak takto úboho kritizovať úplné banality celkom slušného auta som už dávno nečítal.

7 3
možnosti

Co jsi čekal, když nějaký přerostlý zédéeškár hodnotí drahé auta? Ten potřebuje za jízdy pít rovnou z 1,5 litrové láhve.;-D  Že by v té Francii byla jiná kultura?

6 2
možnosti
LM

Francouz zase vymýšlel, vymýšlel a opět to nedopadlo dobře, kdepak asi dělají francoužští soudruzi neustále chybu?

2 5
možnosti
Foto

v tom, že se snaží o alternativní pohony - Francouzi vždy vymýšleli (hydro pérování, natáčecí světla)... a holt se někdy něco nepovedlo - což je tento systém pohonu - ve spojení s převodovkou. Uznávám... Ale věřím, že neustálé vymýšlení není na škodu. Kopírovat umí každý - ale vymyslet něco je umění..

5 1
možnosti
MD

Tak opravdu mi přijde, že tato recenze pochází přímo z dílen škodovky, nebo má pan novinář slušnej vývar od této firmy.;-)

6 5
možnosti
TF

Stačí zajít do některého autosalonu Peugeot a přesvědčit se na vlastní oči, že autor má ve všem pravdu :-P

5 7
možnosti
PK

Najprv som chcel napísať či je autor pako, že nevidí v cenníku benzínové verzie, ale sranda je, že v ČR fakt nie sú benzíny v ponuke. Na Slovensku však áno: 1,6 THP 115 kW.

0 1
možnosti
OK

Trochu podivná recenze. Autor si stěžuje na držáky na pití, ale upřímně mám snad auto na to, abych tam nasával a žral nebo na jízdu? A co se týče těch odkládacích schránek dvě stačí. Když si vzpomenu u golfa takový ty speciální schránky na brýle aj. kde se akorát pokazilo nadobro otevírání to stejný u Hyundaie, tak děkuji za dvě normálně funkční (nemusím si z auta dělat další kancl)

4 1
možnosti
JF

přesně tak, nevím proč se furt řeší odkládací prostory, pak je v nich akorát bordel nebo člověk furt něco hledá.

5 1
možnosti