Diskuze
Škodě Octavia Combi povedený nový motor 1.2 TSI stačí
Děkujeme za pochopení.
Host
YETI 1,2 TSI
Dnes jsem jel v Yetině s tímhle motorem a byl jsem unešen. Prakticky žádný hluk a při rychlosti 90km/hod. mě palubní počítač ukazoval spotřebu 4,4 l.
Host
---
Škoda zjevně překonala fyzikální zákony a zážehovému motoru vnutila účinnost vznětového
Host
Jaký benzín
Nikde se neobjevilo, jaký benzín je třeba. Tiše se předpokládá, že jde asi o 98 okt., nebo dokonce jsem viděl 100okt
Host
Re: Jaký benzín
Turbo s čidlem klepání veme i 92. Jestli je to případ škody, to nevim.
Host
Kopec
Rád bych viděl, jak si Octavia s tímto motůrkem poradí s kopcem, asi se jí moc chtít nebude.
Host
Re: Kopec
Vole, kopce ani necítí. Právě ve stoupáních se projevuji výhody motoru.
Host
Re: a Yeti?
Lamko, z nabídky motorů si vybírá zákazník, takže pokud mu ten motor stačit bude, tak si ho prostě vybere a na tom jestli se to ty dočteš nebo nedočteš mu bude záležet opravdu nejméně, respektive vůbec.
Host
DOWNSIZING
Proč to BMW umí bez DOWNSIZINGu a ostatní ne? Není to dlouhodobé řešení
Host
Re: DOWNSIZING
To, co se podařilo motoru 1.2 HTP jen částečně, se nyní snaží zopakovat BMW a Mercedes. Oba výrobci totiž pracují na tříválcích, které mají pomoci snížit průměrné emise. Do roku 2014 by se tak měly tříválcové motory dostat do vstupních modelů značek a také je možná dostanou nejlevnější verze BMW řady 3 a Mercedesu třídy C. Dr. Thomas Weber, který je u Mercedesu zodpovědný za výzkum a vývoj, řekl, že tříválec je logickou cestou
ke snižování emisí. „Když jsme přešli z dvanáctiválců na osmiválce, z osmiválců na šestiválce a z šestiválců na čtyřválce, musíme něco udělat i se čtyřválci,“ dodal. Přeplňovaný tříválec 1,3 l již prý testuje, neboť se má dostat pod kapotu nového BMW řady 1.
Host
downsizing
článek poukazuje na Mercedesův 3,0 s 82kw a spotřebou 11l a to že to moderní motor dokáže taky při polovičním objemu... ono vyždímat z 1,3litrovýho motoru 900koní umí každej blb, ale motor odjede 500km a je po něm....
a to že tyhle medvědi brázdí silnice dodnes s 1,5miliony kilometrů bez GO a stále jezdí o něčem vypovídá...a když vám v zimě přestane startovat tak ho prodáte nějakýmu arabákovi a ten na nějakej petrolej dojezdí dalí milion kilometrů.....
o spolehlivosti a životnosti přeplňovaných 1,2 a 1,4ek bych ale silně pochyboval... 100 tisíc kilometrů a olej všude kam se podíváš... holt dneska je spotřební doba....
Host
A co bude dál
Předpokládám, že němeční géniové vytvoří motor 0,6 TDIPDHTP a celý svět se pose...... České "objektivní" novinářské neuplacené testy prohlásí, jak koncern VW zase světu odskočil a malý český člověk bude dál tvrdit, že tahle němcká konzervativní auta jsou nejlepší, nejkrásnějží, nejbezpečnější, jespolehlivější. A o skutečnosti se bude taktně mlčet.
Host
Re: To bude asi letadlo
Jezis, tak si to precti jeste jednou a pomalu... Pise jasne, ze to neni zavodnik, ale ze je to na toto auto v pohode. Charakteristiky motoru odpovidaji starsim 1.9tdi, coz je uplne v pohode.
Host
bojím se toho
z hlediska životnosti to nebude žádná sláva, čekám až se vyvalí ta kupa průs..erů s těmahle motůrkama. Mám v autě benzín 1,8i a celoroční průměrnou spotřebu 6,5l a to brzda provozu rozhodně nejsem. Proto mi přijde úsměvné když se dává turbo na takovýho mrzáka, co má ve výsledku stejný výkon i spotřebu ale na úkor životnosti. Až bude mít tenhle 1,2 TSI najeto 250tkm, tak si povíme. Můj motor už tuhle porci kilometrů má a (ťuk, ťuk) je bez nejmenších problémů a stále ve výborné kondici.
Host
Re: bojím se toho
To je přesně stejná politika jako dát do fóbie 1,4 TDI. S tímhle motorem sem minulý týden jel 300km a výsledek? Příšerný zvuk, neklidný chod, velmi bídný zátah - až od cca 2300ot/min se motor probouzí a spotřeba byla na trase stejně víc jak 5litrů dehtu na sto. Tak kde je nějaká výhoda oproti celkem povedené 1,9 TDI co žere stejně, né-li méně? Nikde. Tyhle motůrky jsou jen pro to, aby se učinilo zadost perverzním předpisům EU o neškodném CO2, ale v praxi s nimi nelze jet ani za slušnou spotřebu, ani s odpovídající dynamikou.Tříválce sou jen kvůli cwně, jiný důvod než cena jejich existence nemá. Vždyť i VW dával do koncernových modelů MPI 1,0i a byl to čtyřhrnek, sice jen 38kW ale dalo se s ním jezdit v lehkém Polu v pohodě za 5l/100km a rozhodně nezněl jak HovnoToPojede, který je jen o válec uříznutá koncernová 1,6i 55kW z dvojkovýho golfa s o fous novější čtyřventilovou hlavou. Tomu teda říkám pokrok, fuj!
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...