Diskuze
Ioniq je ideální na každodenní dojíždění. Hyundai ho zlevnil
Děkujeme za pochopení.
J47o48s82e32f 39B98u14r81d34a
Zase jeden článek o elektromobilech jako takových, a v diskuzi se od "expertů" co viděli elektromobil možná tak v tom článku poprvé dozvídám spousta "praktických rad a zkušeností.
Asi jako každý, i já jsem měl auto se spalovacím motorem, ale ráno na mne už bude čekat nabitý elektromobil. Není to sice nový Hyundai Ionic, o kterém se píše v článku, ale jiný, již pár let ojetý a s nájezdem pár desítek tisíc km.
K překvapení mnohých ještě stále baterie ujede dojezd který mi bohatě stačí a i když za obživou to je denně cca 70km, tak něco najedu i o víkendech za těmi výlety, tak průměr měsíční je 3000 km, což je na auto co jezdí "kolem baráku s prodlužovákem" celkem v pohodě.
Je ale pravda, že jsem o elektromobilu už uvažoval před koupí bytu, kde jsem si s developerem dohodl i zajištění samostatného nabíjení pro elektromobil - a není problém.
Při spočítání nákladů za původní spalovací auto plus provoz za dobu provozu mi jen s kalkulačkou vyšlo, že elektromobil je cesta výhodnější pro mně, i když na začátku je pořizovací cena vyšší. Ve hře byl i hybridní pohon, ale tam je rozdíl díky vyšší ceně oproti elektromobilu ještě menší.
Co se nabíjecí infrastruktury týká, tak přes týden prakticky veřejné dobíjení není potřeba, nabije se doma, a o víkendu při delší cestě 250km není takový problém na 2x15min zastavit a pořídit kafe (či závisláci na kouření si dají retko) :-)
Není to dnes cesta pro většinu, ještě bude trvat než ve městech bude možnost nabíjet přes noc i v sídlištích např. v Praze se již chystá...
O25d32s30t69r15a95n85ě54n30ý 89U76ž31i94v15a64t86e34l
J39a36r22o49m26í67r 52K64r84á49l
A proč bych si měl na těch cca 8000 km ročně kupovat auto za trojnásobnou cenu ? Při době použití 10 let mám u Peugeotu cenu za kilometr 4,60 a u elektromobilu přes 10 korun.
J97o67s26e58f 49B50u52r45d57a
Tak pro Vás s nájezdem takto nízkým se dnes nevyplatí kupovat :-)
T26o76n33y 26M60a26n58g
Elektromobilita je mrtvá větev bez budoucnosti a dokud nabití auta na 100% bude trvat déle něž 10 minut, tak nemá cenu o takovém autě ani uvažovat.
Druhak na spoustě míst v ČR již dnes kolabuje rozvodná síť 380/220 (vesměs "na konci světa") takže veškeré PR které jsou k elektromobilitě proklamovány, vůbec v reálu neuvažují o nasazení v těchto lokalitách a spoléhají na nízkou kupní sílu v těchto regionech a že zde na lámání chleba nikdy nedojde a mezitím se to "nějak vyřeší" nebo vymyslí něco jiného.
A v neposlední řadě... nerostné suroviny potřebné k výrobě akumulátorů nejsou neomezené, a jejich těžba není ekologicky příliš přívětivá, ale dokud se neodehrává v masovém měřítku v EU, tak je to v pořádku....
Elektromobilitu je potřeba zrušit včas a najednou!!! a nahradit něčím smyslu plnějším
J15o10s44e93f 49B93u10r14d58a
Pro Vás možná mrtvá, já si spočítal že se mi elektromobil vyplatí.
Nečekám na nabíjení, ale i když bydlím v bytě, tak nabíjení probíhá když auto strčím poté co přijedu do zásuvky, ráno je zase nabité na další den.
Na takové nabíjení nepotřebuji zásuvku silnější, než 10A, což v bytě jsou všechny. Pokud Vám nevyhodí rychlovarná konvice pojistky, nabijete si i mobil
Jen baterie jsou dnes slabým článkem, proto mám v elektromobilu jednu z nejmenších, ale i tak ujede v létě 120-140km, což dostačuje pro mé potřeby. Navíc cena za ujetý kilometr je cca 1/10 ceny co jsem jezdil s benzínovým 1.6 97kW motorem.
Jaký tedy je Váš lepší nápad jak jezdit lépe? Vodík (to je taky elektromobil)? Jediné použitelné je CNG, ale to se taky nevejde do požadavků EU (ale třeba ve větší míře i Číny).
O93d66s97t64r77a15n30ě56n19ý 55U62ž73i28v81a53t61e28l
P38e17t61r 13B94l87á10h18a
Nazdar všem: posílám několik čísel prodejů za červen: Čína 147.000 ks (červen 2018 = 78.000 ks) + 97%, podíl na nových prodejích už dosáhl 8,5% (1-6/2019 = 632.000 ks, 1-6/2018 = 372.000 ks)
USA = 38.000 ks (červen 2018 = 25.000 ks)
P63e50t54r 36M14i67c21h10a54l
Zase jsou v tom zamíchané i hybridy?
A i kdyby ne, už jsem ti to psal několikrát - z téměř nuly se vždycky roste rychleji. Protože vždycky existuje dostatečně velká skupina lidí, kteří jsou naivní / neinformovaní / neví co s penězi atd., kteří si něco podobného koupí. U nás kdysi rostly zisky šmejdům (prodejcům pochybného zboží za přemrštěné ceny) přesně ze stejných důvodů.
V27l89a41d30i65m91í51r 54H98a77v97r55á40n50e79k
To je skoro zadarmo, zítra si koupím aspoň tři...
Z11d82e51n93ě61k 27H37á69j17e47k
Asi jsem úplně blbej, ale k čemu se hodí zklopení zrcátek při couvání k obrubníku?
Z95d16e36n87ě82k 45H33á59j46e59k
Tvl, jen jsem to poslal, tak mi to došlo. O redaktor myslí sklo zrcátka, aby bylo vidět kam couvám. A proč je tam tedy kamera?
P22e15t48r 75N69e55c55h15a55n34i49c70k75ý
Má stejný dojezd jako můj skútr. Ale ten stál 78k
P73a33v62e68l 32J69o89n30á34š
O tom jsem vždycky snil, že si za 800 000 koupím káru, která na jeden zátah ujede až 200km. Konečně jsem se dočkal...
P82a17v95e45l 27Ž20e93r61n31í79č13e29k
Tenhle převod ceny vozu na dojezd je snad zcela mísu, ne?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Pronájem bytu 2+1, 58 m2 s lodžií - Litoměřice - Kocanda
Růžovka, Litoměřice - Předměstí
11 000 Kč/měsíc