Diskuze
Auta, která se nejméně kazí, jsou z Německa. Králem je Audi A4
Děkujeme za pochopení.
H97o27n22z13a 95Š73l79e25z94i70n69g79r
No, když si v té statistice vyjedu Peigeot 107, Citroen C1 a Toyota Aygo, tři identická auta z českého Kolína, vyráběná identickými dělníky z identických dílů - a každé z nich má jiný vysledek, tak se mi ta statixtika nějak nelíbí.
P65e40t42r 64G82a61z46d20a
zajímavé, že když sem na dekře dal srovnání vámi inzerované audi a4 s japoncem, tak japonec měl lepší výsledky ve všech nájezdech
T51o34m26á23š 13J92u25r53e22č91k51a
hahahaha.... němci a držáci??? ano je pravda, že se audi a vw drží někde kolem poloviny žebříčku ať už je to staří 3 či 11 let. Nejspolehlivější jsou stále japonci...tzn. Toyota, honda a mazda. nebudu to rozebírát každý se může na test TÜV podívat sám: http://www.tuv-sud.cz/uploads/images/1354796713038580950995/tz-tuv-sud-tuv-report-v-cislech-2013-priloha.pdf
P72a37v42e78l 37P28r83a76z39a89k
Všechny tyto "testy" jsou čistě účelové, protože vycházejí ze statistik technické kontroly, případně autorizovaných servisů. Pokud na TK přijede připravené auto, pak se žádná závada neprojeví.
Kdo se řídí při nákupu vozu podobnými "statistikami", kde data se liší stát od státu a zdroje dat jsou dokonale zkreslené, pak se bude strašně divit, že si koupil skoro dokonalé dasAuto a je s ním stále v servisu. A proč je škodovácká či VW technika víc poruchová než audi, ačkoliv je stejná. Protože o audi se německý majitel stará víc, než o škodovku či golf, kterým jezdí na nákup a do práce.
J69i97ř94í 45H21r80d92l27i58č84k72a
Že jsou Audi držáky každý ví. A kdo tvrdí, že ne, tak je to tím, že na ní nemá, takže se musí spokojit s nějakou Oktávkou apod. Za kvalitu se prostě platí. Tak to vždy bylo a bude
L98á13ď58a 36V13r13a28n60ý
Držák je pro toho co nemá každý 3 - 5 let na nové auto, podle nájezdu.
Mě zajímá auto do cca 150 000, pak jde ven a mnohdy dřív.
A to dle mých zkušeností vydrží všechna auta vyšší střední z Evropy (asiata nemůžu potvrdit ani vyvrátit nikdy jsem neměl a mít nebudu).
Proto k autu přistupuji jako ke spotřebáku a ne k modle.
D92a12v10i85d 55R42y62c42h21e44t33s89k42ý
Tak taková A4 2.0 TFSI quattro je hodně lákavá, bohužel 106% Audin se prodá v předohrabu a dýzlu, i když jsou ve výsledku dražší. Palivo je při pořizovací ceně a cenách servisu Audiny hrozná položka.
L93á30ď18a 10V21r57a90n40ý
Podstatnější jsou fora vlastníků aut než žebříček technické.
Když jsem byl rád, že uživím Felicii, tak jsem šetřil i na údržbě.
Dnes, ne že bych byl extra bohatý, ale jezdím na pravidelné servisky do autorizovaných servisů a předpokládám, že pak nebude problém ani s technickou.
Plus absolvuji vypisované jarní a zimní preventivní prohlídky.
A o tom to je.
J86i63ř41í 78H37r25d34l50i36č85k72a
v tom případě je největší šunka Octavia. Má nejvíce příspěvků na diskuzních forech ohledně závad, jelikož v tom autě jezdí polovina čechů
L71i79b15o91r 45J35a35n60e64č25e72k
Clanek o nicem. Jen s odpustenim trotl jde na technickou s nepripravenym autem. A to nepocitam, ze vazny problemy stejne neodhali.
M18a38r27e13k 91M70a69z58u15c47h
Tak jsem asi trotl.Osobně jezdím na STK radši s nepřipraveným autem.Teda aby to svítilo to skouknu to jo,ostatní neřeším.V pohodě to prohlídnou,napíšou co je špatný a přinejhorším mi to dají na měsíc.A tak se to dá do kupy a pak je to bez problémů.Nevidím v tom žádný problém a připos....z té kontroly taky nejsem.
L67u16k27á26š 37M90r84k57v60i27č62k88a
Koukám, že jsem si vybral toho mého prcka A4 B8 3.0TDi správně :).
J37i72ř73í 85P96e35l25n24á35ř
Nevybral... Motor sice máš jako průměrná Audi držgrešle vyšší střední třídy, ale pořád je to jenom imitace...
J64i68ř70í 16Č95e33c33h93u12r12a
A co ta dekra proboha zkouma? Kraviny jako brzdove desticky, serizeni svetel a emise..Klidne projde auto s prasklou hlavou, vykloktanym tisicihranem, prasklymi svody, atd atd...Nejspolehlivejsi auta jsou toyoty. To je vseobecne znama vec.
L31u10k53á76š 29M17r43k36v33i87č80k25a
Souhlas...Land Cruiser 120 3.0D-4D s 330k na krku a žádný větší servisní zásah
První elektrovůz pod půl milionu vyrobí na Slovensku. Nový citroën jsme zkusili
Exkluzivně Takže nakonec ani Čína, ani Volkswagen: rodinný elektromobil s cenou pod půl milionu korun, který...
Phoenix zůstává věrný unikátní technice. Po 50 letech má Tatra nové nápravy
Tatra Phoenix nové generace se představuje na polygonu společnosti Tatra Trucks v Kopřivnici. Druhá...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Legendární ženevský autosalon končí. Může za to nejistota celého průmyslu
Legendární ženevský autosalon se již nebude konat. Organizátor akce, Comité permanent du Salon...
UFO v Průhonicích. Tesla Cybertruck se na cestě Evropou zastavila v Česku
Cybertruck se v Evropě neprodává, neboť jeho hranatá karoserie z nerez oceli nesplňuje zdejší...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Stíhací vlajková loď stojí u Renaultu pod milion. Nabídne spoustu techniky
Rafale je francouzský dvoumotorový víceúčelový stíhací letoun a nově také vlajková loď automobilky...
Kouzla a čáry nového Superbu. Škoda si dopřála limuzínu, projeli jsme ji
Až budete nového superba přebírat, pohlaďte ho, a všimněte si malé hranky kopírující linii střechy....
Phoenix zůstává věrný unikátní technice. Po 50 letech má Tatra nové nápravy
Tatra Phoenix nové generace se představuje na polygonu společnosti Tatra Trucks v Kopřivnici. Druhá...
ANALÝZA: Obchodní válka s Čínou? Evropské automobilky před ní varují
Sílící čínský vliv západní automobilky znepokojuje, ale současně je pro ně tamní trh klíčový. EU se...
Na ČVUT vymýšlejí, jak do motorky nacpat palivový článek na vodík
Motocykl poháněný vodíkem, který z výfuku vypouští vodní páru, je cílem projektu Hydrocycle....