- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, když si v té statistice vyjedu Peigeot 107, Citroen C1 a Toyota Aygo, tři identická auta z českého Kolína, vyráběná identickými dělníky z identických dílů - a každé z nich má jiný vysledek, tak se mi ta statixtika nějak nelíbí.
zajímavé, že když sem na dekře dal srovnání vámi inzerované audi a4 s japoncem, tak japonec měl lepší výsledky ve všech nájezdech
hahahaha.... němci a držáci??? ano je pravda, že se audi a vw drží někde kolem poloviny žebříčku ať už je to staří 3 či 11 let. Nejspolehlivější jsou stále japonci...tzn. Toyota, honda a mazda. nebudu to rozebírát každý se může na test TÜV podívat sám: http://www.tuv-sud.cz/uploads/images/1354796713038580950995/tz-tuv-sud-tuv-report-v-cislech-2013-priloha.pdf
Všechny tyto "testy" jsou čistě účelové, protože vycházejí ze statistik technické kontroly, případně autorizovaných servisů. Pokud na TK přijede připravené auto, pak se žádná závada neprojeví.
Kdo se řídí při nákupu vozu podobnými "statistikami", kde data se liší stát od státu a zdroje dat jsou dokonale zkreslené, pak se bude strašně divit, že si koupil skoro dokonalé dasAuto a je s ním stále v servisu. A proč je škodovácká či VW technika víc poruchová než audi, ačkoliv je stejná. Protože o audi se německý majitel stará víc, než o škodovku či golf, kterým jezdí na nákup a do práce.
Že jsou Audi držáky každý ví. A kdo tvrdí, že ne, tak je to tím, že na ní nemá, takže se musí spokojit s nějakou Oktávkou apod. Za kvalitu se prostě platí. Tak to vždy bylo a bude
Držák je pro toho co nemá každý 3 - 5 let na nové auto, podle nájezdu.
Mě zajímá auto do cca 150 000, pak jde ven a mnohdy dřív.
A to dle mých zkušeností vydrží všechna auta vyšší střední z Evropy (asiata nemůžu potvrdit ani vyvrátit nikdy jsem neměl a mít nebudu).
Proto k autu přistupuji jako ke spotřebáku a ne k modle.
Tak taková A4 2.0 TFSI quattro je hodně lákavá, bohužel 106% Audin se prodá v předohrabu a dýzlu, i když jsou ve výsledku dražší. Palivo je při pořizovací ceně a cenách servisu Audiny hrozná položka.
Podstatnější jsou fora vlastníků aut než žebříček technické.
Když jsem byl rád, že uživím Felicii, tak jsem šetřil i na údržbě.
Dnes, ne že bych byl extra bohatý, ale jezdím na pravidelné servisky do autorizovaných servisů a předpokládám, že pak nebude problém ani s technickou.
Plus absolvuji vypisované jarní a zimní preventivní prohlídky.
A o tom to je.
v tom případě je největší šunka Octavia. Má nejvíce příspěvků na diskuzních forech ohledně závad, jelikož v tom autě jezdí polovina čechů
Clanek o nicem. Jen s odpustenim trotl jde na technickou s nepripravenym autem. A to nepocitam, ze vazny problemy stejne neodhali.
Tak jsem asi trotl.Osobně jezdím na STK radši s nepřipraveným autem.Teda aby to svítilo to skouknu to jo,ostatní neřeším.V pohodě to prohlídnou,napíšou co je špatný a přinejhorším mi to dají na měsíc.A tak se to dá do kupy a pak je to bez problémů.Nevidím v tom žádný problém a připos....z té kontroly taky nejsem.
Koukám, že jsem si vybral toho mého prcka A4 B8 3.0TDi správně :).
Nevybral... Motor sice máš jako průměrná Audi držgrešle vyšší střední třídy, ale pořád je to jenom imitace...
A co ta dekra proboha zkouma? Kraviny jako brzdove desticky, serizeni svetel a emise..Klidne projde auto s prasklou hlavou, vykloktanym tisicihranem, prasklymi svody, atd atd...Nejspolehlivejsi auta jsou toyoty. To je vseobecne znama vec.
Souhlas...Land Cruiser 120 3.0D-4D s 330k na krku a žádný větší servisní zásah