Diskuze
Pro ojetinu vyrazte teď. Mráz pomůže odhalit skryté závady
Děkujeme za pochopení.
P69e70t12r 62M66a90r90š19o32u33n
zavolejte do bazaru předem (no tak to vám to určitě nechají zamrzlé)
no a jinak se jako dočítám, že zima mi lépe odhalí skryté vady a na konci se dočtu, že abych poznal skryté vady, musím nechat auto zahřát
J14a65n 33F11r64o86l58í31k
Radím opačně. Nikam nevolejte. Přijďte k zamrzlému autu a řekněte si o zkušební jízdu. Jinak Vám ho předem "předehřejí". Ovšem vůle v motoru se lépe poznávají v létě než v zimě. V zimě zjistíte jen jak to startuje. Je to sice pracnější, ale nejlepší je v vymontovat u zážehového motoru svíčky a změřit si tlakoměrem kompresi. Hned víte na čem jste.
L55u52k56á42š 61V49a54ň72u16r68a
K ojetine je dobre prizvat odbornika a mit moznost dat auto na rampu. Vetsinu mych aut jsem kupoval jako ojetinu a vzdy byly problemy, ale v ocekavanem rozsahu. Mimo to jsem mel 3 vozy koupene jako nove a tam bylo take mnoho problemu, bohuzel neocekavanych. Takze ja doporucuji koupit auto stare 3-5 let s jasnou historii a najezdem do 100tis.km.
J26a35n 62F23r82o45l54í50k
Nájezd do stotisíc se ovšem špatně zjišťuje. Jsou firmy i jednotlivci, kteří dokážou ujet ročně 60 tis. i více a auto za 3-4 roky dávají pryč.
M74i59r50o39s67l32a54v 43Š96i41p72u93l89a
skušebni jizda 15 minut, to by vam v aaa auto a v autoesa nikdy neprošlo...
L21u75d21v75í32k 94G22a38j49d23o22š27í83k
Taky mi přijde, že vyrukovat na prodejce ojetin s podobnými požadavky na test je úplně mimo. Nejspíš vás pošle rovnou do háje.
Zvláště pak, když si půjdete koupit Volvo XC90 s nájezdem 200 tisíc a začnete dělat scény kvůli opravě za 1 500.
J49a15n 97Ř51e51z50n65í19č45e83k
Jednoduchá kamufláž...zákazník se nahlásí a půlhodinu před příčhodem to bazarista nakopne tak na minutu. Nikdo nic nepozná...bohužel. Jinak i z auta, které je v pořádku, můžou jít po startu zajímavé zvuky. Zas bych na to tolik nedal. Těžko může studený motor brumlat stejně snadno jako prohřátý.
R70i14c22h88a20r17d 15H57e41j43z73l35a23r
Tyhle rady nejsou pořádně k ničemu. Člověk, který autům nerozumí stejně nebude vědět, jaké klepání je normální a jaké ne a člověk co to rozpozná tyhle rady nepotřebuje. Spíš by s každým potenciálním majitelem měl být u prohlídky auta někdo v koho má důvěru a kdo autům rozumí. Navíc v zimě se může zcela zbytečně projevit spousta věcí jako vada a přitom o ní nejde. Třeba otevírání dvěří s přimrzlou gumou jenom proto, že guma není ošetřená, zamrzlé lanko, u klimatizace sice poznáte, že se po zapnutí rozběhl kompresor, ale poznat, zda dobře chladí... a tak bych mohl pokračovat.
M86a12r17t22i58n 38V45o20j37á27č50e47k
pokud nějaký auto máte tak slyšíte jak se motor projevuje a pokud se ""nové auto" projevuje hlučněji tak neměnit...dobrej for byl jednou při projíždce začal bbazarník štelovat radio ,aby se tolik neslyšelo ,ale to už je dávno
P97e89t30r 53K34n11ě40b36o14r28t
Z ojetýho auta máte dvakrát radost. Když ho koupíte. A podruhý, když se ho zbavíte.
L81a32d28a 42N17o64v84a50k
já naposled měl radost když jsem jel z Trotiny asi prvních 15km.. Ani po dvou letech jsem se toho křápu ještě nezbavil...
L74a79d83a 63N49o43v53a59k
dobře a co mám dělat pokud auto vůbec nenastartuje...?
M51a22r30e11k 21J55a75n13e93č76k15a
Skutečnost je ovšem taková, že prodej automobilů v zimních měsících rapidně klesá a tím i pestrost nabídky a obnovuje se zase na jaro.
M27i76r29o61s64l95a39v 57S24t35e80i20n80e51r
Ojetina je vždy riziko, prodávající se mnohdy zbavuje vadného vozu i triky. Místo 5W30 třeba naleje 20W50, to se pozná také při mrazu. Teplý motor sice neklepe, ale velmi špatně se takový motor startuje s -10°C. Na měření teploty jsou dnes infračervené detektory asi za 15 EUR. Dále si vezměte zrcátko a podívejte se odspoda, kam běžně nevidíte. Baterku samozřejmě potřebujete také.
moje Mercedesy diesly startovaly na první otočku i v mrazu při stavu 400 tisíc na tachometru. Ford mého přítele měl (prý) 200 tisíc a za studena nechytl bez spreje do nasávání vzduchu.
D33e87n52i51s 86W83i55t40z39k16u
tak lehkoběžné oleje jsou hlučnější a rozhodně motor nestartuje špatně kvůli oleji, to se jenom hůř dostává do jednotlivých částí
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...