Diskuze
Krásný Polonez slaví 40 let. Spojil starou polskou techniku a italský design
Děkujeme za pochopení.
T56a84d96e47á59š 76P81o51d94o11l11k19a
Nejporuchovejsi auto, ktere kdo kdy vyrobil.
J40o10s44e52f 73V87a31l63a
Polonez nemel "techniku 50.-let", protoze original F 125 se vyrabel 1^967-72 v Italii a do roku 1982 v Argentine. Nicemene karoserie nesedela k podvozku, karoserie byla sportovne strizena, ale auto melo prilis vysoky podvozek a vypadalo jako nedodelek. Na bazi podvozku F125 dokazali jini postavit krasne kusy, treba F 125S Samantha
J32i63ř29í 56S30c87h98w74a72c28h
Italský F 125 měl (dle wiki) modernější motor OHC. F 125 polski měl starší motory OHV. Takže s tou technikou z 50. let je to pravda.
J60i21ř11í 87P33o74k79o93r77n12ý
v galerii máte jeden z posledních typů, a ne ty první, jeden prvních Polonezů u nás jezdil v Narexu, ale rychle ho nahradily T 613...
J50a83n 49S17l21a40v92í64k
Nikdy to nebyl hezky stroj a vůbec ne design Italy. Byl to polsky šunt a právem jsme se mu a jeho qalite smáli. Socialistická bída made in PL.
J71i76ř17í 77N75e56u90m21e42i10s92t96e28r
No, italský design. Když vezmu, že simca/chrysler 1307 představený v roce 75 byl "elegancí" minimálně srovnatelný a renault 20/30 byl s takovouhle kastlí designem o krok napřed, tak to zas tak velká paráda není.
J49i93ř31í 71B32r44u13t13o85v65s17k85ý
V době Škody 100,110l a jiných,Moskvič 412 to bylo jediné auto východního bloku,které trochu vypadalo,pak byl ještě Žigulík-ten byl pro straníky přednostně
O14d38s72t82r14a33n21ě76n82ý 68U60ž77i19v52a64t96e45l
R68a20d27e69k 66D77o77l55e44ž55a41l
Ty Polonezy Cargo se v devadesátých letech docela dovážely do Česka, jestli vzpomínáte. Ale dlouhé trvání to nemělo.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!