Diskuze
Měření emisí na STK je přísnější, limity se mají ještě snižovat
Děkujeme za pochopení.
V73í60t 60C37h56a11l73u83p91a
Cena LPg za l cca 15,90Kč (i míň). Pokud umím jezdit s lehkou nohou tak i u středně většího auta (řekněme VW Touran apod.) se dokážu dostat na cca 7l/100. Nyní cena nafty cca 33Kč/l, což je 2x tolik než LPG. Schválně mi najděte TDI ochcávku, která jezdí za 3,5l/100 či míň :-D....takže opravdu diesel není úspornější. O servisních nákladech ani nemluvě...
P16e91t27r 12Č36e66r70m86á26k
Poněkud nesmyslné porovnání, účelově vybrané aby sedělo tomu jaký má být záměr V takové situaci kdy by benzínový touran na plyn měl brát 7l pojede i ta octávka pod 4 A rázem vzhledem k nákladům na přestavbu a servis je úspora za plyn tatam, nemluvě o omezeních typu menší zavazadlový prostor, nemožnost podzemních garáží atd.
Takže ano - každý druh paliva má své výhody a nevýhody a proto tu pararelně existují vedle sebe desetiletí a každý si může vybrat ten nejvhodnější
F54i35l42i87p 72K90o27h70o71u94t
na škodovky se prodává do 20 000 což je za hubičku.
V21í96t69ě69z81s43l76a10v 70K64l56o48z40í32k
Koupí si diesel se snahou ušetřit, vtipné
V84í63t 20K45o85u86b69a
článek je plný líbivýcýh žvástů, které jsou z valné většiny lež. Začíná to čistým výfuke - i 2 procenta sazí ho ušpiní. Bláboly, že za 1000 Kč Vám v servisu něco zregenerují je nesmysl. V citroenu mi 3x sdělili, že EGR ventil je dle diagnostiky v pořádku (pokaždé za 600,- jen ta diagnostika), ale nikdy ho nikdo neměl venku a ukázlao, že právě toto kurvítko stálo za zničením filtru, a karbonizaci oleje, která oddělala 2 turba během 40 tisíc km. Na 180 tisísc byl z dieslu jezdícího z 80% po dálnicích neprodejný vrak.
Dnešní servisy si vezmou nějaké diagnostické udělátko a pak mění, mění a mění a zákazník platí, platí a platí. Dříve jsme běžně najezdili s novými auty 350 i 450 tisísc a pak šly do šrotu, dnes máte na 150 tisích vrak s hodnotou pár desítek tisíc. A to je vrcholně ekologické kažých 5, nebo 6 let dávat k likvidaci 2 tuny železa a plastů. Dá se říci, že stará auta tvoří největší procento odpadu, které produkuji.
P29e92t89r 69Č26e60r96m86á11k
Úvod je poněkud nadsazen realitě - jak ukázaly poslední týdny tak stále přes emise projde ledacos, a oproti uvedené domněnce ta nejtypičtější úprava dpf provrtáním stále často normálně projde. Ale ano, šrouby se utahují, otázka je míra efektivity - současné kroky zasahují i normální uživatele a kladou nároky na samotné emisní stanice, přitom přínost v počtu vyřazených aut je velmi diskutabilní.
Pak jen opět klasický idnes nesmysl o jakémsi průzkumu - uvedená čísla jsou totální blbost, znamenalo by to že většina aut vyrobených po roce 2011 má vykuchaný filtr, stejně tak “odhad” o 60% je úplně bez relevance - bez bližší identifikace a měření nelze vůbec určit zdali auto filtr mít má nebo nikoliv, natož to zjišťovat někde z provozu...
P64e76t18r 87M68i88c52h69a12l
STK a emise jsem dělal letos. Auto má 6 let a bez problémů. DPF funkční.
P77e27t69r 87B52á87č60a
Zajímavé je, že na západ od Česka motoristé ani netuší, že něco takového jejich auto má.
Pomatenci ze zapadu toho posledni dobou netusi mnohem vic.
P80e88t61r 10Č91e33r65m33á44k
A tak tomu se i věřit dá, při kvalitě našich paliv a oblibě tank a podobných je tahle situace reálná.
M30a20r60e31k 27J49a35n81e76č94k24a
Tak to jsem opravdu zvědav, jestli během těch dvou let začnou konečně postupně mizet ze silnic ty čoudící dislotiny.
J96a83n 44N11o39v64á82k
Ty co čoudí, obvykle filtr nemají z výroby - takže se pro ně nic nemění.
M78i26l23a22n 87K57e15b86l98ů90š69e19k
jsem zvědavej kdy se mi rozsvítí kontrolka na mojí audince, to bude darda.
J77o44s15e75f 92B45a84b96k54a
Takové požadavky zasahují do svobody jedince a jsou nepochybně v rozporu s Listinou práv a svobod.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!