Klub na podzim neplatil svému tradičnímu dopravci, jemuž nakonec došla trpělivost a dlouholetou spolupráci ukončil.
Šéfové klubu si pak spočítali, že se jim vyplatí řešení hráčskými auty. Že podobný krok působí přinejmenším divně a klubu kazí renomé, už nikdo z nich neřeší.
"Situace klubu je taková, jaká je," pokrčil rameny sportovní ředitel Lubomír Blaha.
Až do minulého týdne fotbalisty pravidelně vozilo i stříbrné Audi TT. Majitelem luxusního "žihadla" je útočník Róbert Zeher.
Když na sebe upozornil titulem nejlepší střelec zimního turnaje Tipsport Cup, který Slovácko vyhrálo, okamžitě si jej stáhla domovská Ostrava a výhodněji slovenského střelce půjčila Jablonci. Fanoušci se divili, jak amatérskou smlouvu klub o Zeherově hostování v létě podepsal.
"Čtrnáct dní před ligou jsem přišel o klíčového hráče. Je to pro mě těžká rána," žehral kouč Pavel Malura. "Netuším, proč někdo podepsal takovou smlouvu," diví se Blaha, který je ve Slovácku teprve od ledna.
Takových a spousta dalších podivných příběhů píše poslední tým ligy téměř bez přestání. O ostudě na konci slovenského soustředění, kde musel tým majiteli hotelu místo peněz nechat služební vůz, už vědí všichni.
"Novinářům pošlu fakturu na peníze, o které jsme kvůli jejich reportážím přišli," hrozí před stadionem pěstí Jaroslav Hastík. Přitom právě jeden z hrdinů korupční aféry, tehdejší sportovní ředitel, před třemi lety odstartoval současnou mizérii klubu.
Brzy poté s fotbalem skončil tehdejší mecenáš Ivo Valenta a pod současným majitelem Janem Řezníkem Slovácko upadá. "Sponzoři se k nám otočili zády, majitelé zůstali na všechno sami," řekl trenér Malura.
Že se teď o sponzory stará právě Hastík, kterého majitelé klubu klidně zaměstnali, už při tom všem nepřekvapí snad nikoho.
Slovácko, které s devíti body jen zázrakem ujde sestupu, dohraje ligu bez posil. Svaz mu je kvůli dluhům zakázal. "Stejně nechceme nikoho přivést, tak je to jedno," odsekl šéf Řezník.