Předseda představenstva společnosti MAFRA Johannes Werle (druhý zleva) při podpisu smlouvy nové akvizice se společností Retail Info. Po jeho levé ruce zástupci Retail Info: Patrik Mališ, Sylwester Janik a Dalibor Dušek. | foto: Tomáš Krist, MAFRA

iDNES.cz pomůže najít slevy, MAFRA koupila Akčníceny.cz

  • 6
Mediální skupina MAFRA, do níž patří i portál iDNES.cz a deník MF DNES, rozšířila spektrum svých internetových služeb. Koupila společnost Retail Info, která provozuje web Akčníceny.cz s databází letáků obchodních řetězců.

Akčníceny.cz jsou největším letákovým portálem, při hledání nejlevnějšího zboží na trhu pomáhají uživatelům už přes dvanáct let. Za poslední tři roky vzrostl jejich zásah o více než polovinu.

Čí letáky najdete

Například řetězců Albert, Tesco, Interspar, Globus, Penny, Rossmann, dm, Hornbach, OBI, Electro World, Proton a další.

Portál Akčníceny.cz má zhruba 450 tisíc reálných uživatelů měsíčně. Propojením s weby jako iDNES.cz, Lidovky.cz a Metro.cz, které měsíčně navštíví čtyři miliony lidí, by se měl zájem o tuto službu dále rozšířit.

"S využitím mediální síly nového strategického partnera získáme větší dosah a viditelnost našich projektů u spotřebitelů," potvrzuje Patrik Mališ, který jako jediný z bývalých spolumajitelů společnosti Retail Info přechází do mediální skupiny MAFRA a bude projekt nadále řídit.

Akvizice společnosti Retail Info je na podzim už druhou velkou investiční aktivitou MAFRA. V říjnu koupila většinový podíl ve společnosti AAAPoptávka.cz (o akvizici čtěte zde).

"Naše strategie spočívá v posilování tržní pozice jak v tisku, tak v on-line. V digitální oblasti budeme nejen posilovat obsah, ale zaměříme se i na rozšíření nabídky služeb pro koncové zákazníky. Akvizice Retail Info s portálem Akčníceny.cz dokonale zapadá do tohoto přístupu," dodává předseda představenstva mediální skupiny MAFRA Johannes Werle.