ilustrační snímek

ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Jak se bránit? Kvůli požárům neodjela na Rhodos, cestovka nechce vrátit peníze

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Dovolená by měla být pohodovým časem. Zejména když si zájezd koupíme u cestovní kanceláře, očekáváme, že proběhne podle našich představ, a hlavně podle sjednané smlouvy. Jak se bránit, když cestovka nesplní, co slibovala? Nebo když na dovolenou vůbec neodjedeme?

Paní Irena si koupila zájezd na Rhodos, před plánovým odletem se však na ostrově rozšířil požár. „Sledovala jsem zprávy, co se v místě děje, ta poslední byla, že požár je aktuálně již 12 kilometrů od hotelu, ve kterém jsme měli být ubytovaní,“ popisuje cestovatelka. Když pak i ministerstvo zahraničních věcí označilo oblast jako rizikovou, rozhodla se od smlouvy odstoupit.

„Cestovní kancelář ale odstoupení od smlouvy neuznala, peníze nám odmítá vrátit. Co můžeme dělat?“ ptá se čtenářka iDNES.cz.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
, pro iDNES.cz