Že příští díl série Call of Duty ponese podtitul Modern Warfare 3 se spekulovalo už dlouho, ale oficiální odhalení si vývojáři schovávali na speciální příležitost. Marně. Gigantický projekt, na kterém pracují tisíce lidí, jednoduše nejde ohlídat a fakt, že v době vydání musí vrcholit i marketingová kampaň spřízněných prodejců, riziko úniku ještě násobí.
Před pár lety byl hlavním strůjcem tzv. leaků obchodní řetězec Walmart (viz náš článek), tentokrát své informace nedokázal uhlídat výrobce energetických nápojů Monster. Na internet se totiž dostaly propagační letáky nové řady plechovek těchto nápojů, které budou obsahovat kódy na vyzvednutí unikátních kosmetických doplňků do multiplayerové části hry. Kromě loga Modern Warfare III na nich můžeme vidět i „tvář“ značky, kníratého drsňáka kapitána Price.
Že to celé není jen mimořádně kvalitní fanouškovský podvrh, pak dokazuje reakce oficiálního twitterového kanálu Call of Duty. Tam se totiž vzápětí objevil sarkastický vzkaz: „Uf, ty pondělky. Nemá někdo energiťák, který by mohl postrádat?“
Vzhledem k tomu, že letošní Call of Duty neměl podle původních plánů vůbec vyjít a že vývojáři slíbili, že všechny nasbírané předměty z minulého dílu půjde přenést i do toho nového, rozhodně nemůžeme čekat nějaký zásadní posun. Je to poprvé v dvacetileté historii série, kdy je nový díl přímým pokračováním toho předešlého.
Příběhové kampaně jsou v Call of Duty sice fajn, ale samy o sobě za investici téměř dvou tisíc korun nestojí. Ale nechme se překvapit, první trailer se nyní dá čekat každým okamžikem.