Albert
„Leták Albertu měl ve svých počátcích pouze čtyři strany. Zajímavostí bylo, že na titulní stránce řetězec zobrazoval „Extra horké ceny“, neboli 5 dnů 5 skvělých cen, kdy v každém dni byla jedna výraznější sleva na produkt. Na zadní straně nabízel třeba lívanečník, bio stelivo pro kočky a například halogenové reflektory,“ říká produktový manažer webu Akcniceny.cz Gjurses Siderov.
K vizuální proměně Albert sáhl v roce 2008, kdy se pokoušel novým vizuálním stylem odkazovat i na tehdy převzaté prodejny Hypernova. Nové logo obsahovalo tři barevné, vějířovitě uspořádané ovály. Modrá barva odkazovala na původní grafiku supermarketů Albert, žlutá na prodejny Hypernova a zelená měla evokovat čerstvost. Leták již měl šestnáct stránek.
Z dnešního pohledu už trochu archaicky působí tehdejší akční nabídka PC her, rychlovarných konvic či plyšáků Walt Disney. V letáku bylo věnováno několik stránek akci „S Bertíkem za dětským úsměvem“, kdy Albert pomáhal dětem z dětských domovů.
Dnes řetězec i v papírových letácích čítajících 27 stran odkazuje na své webové sociální sítě Facebook a Instagram. Komunikuje také svůj věrnostní program a mobilní aplikaci.