Potřeba být neustále on-line či nemožnost se připojit do hry jsou problémy, se kterými se zákazníci Ubisoftu v minulosti potýkali. Například božská hra From Dust oproti původním informacím vyžadovala, aby hráči byli neustále on-line. Ubisoft se později zákazníkům omluvil a umožnil hru v digitální distribuci Steam vrátit (čtěte více).
Jenže to zdaleka nebyl jediný přešlap. Například loni v květnu se hráči nemohli připojit do titulů Might & Magic Heroes VI a Far Cry. Protipirátská ochrana Uplay zkrátka selhala a hlásila, že klíč již někdo aktivoval (podrobněji o problémech).
Viceprezident Ubisoftu pro digitální vydávání Chris Early tak pro server Gamespot prohlásil: "Nechci, abychom byli v pozici, kdy platícího hráče trestáme za něco, co pirát může obejít. Cokoliv se s dostatkem času a snahy dá upirátit. Otázkou tedy je, co vytváříme jako prospěšné služby. A kvalita hry, za kterou lidé prostě budou chtít platit."
Early navíc tvrdí, že počet ilegálních stažení se nerovná ušlému výdělku. Někteří lidé prý za hry zkrátka nikdy platit nebudou.
"Řekl bych, že je pro nás mnohem důležitější soustředit se na vytváření skvělých titulů a nabízení dobrých služeb. Čím více je ve hře služeb, tím více toho piráti nedostanou," říká Early. Taková situace pak lidi motivuje, aby si hru koupili. Jednoduše proto, aby získali plnohodnotný zážitek.