S přehledem nejrychlejším v tréninku byl sice Franck Montagny, jehož Dallara-Judd byla o 1,7 vteřiny rychlejší, než továrnou Peugeot podporovaný Courage týmu Pescarolo, pro nesrovnalosti s předpisy byl ale jeho čas anulován a tým ORECA musel startovat z chvostu pole.
Start na schnoucím asfaltu nejlépe vyšel stále ještě dravému Nizozemci Janu Lammersovi na jeho Dome. Montagnyho převahu ale dokumentuje fakt, že ještě před prvním střídáním v boxech dovedl svou dallaru z posledního místa na startu do čela pole.
Střídající Olivier Beretta ale měl problémy se startérem a vůz ztratil tři kola v depu. Beretta byl však i poté jasně nejrychlejší pilot na dráze a vybojoval druhé místo v cíli. Tyto problémy umožnily vedení továrnímu týmu Courage s Didierem Cottazem. Modrý vůz vedl až do druhé zastávky v boxech, kde ale pilot vyrazil ještě než bylo připevněno jedno z jeho kol a závod byl i pro tuto posádku ztracen.
Do čela se tak dostal dřívější pilot Sauberu formule 1 Boullion a když se jeho jediný vážný soupeř Val Hillebrand v lammersově Dome otočil při předjíždění opozdilců, stačilo Francouzi jen opatrně dojet do cíle.
"Poté, co se vůz dome otočil, to bylo lehké vítězství. Musím ale poblahopřát Sebastienovi, který nechal již velmi brzy přezout na slicky a jel výborně." komentoval Boullion. Lichotivého třetího místa dosáhl Brit Bob Berridge, v Čechách dobře známý, jako několikanásobný mistr série TGP.
Slabší třídu SR2 vyhráli Italové Mirko Savoldi a Piergiuseppe Peroni na Lucchini-Alfě.
Výsledky, MS prototypů, Barcelona:
1. Bouillon-Bourdais Courage-Peugeot 81 kol
2. Montagny-Beretta Dallara-Judd 80
3. Berridge-McKellar Lola-Judd 78
4. Lammers-Hillebrand Dome-Judd 78
5. Cottaz-Derichebourg Courage-Judd 77
6. Peroni-Savoldi Lucchini-Alfa Romeo
Expilot F1 Jean Cristophe Boullion s vozem Courage Peugeot týmu Pescarolo. Ve Spa vyhrál s krajanem Sebastienem Bourdaisem závod šampionátu FIA sportovních vozů. |