Diskuze

Nepoletíme, dokud se to neuklidí. Letušku rozlítilo, že někdo vysypal rýži

Vysypaná rýže na podlaze způsobila „drama“ na palubě letadla americké společnosti Southwest Airlines. Letuška oznámila, že stroj neodletí, dokud nepořádek v kabině, z jehož vytvoření vinila cestující, někdo neuklidí. O incident se na Twitteru podělila jedna z cestujících.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

Letušky jsou placené od zavření dveří do otevření dveří, takže to samozřejmě nechce uklízet protože za to není placená

0 0
možnosti
JN

Podle té fotky se jí nedivím.

2 1
možnosti
JJ

J50a62k19u53b 15J30e93n56č93a

23. 4. 2023 23:53

Nieco podobne som v USA zazil, medzimestsky autobus, ohlasil sa vodic a hovoril nieco o tom, ze Homeland security prispela prachmi na autobus tak tam maju kamery, potom o zachode, ze je tam zakazane hulit travu a potom ze teraz zoberie vrece a kazdy tam vyhodi odpadky okolo seba po predchadzajucich cestujucich. Nasledne po prichode najskor nechali vytiahnut vsetky kufre a priviedli psa, aby batoziny ocmuchal a az potom pustili cestujucich.

0 0
možnosti
PM

Tak ale upřímně.

Ta hromada uprostřed uličky se uklidit musela. Protože jinak by se to během letu rozslapalo všude.

A při startu to uklízet nejde.

Takže museli před odletem.

Co tam máte bordeláři dal?

4 6
možnosti
PM

Čímž komentuju to vznikle zpozdeni.

0 0
možnosti
PD

P34e58t54r 79D75l13o53u53h69ý

23. 4. 2023 22:52

Co je to za..., normální je dodat úklidové zařízení a požádat, aby ten, kdo rýžastrofu způsobil, ji i uklidil. Jinak je to holt na personálním obsazení letadla... Pokud tedy neviděla, že to někdo udělal naschvál, což by mě taky nejspíš naštvalo, ale to asi ne, když se ptala, čí je to dílo...

1 4
možnosti
JH

Že bordel "vyrobil" někdo z cestujících je pravděpodobně pravda. Zda úmyslně nebo nevědomky je věc do diskuze a nemá na výsledek vliv. Že jeho úklid je věcí personálu, teda i letušky je nezpochybnitelné. Ale letuška měla s úsměvem ohlásit, že o dobu neplánovaného úklidu se let opozdí. A jít to uklidit. Pokud by si někdo stěžoval, či spíše žaloval, tak až pak je na místě vyšetřit, kdo ten bordel vyrobil a přenést na něj náklady za zpoždění a případná soudní stání.

Ale víc to na mě působí jako novinářský výkřik, aby bylo o čem psát.

9 1
možnosti
PHH

Nemusí to mít v popisu práce. V letadle jsou úkoly dost přesně vymezené z důvodu bezpečnosti i z důvodu omezeného času. Pokud to má uklízet, je nejspíš potřeba to nahlásit a vymezit na to určitý čas. Naruší to časový harmonogram. V letadle to znamená docela průšvih. Rozsypané nebo rozlité jídlo může přijít dost draho jak leteckou společnost a pokud je to něco většího, tak i viníka.

2 2
možnosti
JR

Jako bývalý prodavač vím, že za všechno ručí personál. Když někdo něco rozbil, polil nebo se poblil, bylo na nás., aby jsme to uklidili. Náš zákazník, náš pán, jak se říkalo. Tak čemu se ta letuška diví?

15 2
možnosti
RT

Zvlášť pokud je to něco na čem se dá uklouznout nebo se říznout. Prostě zavolat úklid.

0 0
možnosti
DK

Mě tuhle rozlítila stojící slečna v tramvaji která vysypapa pytel popcornu. Ale řidič jel dál a lidi to postupně rozšlapali....:-(

3 0
možnosti
NM

No...

1. Řekl to někdo řidiči?

2. I kdyby ano, tak co jako čekáte, že s tím na místě udělá?

Spíš nechápu ty, kteří to rozšlapou.

Jsem řidič a chápu, že se někdy nehoda stane. Třeba že mi na noční někdo vůz poblije. Pokud je možnost a neblíží se konec směny, vůz uklidím nebo nechám vyměnit, podle situace.

Ale co právě nikdy nepochopím, že do toho někdo s ledovým klidem šlápne (a ne jeden), a roznese to po půlce vozu...

2 0
možnosti
RN

To jsou tady zase názory...za pořádek na palubě odpovídá personál, ne cestující. I kdyby jí tu rýži vysypali přímo před očima, nemá letuška nárok chtít po pasažérovi, aby to uklízel. Analogicky, když v restauraci shodím talíř na podlahu, taky to nebudu uklízet já, ale personál restaurace.

11 11
možnosti
OH

Když v restauraci shodím talíř ze stolu, omluvím se, pomůžu číšníkovi nebo servírce alespoň posbírat střepy, samozřejmě sám aktivně nabídnu úhradu škody a nechám jako omluvu velké spropitné. Protože za ten bordel jsem samozřejmě odpovědný já, ne nikdo z personálu.

9 1
možnosti
RN

To jsou tady zase názory...za pořádek na palubě odpovídá personál, ne cestující. I kdyby jí tu rýži vysypali přímo před očima, nemá letuška nárok chtít po pasažérovi, aby to uklízel. Analogicky, když v restauraci shodím talíř na podlahu, taky to nebudu uklízet já, ale personál restaurace.

5 4
možnosti
PM

Jojo, ideální to je ani nenahlasit. Jako v marketu, místo aby se zavolal úklid, tak to nakupující ještě "maskuje" schovanim rozbiteho zpátky do regalu mezi čisté. A na zemi se to rozslape.

1 0
možnosti