Vévodkyně Meghan v charitativním centru Smart Works (Londýn, 10. ledna 2019)

Vévodkyně Meghan v charitativním centru Smart Works (Londýn, 10. ledna 2019) | foto: AP

Meghan podpoří ženskou charitu. Uvede kolekci na pomoc nezaměstnaným

  • 8
Vévodkyně Meghan (37) chystá spolupráci s významnými obchodními řetězci. Připraví kolekci dámského pracovního oblečení, jehož prodeje podpoří charitativní organizaci pomáhající nezaměstnaným ženám. Za každý prodaný kus z řady bude jeden darován organizaci Smart Works, které je Meghan patronkou.

Zatím není jasné, kdy se oděvy dostanou do obchodů, další podrobnosti budou dle listu Daily Mail zveřejněny během podzimu.

Vévodkyně ze Sussexu svůj projekt představila v připravovaném zářijovém čísle módního časopisu Vogue, které také redigovala. Do iniciativy zapojila přední britské obchodní řetězce Marks & Spencer, John Lewis a Jigsaw a také svoji kamarádku, americkou návrhářku Mishu Nonoo. Jako cíl stanovila vytvoření kolekce základních kusů oblečení pro pracující ženy tak, aby je mohla použít i Smart Works.

Tato organizace pomáhá nezaměstnaným ženám vrátit se do pracovního procesu tím, že je připraví na pohovor a například jim poskytne vhodné šaty. Z jejích aktivit těžilo přes jedenáct tisíc žen. Manželka prince Harryho se skupinou spolupracuje už delší dobu.

„Když přijdete do pobočky Smart Works, uvidíte poličky plné oblečení a množství kabelek i bot. Někdy je to ale směsice velikostí a barev, které nejdou dohromady, a vždycky nemáte správný styl či výběr velikostí,“ popsala důvody, které ji ke spuštění charitativního projektu vedly.

Spotlight on: Smart Works

We are proud to be supporting a very special initiative this autumn for @SmartWorksCharity!

After quiet visits to Smartworks over the last year, The Duchess was moved by the impactful work being done by this non profit organisation that helps women into the workforce, equipping them with both the skills and clothes they need to feel job-ready.

Throughout her visits she noticed that while the donations were plentiful, they were also notably a combination of mismatched items and colours which weren’t always the right stylistic choices or sizes that didn’t necessarily “suit” the job at hand: to make a woman feel confident and inspired as she walked into her job interview.

As a result, launching this autumn, The Duchess will be supporting a collective to help equip the women of Smart Works with the key workwear essentials they need as they enter into the workplace. This initiative is supported by four generous brands who share the vision to empower the women of Smart Works to look and feel as they bravely venture in to what can often be a daunting environment for those who have been out of the job market.

The brands have come together to work towards this united force for good, “[reframing] the idea of charity as community,” as The Duchess writes in a piece for this month’s British Vogue. They will follow the 1:1 model where an item from the collection purchased is an item shared with a woman of Smart Works because “not only does this allow us to be part of each other’s story; it reminds us we are in it together.” For more information on how you can be part of another woman’s success story visit @smartworkscharity.

Special thanks to: @JohnLewisandPartners, @MarksandSpencer, @MishaNonoo, @InsideJigsaw for supporting this very special organisation.

And to find out more, read the September issue of @BritishVogue and stay tuned for more exciting updates this autumn.

Photo©️SussexRoyal

31. července 2019 v 18:03, příspěvek archivován: 1. srpna 2019 v 9:05

Meghan dodává, že ostatní strany pak přistoupily na koncept „jeden za jeden“. „Za každý kus zakoupený zákazníkem bude jeden darován charitě. Nejenže nám to umožňuje být součástí příběhu toho druhého, také nám to připomíná, že jsme na jedné lodi,“ napsala vévodkyně.

10. ledna 2019

,

Britská královská rodina