Na billboardech je Stanislav Bernard v bílém papežském hávu a s čepičkou v podobě švestky (Pivovar nabízí nealkoholické pivo Bernard švestka - pozn. red.). Za postavou je vidět kolona aut. Vše doplňuje tradiční slogan humpoleckého pivovaru "Svět se zbláznil. Držte se..."
Reklamy pivovaru podle Bernarda pravidelně upozorňují na absurdity běžného života, nejlépe humornou formou. "Tentokráte za absurditu považujeme uzavření nejdůležitější dopravní tepny v Česku," uvedl.
Šest kilometrů dálnice D1 bude uzavřeno od sobotního do nedělního večera. Úsek mezi 196. a 203. kilometrem se promění v obří parkoviště pro návštěvníky brněnské mše Benedikta XVI. - čtěte Policisté rozdělí dálnici D1 při návštěvě papeže do čtyř barevných zón
Bernard reklamu brání s tím, že na papežovu mši přijde podle odhadů asi devadesát tisíc lidí, ale na každoroční Velkou cenu ČR na Masarykově okruhu v Brně se sjíždí až čtvrt milionu návštěvníků a k žádným dopravním omezením v té době nedochází.
"V naší reklamní kampani se tedy nejedná o jakékoliv snižování autority nejvyššího církevního představitele, ale o humorný pohled na toto poněkud nešťastné řešení dopravní situace," dodal Bernard s tím, že on sám je věřící člověk.
Někteří jiní věřící jsou ale reklamou pobouřeni. "Musím říci, že mě opravdu zarazilo, že si někdo dovolí tuto významnou událost brát na lehkou váhu," uvedla čtenářka iDNES.cz.
Ani brněnskému biskupství se billboard nelíbí. "Nemyslím, že je vhodné parodovat hlavu státu k podobným účelům," řekla ČTK jeho mluvčí Martina Jandlová.
Pivovar Bernard využil ve své marketingové kampani už několik událostí. Na billboardech se objevila například "Anička Dajdou", kterou proslavila první řada soutěže SuperStar, snímky z rozehnání technoparty CzechTek v roce 2005 nebo naposledy oranžová mapa ČR po loňských krajských volbách.