- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ono by pro upravené centrum radnice udělala více a vyšlo by to daleko levněji, kdyby si dokázala poradit s bezdomovci přesně ve středu města, přímo pod svými okny...Hezký den
Pohádka pana Brady: "Vánoční sliby", ale jinak si všimněte, jak "ANO" radnice řeší jen východní polovinu Zlína. Pan Brada za čtyři roky pro Zlín nic neudělal a teď si chce zvelebit okolí svého bydliště! Zastávka Náměstí Práce na Otrokovice jsou těžké devadesátky a dál na západ se investuje jen v Malenovicích.
Jistě. Ale zcela nezbytné je zabývat se 50 let zanedbávanou zlínskou dopravou. To vše v duchu závěru "Strategie města Zlína do roku 2030". Úkolu D1.2 - DOPRAVU MĚSTA ŘEŠTE VYBUDOVÁNÍM VNĚJŠÍ OBSLUŽNOSTI NA NÁKLADY ŘSD. Čili nevyhnutelnou Přeložkou 1/49 nejlépe a smysluplně od Lípy až po Kvítkovice.
Mínusáři! Jezdíte občas ve špičkách od Otrokovic po Želechovice? Je to ubohost z doby Marie Terezie. Ať jdete kamkoliv v centru města, potkáte i nejtěžší tranzitní dopravu. Místo cestování po komfortní obslužné komunikace se cca 3 sjezdy do Zlína! Nikomu kromě ležáků to nemůže byt jedno. Máme právo mít o 70% nižší dopravní intenzitu v centru města a lepší životní prostředí. Jaké máte důvody, aby to tak právě v krajském a univerzitním městě nemělo být?