- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Asi bych doporučil vést trať dál od Chropyně, jak starostka chce, a tamní vlakovou zastávku zcela zrušit bez náhrady.
Koukám na mapu ... a fakt nechápu, proč by se měla silnice posouvat a které dva domy bourat, aby se mohla železnice zdvojkolejnit a zahrabat.
Tady je video stavby https://www.youtube.com/watch?v=6SCRYdrFc_g a Chropyně tam je vidět v cca 3:50.
Myslím , že o peníze jde Chropyní až v první řadě.Obchvat "města" by vyvrátil námitky občanů , že vytěžený štěrkopísek by se vozil přes "město" a mohlo by se tak i pře snegativní výsledek referenda těžit.Že se ze Záříčí prodlouží cesta do školy , na nákupy jistě vyváží zvýšení dopravy /kdo bude podjezdem navíc jezdit, ví asi jen na radnici/.A určitě v řešení "města" nezapomínají ani na děti na kole, které jedou ze školy po staré cestě a při překonání rychlostní tratě je srazí vlak.
Když schválili modernizaci tratě v roce 2015, tak odhadovali, že celá bude hotová 2025. Nyní se počítá s rokem 2031 .
https://www.mdcr.cz/Media/Media-a-tiskove-zpravy/Ministerstvo-dopravy-podporilo-modernizaci-trati-B
Tak řekl bych, že Chropyně nebude jediný problém, který brání vlakům cestovat mezi Brnem a Přerovem rychlostí 200 km/h :-D O té modernizaci se mluví už dvacet let a nejméně dvacet let hotová ještě nebude...
A nejméně dalších 20 let se hovořit bude