- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
České drahy a česká pošta - zamrzli v komunismu. Mozna by to chtělo prodat par milionu na odměnách manažerům...;))
a nemohlo by to návěstidlo být prodlouženo tak, aby sahalo až mašinfírovi do kabiny? projede-dostane facku nějakým kusem plechu. níže se píše 300x za rok, takže i kdyby kus plechu někdo 300x za rok musel vyměnit, tak furt levnější než životy lidí, ne?
Sakra dnes abyse bal clovek po CR vubec tema vlakama jezdit... sama nehoda
Ukazuje se, že rozbití železnice na spoustu drobných subjektů nebyl z hlediska bezpečnosti šťastný tah.
Zabránilo by to nějak strojvůdci v projetí návěstidla?
Sakra ty dráhy zase mají cyklus. U žen se to nazývá ...., dál si domyslete. Nebo si nechte dát banána za mně.
To je ilustrační foto, nebo to na fotce je vážně rychlík?
Ano, to je skutečně soupravy, kterou na té trase jako rychlíky provozuje soukromý dopravce GWTR. :-)
Zlobivej vlak! Jeste ze tam je strojvedouci, aby ho zkrotil...
Ale toto se stává na železnici skoro denně. Novináři se zase chytli na vlně a šíří paniku.
Než "skoro denně" bych volil výraz "obden". Za rok 2020 se to stalo 153×, tzn. třikrát týdně.
„Náš ústav se vám mými ústy co nejsrdečněji omlouvá za toto politování hodné nedopatření, ke kterému dochází maximálně jednou za deset let!“
Ale teď vážně, je na čase dělat u strojvedoucích před odjezdem testy na drogy a alkohol!
Dřiv byl na lokomotivě ještě pomocník strojvedoucího , na nádraží vypravčí , který jak nezvedl plácačku nejel vlak . Na zhlaví byli signalisti , kteří se navzajem kontrolovali . Dne je tam jen strojvedoucí a dispečer vypravčí u počitače. Vlaky jezdili 40 - 60 km/h tak to kolikrat stihli ubrzdit . Pracovní doba rozhazená po celým dni . Test na alkohol se děla před směnou - prosim neplest s polskymi řidiči kamionů.
Frajeři jezdí na červenou. Proč stojíš ?, máš zelenou. Teď jedou frajeři...