- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V Praze bych uvítal zatrolejování celé linky 119 (61) nádraží Veleslavín - letiště, terminál 1 a 207 (57) Ohrada - Staroměstská a bylo by fajný mít v provozu také historický trolejbus během víkendů na 57. Linka 58 v trase Palmovka - Letňany (- výstaviště Letňany) má časté výpadky.
Jestliže to nepoužívá trolej, už to není trolejbus.
Správně, ekopoliticky jedině "elektrobus s dynamickým dobíjením". Ale vzhledem k romu, že to nemá RZ (kromě té z dílny Mata a pata), je to dražní vozidlo (tedy trolejbus).
On až se první vodíkový bus roztrhne a rozmetá své cestující do okolí, bude od vodíku pokoj. Norsku stačila čerpačka a dostali rozum, když viděli tu zkázu okolo.
...a ten vodík se vyrobí bez uhlíkové stopy ????? Co by tomu řekla Gréta?
https://www.hytep.cz/cs/vodik/informace-o-vodiku/vyroba-vodiku/664-vyroba-vodiku
Gréta, než jí vysvětlili, jaký názor je správný, byla překvapivě celkem pro jádro - a pak ano, v takovém případě ten vodík jde vyrábět s minimální uhlíkovou stopou.