Diskuze

Nové trolejbusy díky bateriím obsluhují i trasy bez elektrického vedení

Novými trolejbusy se už dnes mohou svézt cestující v Ústí nad Labem. Dopravní podnik nasazuje na linky takzvané parciální vozy, tedy takové, jež jsou částečně na bateriový pohon a mohou jezdit i v ulicích bez trolejového vedení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

V Praze bych uvítal zatrolejování celé linky 119 (61) nádraží Veleslavín - letiště, terminál 1 a 207 (57) Ohrada - Staroměstská a bylo by fajný mít v provozu také historický trolejbus během víkendů na 57. Linka 58 v trase Palmovka - Letňany (- výstaviště Letňany) má časté výpadky.

0 0
možnosti
TP

Jestliže to nepoužívá trolej, už to není trolejbus.

0 2
možnosti
JV

J92a21n 67V60a69l80o70u62c12h

31. 1. 2020 16:03

Správně, ekopoliticky jedině "elektrobus s dynamickým dobíjením". Ale vzhledem k romu, že to nemá RZ (kromě té z dílny Mata a pata), je to dražní vozidlo (tedy trolejbus).

0 0
možnosti
JV

On až se první vodíkový bus roztrhne a rozmetá své cestující do okolí, bude od vodíku pokoj. Norsku stačila čerpačka a dostali rozum, když viděli tu zkázu okolo.

0 0
možnosti
JA

...a ten vodík se vyrobí bez uhlíkové stopy ????? Co by tomu řekla Gréta?

https://www.hytep.cz/cs/vodik/informace-o-vodiku/vyroba-vodiku/664-vyroba-vodiku

2 0
možnosti

Gréta, než jí vysvětlili, jaký názor je správný, byla překvapivě celkem pro jádro - a pak ano, v takovém případě ten vodík jde vyrábět s minimální uhlíkovou stopou.

1 0
možnosti