Rychle a přitom potichu
Pohon korvety zajišťuje kombinovaná pohonná soustava dieselových motorů a plynových turbín CODOG (Combined Diesel Or Gas). Pro plavbu ekonomickou rychlostí do 15 uzlů slouží dva turbodmychadlem přeplňované vznětové šestnáctiválce MTU 16V 2000 N90 (Motoren und Turbinen Union) s výkonem po 1 470 kW. Pro dosažení maximální rychlosti 35 uzlů se používají čtyři plynové turbíny Vericor TF50A s výkonem po 4 178 kW. Výrobu elektrické energie zajišťují tři dieselgenerátory s výkonem po 270 kW.
Protože jsou lodní šrouby dost hlučné a pasivními hydrofony zachytitelné na velkou vzdálenost, zvolili konstruktéři pro pohon vodní trysky (pumpjet) KaMeWa125SII. Přenos výkonu zajišťují převodovky Cincinnati MA-107SBS. Trysky umožnily snížení ponoru na 2,4 m, mimo jiné díky tomu, že jsou vektorovatelné, takže nahrazují funkci kormidel. Protože se objevily informace o torpédech schopných samonavedení na kýlovou brázdu, byl tvar trysek i dna trupu navržen tak, aby byla minimální.
Pro přesné manévrování jsou na přídi pomocné manévrovací trysky HRP 200-65 s výkonem 125 kW. Veškeré strojní vybavení je upevněno na dvojitých amortizátorech, aby se vibrace nepřenášely na trup, a má kryty tlumící hluk. Pozornost byla věnována i pečlivému tvarování kanálů pro přívod a odvod chladicí vody a vzduchu pro klimatizaci a vzduchotechniku. Korveta má vlastní demagnetizační systém.
Hlavním demaskujícím příznakem v IR spektru jsou horké spaliny pohonných jednotek, především turbín, které jsou uvnitř trupu ochlazované v trojstupňovém chladiči. Navíc jsou vyváděné pod převis na zádi, kde se mísí s vodní tříští, čímž se jejich teplota velmi rychle dostává na teplotu okolní vody. Tepelné vyzařování trupu omezují izolační materiály na vnitřní straně a speciální nátěr.