„V Buggyra Technology Centru jsme se dohodli na tom, že nikdo nebude nic řešit. Prostě začíná se jako vždycky a auta budou připravena. Musíme být pozitivně naladění,“ uvedl šéfkonstruktér a dvojnásobný evropský šampion David Vršecký na webu své stáje. „V dubnu v Mostě testujeme, pak se uvidí.“
Pandemie koronaviru loňský šampionát zdecimovala, závodilo se pouze na konci srpna v Mostě a v polovině října na Hungaroringu. Promotér pak rozhodl, že se nebude vyhlašovat titul ani pořadí týmů. Adam Lacko byl průběžně druhý o šest bodů za vedoucím Maďarem Kissem.
„Panuje všeobecná shoda, že auto bylo loni hodně dobré, což ale neznamená, že by letos nemohlo být ještě lepší. Zkusíme nějaké novinky při testování a snad to bude v pohodě,“ věří Lacko, mistr Evropy 2017.
Koncem května start v italském Misanu, potom Hungaroring, Nürburgring, na konci prázdnin Most, Zolder, Le Mans a říjnový finiš v Jaramě, takový je itinerář šampionátu. „Na Nürburgring a Hungaroring se prodávají lístky, takže věřím, že to dopadne,“ modlí se Lacko.
Koronavirus prodělal: „První čtyři dny nic moc, pak to přešlo, lehký průběh. Teď cvičím doma, neboť fyzička se hodí, navíc synek Nicolas rok nezávodil, proto trénujeme spolu. Závidím mu jeho spalování,“ směje se Lacko.
Jan Kalivoda, šéf komunikace Buggyry, tvrdí: „Žijeme ve velmi neobvyklé době, a pokud se opravdu podaří šampionát uspořádat, bude to skvělé. V této chvíli je pro nás důležité, že se má jet v tradičních baštách evropského truckracingu jako Nürburgring, Jarama a Le Mans. Samozřejmě prioritou je pro nás Most, před majitelem a všemi lidmi z okruhu se klaním.“