Smůlu měl opět Otakar Krámský, jemuž stejně jako v úvodním závodě v rakouském Rechbergu hned v první tréninkové jízdě vypověděl poslušnost motor a do závodu nenastoupil. V ryze české skupině SP zvítězil Petr Vojáček. Ve skupině A obsadil třetí místo Vladimír Liška s vozem BMW M3.
Šenkýř získal ve skupině A skalp Španěla Luise Florese, který se představil se silným vozem Seat Cordoba WRC EVO 3. "Před startem jsem příliš nevěřil, že bych mohl proti tomuto vozu uspět. Nakonec jsem ale hned v první jízdě vylepšil svůj loňský traťový rekord ve skupině A a Španěla Florese jsem porazil o dvě sekundy. Náskok se mi podařilo ve druhé jízdě ještě zvýšit," uvedl Šenkýř.
Výsledky
Absolutní pořadí: 1. Vilariňo (Šp./Reynard F 3000) 5:18,550.
Skupina CN: 1. Bormolini 5:19,830, 2. Napione -2,131, 3. Regosa (všichni It./Osella) -4,353, 4. Doubek (ČR/Osella) - 23,589.
Cestovní vozy - skupina A: 1. Šenkýř (ČR/BMW M3) 6:03,929, 2. Flores (Šp./Seat Cordoba WRC EVO3) -4,302, 3. Vl. Liška (ČR/BMW M3) -9,734.
Skupina N: 1. Bedini (Monte Carlo/Ford Escort) 6:10,634, 2. Krug (Něm./BMW M3) -4,238, 3. Jureňa (SR/Mitsubishi) -5,911, 4. Voves (ČR/Subaru Impreza) -13,681, ...8. O. Beneš (ČR/Ford Escort) - 23,605.
Skupina SP: 1. Vojáček (Opel Astra) 6:41,757, 2. Rybníček Ford Escort) -9,308, 3. Votavová (všichni ČR/Ford Escort) - 16,130.