A po závodech v Mostě je to právě on, kdo ční nad týmovými kolegy Östreichem a Bösigerem. Díky osobnímu rekordu (44 bodů) se vyšvihl na celkové třetí místo.
"Do Adama jsme vkládali naděje dlouhodobě. Čekali jsme od něj, že bude do 5. místa. Věděli jsme, že má na to jezdit rychleji, když dostane do ruky pořádné auto," tvrdí manažer týmu Karel Neffe. "Jeho třetí místo je neskutečné. Už teď plní plán na 120 procent. Jezdí stabilně a rychle a může ještě víc. Překvapil nás, možná i sám sebe."
Zbývají tři podniky a Lacko musí uhájit titěrný náskok, který před pronásledovateli má: Vršecký ztrácí 8 bodů a Oestreich 12.
"Sezona je tak našlapaná, že udržet třetí místo bude hodně složité. Rozdíly jsou minimální a až poslední závod v Le Mans bude rozhodující," míní Lacko; na první dvě příčky nepomýšlí, byť od druhého Albaceta ho dělí 26 bodů. "To už je pasé, Hahn má prakticky titul a Albacete dost velký náskok."
Když si rodák z Čeladné listuje seznamem posledních tří závodů, ani jednou se nezamračí. "Nejdřív Zolder, kde jsem loni stál na stupních vítězů, i když jsem neměl moc dobrý tým. Pak Jarama, kterou mám rád," zmiňuje podniky v Belgii a Španělsku.
"Nakonec oblíbené Le Mans. Tam už jsem kdysi do cíle i couval, teď bych mohl na bednu projet předkem," směje se a rozvede historku s jízdou pozadu: "V roce 2003 jsem řídil tatru a Fin Luostarinen mě v poslední zatáčce sejmul. Bylo rychlejší zařadit zpátečku a do cíle se procouvat, ještě jsem dojel třetí."
I teď si přeje bronz, ale celkový. "Náš cíl byl titul v jednotlivcích, což je nedostižná záležitost. Krásný bonus by tedy byl, kdyby naši jezdci obsadili třetí, čtvrté a páté místo," zasnil se manažer Neffe. "Ale nikoho neprotěžujeme, nikdo nikomu neuhýbá. Jen se naše piloty snažíme na trati držet dál od sebe, aby nedělali vylomeniny."